یکی دیگراز راهکارها وشیوه هایی که رسانه ها در انتقال پیام به کار میگیرند برجسته سازی است.استخراج یک پیام ازمیان دیگر پیام ها یا ازمیان عبارت های یک پیام ؛درحالی که موضوعات دیگر مطرح شده از سوی رسانه کوچک وما اهمیت جلوه کند،برجسته سازی نام دارد.برجسته سازی یک خبردرمطبوعات بااستفاده از فنون صفحه بندی اندازه عنوان استفاده از عکس،نقش،طرح جایگاه خبردرصفحه انجام میشود.دررادیو برجسته سازی بااولویت دهی درترتیب شنیدن برمیزان زمان اختصاص داده شده به آن ونیز تغییردرلحن و صوت گوینده انجام میشود.درتلویزیون برجسته سازی خبر با اولویت دادن به خبر،استفاده از خلاصه خبر،میزان زمان اختصاص داده شده،استفاده از عکس،دستانه (اسلاید )،فیلم و.صورت می گیرد.تمام تلاش رسانه هادی بهره گیری ازبرجسته سازی(باتوست به ابزار هاو روش های مختلف )هدایت مخاطبان وافکار عمومی به این سمت است که به چه موضوعی بیش از سایرموضوعات توجه کرده ودر مورد آن فکر کنند.رسانه ها می توانند از برجسته سازی برای مهم جلوه دادن مطالب کم اهمیت ویا مطالب پراهمیت استفاده کنند.استفاده از قابلیت های گرافیک می تواند به برجسته سازی موضوعات در رسانه ها (البته به جز رادیو )کمک کند.

سازی ,برجسته ,رسانه ,پیام ,استفاده ,برجسته سازی ,اختصاص داده ,انجام میشود ,زمان اختصاص منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نسیم ممسنی | دانلود آهنگ لری پارس مکانیک | تامین کننده و فروش برترین برندهای پمپ های وکیوم خشک و روغنی و انوع پمپ های هوادهی ساخت استخر سونا جکوزی و آبنما در شیراز گروه زیورآلات و بدلیجات شهرما دانلود فیلم و سریال جدید سروستان پاک ایرانیان اجناس فوق العاده معرفی کالا فروشگاهی