مقدمه

امروز تصمیم گرفتم بار دیگر به گردش خبر و اخبار منتشر شده خود در طول سالهای گذشته بیاندازم حدود 6000 خبر بود البته این را بگویم که تعداد اخبار منتشر شده من قطعا بسیار بیشتر از این رقمی است که من یافتم اما امکانات آرشیو و جست و جو خیلی ضعیف است و متاسفانه نتوانستم به تمامی اخبار دسترسی پیدا کنم.

اما همین مقدار هم غنیمت است نگاه کردن به اخبار گذشته مثل نگاه کردن به آلبوم تصاویر است که با گذشت زمان اگرچه گرد کهنه گی بروی ان پاشیده اند و کارایی خود را از دست داده است اما باز جالب است و موجب می شود تا خاطراتی زنده شوند.

کاش می شد برخی از خاطرات را در این جا آورد اما برخی از این خاطرات فقط برای من جذاب هستند و ارزش بازگو کردن را ندارند البته برخی از خاطرات هم باید از ذهن پاک کرد چون ارزش نگه داشتن در ذهن هم ندارند.

همین بس که کار در رسانه مانند راه رفتن در روی طنابی  است که روی پرتگاه پر از آتش کشیده شده است که اگر مراقبت نکنیم قطعا سقوط خواهیم کرد.

حالا که بجث به اینجا کشید لازم دیدم که چند نکته را عرض کنم

در ادامه مطلب.

اخبار ,خاطرات ,نگاه کردن ,اخبار منتشر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ffsfdsfwg4243GFGfsfsfsfsf خرید از گناوه نی مووی حل مشکلات نرم افزار و سخت افزار رایانه اینترنت نرم افزارها قیمت خرید جوجه اجداد تخمگذار Mahdyas دانلود سرا