سریال سیب ممنوعه قسمت 220

سریال سیب ممنوعه قسمت 220 دوبله فارسی
از این به بعد اینجا رو فقط تو خوابت می‌بینی

صبح، شاهیکا به شرکت رفته و اتاق هالیت را تصاحب میکند و جا به جا می شود‌ . او دستور میدهد که اتاق نادر را نیز خالی کنند و چیزی از او به جا نماند.
در خانه ییلدیز، زهرا به ییلدیز میگوید که تصمیم گرفته که سر کار برود و قرار است با آکین برای پیدا کردن کار برود. ییلدیز نیز از او حمایت میکند.
هالیت حاضر شده و برای کار، به یک مصاحبه کاری در شرکتی می رود. او که نمیخواهد پول زیادی برای تاکسی بدهد، مجبور می شود برای اولین بار سوار اتوبوس بشود و این قضیه برای او عجیب و سخت است. در شرکت متقاضی، هالیت از اینکه بین نیروهای جوان در انتظار کار نشسته است، معذب است.کمی بعد، رییس شرکت می آید و با دیدن هالیت، او را شناخته و به اتاقش می برد. معلوم می شود که او قبلاً از کارمندان هالیت بوده است که هالیت او را اخراج کرده بود. آن مرد به هالیت میگوید که این شغل مناسب او نیست و بهتر است دنبال کاری بالاتر باشد. او به این بهانه عذر هالیت را می خواهد.
جانر به حرف اندر، برای چک کردن حقیقت عقد شاهیکا و نادر به محضر رفته و عاقد آنها را پیدا میکند.

برای ادامه کلیک کنید


یه دریا هالیت ,میکند ,شرکت ,ممنوعه قسمت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نئوباکس | همه چیز درباره پول درآوردن گروه دین و زندگی شهرستان شوشتر پایان نامه ها و تزهای کارشناسی ارشد موزیک هاب / دانلود آهنگ های جدید ♥♥ رویای خیس☂ ....! ♥♥ علم نوین علوم ورزشی _ وحید وحدت شرکت طراحی وب سایت رایسان ارائه انواع ساندویچ پانل، ورقهای مات و شفاف فایبرگلاس، پلی استر ، انواع کانکس و سردخانه، پشم سنگ