سریال استانبول ظالم قسمت 103

سریال استانبول ظالم قسمت 103 دوبله فارسی
بالاخره این راز رو می‌فهمم

آگاه تمام شب را در بیمارستان می‌ماند. صبح روز بعد، شنیز با اگاه تماس میگیرد و از وضعیت پسرشان می‌پرسد. آگاه به سردی جواب می‌دهد که خوب است. شنیز با دخترش داملا از جنک حرف می‌زند و از او طرفداری می‌کند. او می‌گوید پسر بیچاره تمام این سالها عذاب وجدان داشته و برای همین از ندیم دوری می‌کرده است. همچنین ادامه می‌دهد که آگاه با حساسیتی که روی ندیم دارد ممکن است این خانواده را از هم بپاشد. داملا ناراحت شده و نگران این موضوع می‌شود.
ندیم به میز صبحانه خالی نگاه می‌کند که داملا می‌آید. او در مورد میز خالی تیکه می‌اندازد و عقیده دارد هر اتفاقی افتاده باشد، باید باهم سر یک میز بمانند. زیرا خانواده هستند و جز یکدیگر کسی را ندارند. داملا عکسی که همگی کنار درخت کریسمس گرفته اند را به ندیم نشان می‌دهد و میرود. ندیم به عکس نگاه می‌کند و مچاله اش می‌کند. او هیچوقت نمی‌تواند شنیز و جنک را جزو خانواده اش به شمار بیاورد. کمی بعد جمره می‌آید و می‌پرسد آیا ندیم به بیمارستان می‌آید یا خیر؟ ناگهان ندیم عصبی شده و همه جا را بهم می‌ریزد. او فریاد می‌زند که این اتفاقات تقصیر او نیست و نباید انتظاری از او داشته باشند.

برای ادامه کلیک کنید


هر چی بخوای ندیم ,می‌کند ,داملا ,می‌آید ,خانواده ,شنیز ,نگاه می‌کند ,ظالم قسمت ,استانبول ظالم ,سریال استانبول منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبمسترفا راه رستگاری دانلود فایل های کمیاب شرکت واسط پستی پایگان کانون فرهنگی رهروان قرآن کهریز بیلوار بهترین سایت اریک پاتوق | دانلود فیلم و آهنگ حقوق زنان / Women Rights