طرز تهیه فلن کیک با روکش کاراملی

مواد لازم برای تهیه فلن کیک :

 پودر کرم کارامل  ۲ بسته
 خامه  ۴ قاشق غذاخوری
 آرد  ۱ و ۱/۴ پیمانه
 شیر  ۱/۲ پیمانه
 تخم مرغ  ۲ عدد
 بیکینگ پودر  ۱ قاشق غذاخوری
 وانیل  ۱/۲ قاشق چایخوری
 شکر  ۳/۴ پیمانه
 پودر کاکائو  ۲ قاشق غذاخوری
 روغن مایع  ۱/۲ پیمانه

طرز تهیه فلن کیک کاراملی :

فلن دسری سوئدی و بسیار خوشمزه است که حالتش بعد از پخت بین پودینگ و کاستار است و وقتی با کیک همراه شود طعمی جادویی را به همراه خواهد داشت . کافیه چشمتون رو روی  هم بذارید و یک تکه ازین کیکو مزه کنید. یک لقمه ازین کیک فلن  احساس خوردن کیک و پودینک و کاستارد در کنار هم را به شما میدهد یک طعم بی نظیر و جادویی.

قالب رو با کره چرب کرده و شکر کاراملیزه که مایع قهوه ای رنگه داخل بسته پودر کرم کارامل هست رو ته قالب بریزید و بزارید تو یخچال .

حالا پودر داخل بسته رو با ۴لیوان شیر مخلوط کرده ورو حرارت بزارید وهم بزنید و بزارید چند جوش بخوره و از رو حرارت برداشته و کمی که سرد شد خامه رو اضافه کرده هم بزنید و اونو داخل قالبی که تو یخچاله بریزید بزارید تا موقعی که کیک رو درست میکنید داخل یخچال بمونه.

حالا نوبت پخت کیکمونه:

فر رو روی حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. مواد خشک رو با هم مخلوط و۳بار الک کنید. تخم مرغ، شکر و وانیل رو با همزن هم زده تا کرم رنگ شود و روغن رو اضافه کنید کمی هم بزنید سپس شیر رو هم اضافه و باز خوب هم بزنید و در آخر آرد رو به مواد اضافه میکنیم و فقط در حد مخلوط شدن هم بزنید کافیه. مایه کیک رو تو قالبی که کرم کارامل رو ریختیم میریزیم طوری که روی کارامل رو به صورت یکنواخت بگیره (نگران نباشید مخلوط نمیشن بعد از پخت کارامل ته قرار میگیره وکیک بالا). یک قالب بزرگتر از قالب اصلی رو بردارید و ظرف کیک رو تو اون قالب بزارید و با پارچ آب جوش توی قالب بزرگتر بریزید تا جایی که نصف قالب کیک رو آب بگیره و داخل فر بزارید به مدت یک ساعت .بعد از فر خارج کرده و تو دمای محیط بزارید خنک شه، بعد از خنک شدن تو یخچال بزارید تا هفت ساعت بمونه و لبه های کیک رو با کارد آزاد کرده، ته ظرف رو تو آب جوش گذاشته و فورا بردارید زیاد نمونه که آب شه و داخل ظرف برگردونده و نوش جان کنید ولذت ببرید. ab0d0473a041b4ff9a6                ۱۵۵۸۱۱۶۸۶۰d728facd9
cakenet بزارید ,قالب ,داخل ,بزنید ,کارامل ,مخلوط ,قاشق غذاخوری ,قالب بزرگتر ,داخل بسته ,روکش کاراملی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش هک اکانت ps4 و ps3 و ps vita فایلوکس44 سایت رسمی دانیال منجزی زیبا مووی نیو فایل | مرجع محصولات دانلودی تک چینک دانلود مقاله و پروژه دانشجویی