با سی دی کی اورجینال World of Warcraft Complete Collection به کامل ترین نسخه فعلی بازی ورد او وارکرفت دسترسی پیدا می‌کنید که علاوه بر تمام پچ های بازی ی تایم کارت 30 روزه هم دارد.

سی دی کی اورجینال World of Warcraft Complete Collection شامل چه محتوایی می‌شود؟

با World of Warcraft: Complete Collection به آتیم های زیر دسترسی پیدا می‌کنید:

  • یک گیم تایم 30 روزه (نسخه Heroic Edition) | یک عدد تایم کارت 60 روزه (نسخه Epic Edition).
  • پچ آپگرید World of Warcarft Battle of Azeroth که شامل بوست لول 110 و چند آیتم فرعی دیگر خواهد بود.
  • پچ آپگرید Shadowlands که جدیدترین پچ بازی است.
  • ایتم های اختصاصی مخصوص پیش (در صورتی که بازی در دوره پیش و به صورت مستقیم سفارش داده شود).

بنابراین با این نسخه از بازی WoW کاملترین نسخه این بازی را در اختیار خواهید داشت و می‌توانید آن را با قیمتی بسیار مناسب تر تهیه کنید. با توجه به توضیحات فوق مشخص است که تفاوت مابین دو نسخه Heroic Edition و Epic Edition بازی مربوط به تایم کارت آن ها می‌شود. در نسخه هیروییک تایم کارت 30 روزه به اران تعلق می‌گیرد و در نسخه اپیک تایم کارت 60 روزه ارائه خواهد شد. این تنها تفاوت مابین دو نسخه بازی است.

آیا برای فعالسازی WoW: Complete Collection نیاز است آیتم دیگری در اکانت فعال باشد؟

نسخه Complete Collection بازی ورد اف وارکرفت یک پکیج کامل است و برای استفاده از آن هیچ نیازی وجود ندارد که آیتم دیگری داخل اکانت شما فعال باشد. برای استفاده از این پکیج کافیست فقط یک اکانت بتل نت یا بلیزارد داشته باشید. نسخه کامپلیت بازی همیشه شامل جدیدترین محتوای ارائه شده خواهد بود و یک پچ کامل است.

چه تفاوتی مابین ریجن اروپا (EU) و آمریکا (US) و روسیه (RU) بازی وجود دارد؟

تفاوت خیلی مهمی و بارزی مابین سه نسخه مختلف سی دی کی اورجینال World of Warcraft Complete Collection وجود ندارد و عملا از این سه نسخه از نظر گیم پلی و محتوا هیچ تفاوتی با هم ندارند. اصلی ترین تفاوت مابین آن ها مربوط به سرورهای بازی می‌شود. نسخه اروپای بازی به سرورهای اروپا متصل خواهد شد و نسخه آمریکا به سرورهای آمریکا متصل می‌شود. نسخه ریجن روسیه هم به سرورهای اروپا متصل خواهد شد. با توجه به اینکه سرورهای اروپایی به کشورمان نزدیک تر هستند، اغلب کاربران ایرانی نسخه ریجن اروپا یا روسیه بازی هایی همچون World of Warcraft را تهیه می‌کنند. با وجود تمام این تفاسیر با نسخه ریجن آمریکای بازی هم به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد. ضمنا نسخه ریجن روسیه این بازی به دلیل قیمت مناسب تر (به ویژه در تخفیف های ویژه بلیزارد) گزینه عالی برای ایرانی هاست.


نکاتی درباره دنیای آنلاین نسخه ,بازی ,collection ,complete ,world ,warcraft ,complete collection ,warcraft complete ,تایم کارت ,نسخه ریجن ,اورجینال world ,warcraft complete collection ,نسخه heroic edition منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حسابداری کاردانش استان البرز وبسایت شخصی علی یزدانی - نوشته های من ما دو تا موسسه زبان امید زحل کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلود سرا چگونه یک زندگي شادي را آغاز كنيم www.shz1music.ir