شارژر فندکي چيست؟

امروزه به دلايل استفاده زياد از گوشي موبايل و وصل بودن مداوم به اينترنت شارژ گوشي زودتر از حالت عادي تمام مي شود . اگر در منزل و يا محل کارتان باشيد اين امر مشکل ساز و درگير کننده نخواهد بود ، اما در مسافرت و يا زماني که دسترسي به برق شهري نداريد تبديل به يک مشکل بزرگ مي شود. در اين مقاله مي خوانيم که شارژر فندکي چيست؟ ، چگونه کار ميکند ، و نکات داراي اهميت در خريد شارژر فندکي چيست.شارژر فندکي همان طور که از اسم آن معلوم مي باشد، شارژر فندکي ماشين براي آن طراحي شده که شما بتوانيد گوشي هوشمند خود را داخل ماشين شارژ کنيد .شارژر فندکي يک دستگاه الکترونيکي مي باشد که برق 12 ولت ماشين را به ولتاژ 5 ولت استاندارد USB تبديل مي کند .اين شارژر امکان دارد تک خروجي و يا 2 خروجي باشد که داراي يک خروجي 1 آمپر و يک خروجي 1/2 آمپر مي باشد.نکات مهم در خريد شارژر فندکي در هنگام خريد علاوه بر زيبايي ظاهري نکات ديگري هم مي باشد که بايد به آن توجه نمود :

1- تعداد پورت ها

شارژر فندکي فست تايپ سي يوشيتا 3USB

2- جريان خروجي شارژر فندکي اگر گوشي موبايل و يا تبلت خود را هميشه به همراه خود داريد ،گزينه بهتر آن است که شارژر فندکي اي انتخاب کنيد و بخريد که داراي يک پورت 1/2 آمپر و يک پورت 1 آمپر باشد. تبلت ها به دليل داشتن باتري هاي بزرگ تر براي شارژ شده به جريان بيشتري نياز دارند. پس براي شارژحتماً بايد به خروجي 1/2 آمپرمتصل بشوند. استفاده از شارژر فندکي به ماشين و گوشي آسيب مي زند؟نکته مهمي که بايد به آن توجه داشت اين مي باشد که در صورت خاموش بودن ماشين گوشيتان را به شارژر وصل نکنيد زيرا توان الکترونيکي باتري ماشين را خالي مي کند . حتي اگر گوشي متصل نباشد و فقط شارژر فندکي به فندک ماشين متصل باشد اندکي از توان باتري کشيده مي شود. پس فقط زماني که ماشين روشن مي باشد و مي خواهيد گوشي خود را شارژکنيد شارژر را به فندک ماشين وصل کنيد . زيرا زماني که ماشين روشن مي باشد يک قطعه در حال شارژ کردن باتري ماشين است و برق کلاً از آن جا تأمين مي شود پس شارژ کردن گوشي با شارژر فندکي روي باتري ماشين خيلي تأثير منفي و نامناسب ندارد.در ضمن بهترمي باشد در موقع استارت زدن ماشين ، گوشي به شارژر وصل نباشد چون امکان دارد نوسان برق به شارژر فندکي يا گوشي شما آسيب وارد کند و متضرر شويد ، البته شايد هيچ وقت اين اتفاق رخ ندهد اما رعايت اين کار براي جلوگيري ايجاد مشکل بهتر است.

براي ديدن نمونه هاي بيشتر و خريد شارژر فندکي متناسب با نياز خود ميتوانيد با مراجعه به وبسايت ديجي فرست از انواع شارژر فندکي ديدن کنيد.

 


شغل جدید شارژر ,فندکي ,ماشين ,گوشي ,خروجي ,شارژ ,شارژر فندکي ,خريد شارژر ,فندکي چيست؟ ,باتري ماشين ,شارژ کردن ,خريد شارژر فندکي ,شارژر فندکي چيست؟ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری 09175334832 دانلود برای شما نمایندگی پاناسونیک در تهران فروشگاه ابزار و کالای سیمرغ هی ای پی کی - دانلود رایگان بازی و برنامه اندروید معرفی گروه اگزوز سازی پیا صنعت گل سنگ کول دانلود تخفیف ویژه