اینفلوئنسر مارکتینگ روشی نوین و بسیار موثر در تبلیغات دیجیتال است. در این روش برندها با افراد تاثیرگذار یا صفحاتی که طرفداران زیادی در شبکههای اجتماعی دارند همکاری میکنند تا با استفاده از اعتبار نظرات آنها در نزد مخاطبانشان، محصول یا برند خود را تبلیغ کنند. بر اساس تحقیقات، کاربران شبکههای اجتماعی در صورت مواجه شدن با محتوای تبلیغاتی تأثیرگذار، پنج برابر بیشتر نسبت به محصول یا خدمات تبلیغشده تمایل خواهند داشت. برای مثال، آمار نشان میدهد که در آمریکا ۴۰ درصد افراد پس از مشاهدهی استفاده یک محصول توسط اینفلوئنسرها، آن را به صورت آنلاین تهیه کردهاند. در ایران هم با توجه به محبوبیت زیاد شبکهی اجتماعی اینستاگرام (رتبهی هفتم در جهان)، بسیاری از برندها از اینفلوئنسر مارکتینگ برای ساختن آگاهی از برند یا محصولات خود استفاده میکنند.برای تبلیغات موبایلی به سایت دیما مراجعه کنید.
tehran2020 محصول ,استفاده ,اجتماعی ,مارکتینگ ,اینفلوئنسر ,اینفلوئنسر مارکتینگ ,شبکههای اجتماعی منبع
درباره این سایت