فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 27 حجم فایل: 393 کیلوبایت قیمت: 15000 تومان
توضیحات: پاورپوینتارائه کلاسی فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان استراتژی بازایابی مشتری مدار، در حجم 27 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هفتم این كتاب با عنوان "استراتژی بازایابی مشتری مدار" در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشی از متن:از آنجا که نیازهای اران، منحصر به فرد می باشد، نده می تواند هر مشتری را به عنوان یک قسمت مجزا در نظر بگیرد. در حالت ایده آل می تواند برای هر کدام از مشتریان برنامه بازاریابی منحصربه فردی تدارک دید.اما در عمل با اینکه برخی شرکتها تلاش می کنند هر مشتری را به طور منحصربه فردی تحت پوشش قرار دهند، اما بیشتر شرکتها با تعداد زیادی مشتریان کوچک روبرو می شوند و بدین ترتیب بازاریابی منحصر به فرد برایشان به صرفه نخواهد بود. از این رو به دنبال قسمتهای بزرگتری از مشتریان می گردند. در حالت کلی بازاریابی هدفمند در سطوح مختلفی قابل اجراست. فهرست مطالب:مقدمهتقسیم بندی بازارتقسیم بندی بازارهای مصرفیتقسیم بندی جغرافیاییتقسیم بندی جمعیت شناختیتقسیم بندی روانشناختیتقسیم بندی رفتاریمتغیرهای تقسیم بندی رفتاریتقسیم بندی بر اساس چند مبناتقسیم بندی بازارهای تجاریتقسیم بندی بازاریابی بین المللیالزامات تقسیم بندی مؤثربازاریابی هدفمندارزیابی قسمت های بازارانتخاب قسمتهای بازار هدفاستراتژی های بازاریابی هدفمندبازاریابی غیر متمایز بازاریابی متمایزبازاریابی متمرکزبازاریابی خردانتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند
درباره این سایت