باورها - كمك يا سرمايه؟

در اینجا مشکل وجود دارد. همانطور که فرانک لوید رایت می گوید : باور چیست همیشه این اتفاق می افتد که واقعاً به آن اعتقاد داشته باشید. و اعتقاد به یک چیز باعث می شود که این اتفاق بیفتد.

 

سیستم اعتقاد شما (نقشه شما) اغلب به شدت تحت تأثیر نظرات و تعصبات افراد دیگر است. شکل گیری نقشه شما بیش از حد بیهوش و بدون م بود. بنابراین اگر نقشه شما شما را در جهت اشتباه و یا مسیری که شما واقعاً نمی خواهید بفرستید ، چه می کنید؟ یا نقشه شما با نیازها ، ارزشها و خواسته های شما مطابقت ندارد؟

 

به همین دلیل است که برای اطمینان از پشتیبانی نقشه خود و هدایت شما در مسیری که می خواهید پیش بروید ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که اغلب اعتقادات خود را به چالش بکشید و به روز کنید. اگر بخواهید باورهای خود را تغییر دهید ، بررسی مجدد و تفسیر مجدد تجربیاتی که باعث ایجاد سیستم اعتقادی شما ، به ویژه موارد منفی است ، ضروری است. شکرگزاری 

 

باورهای محدودکننده و منفی خود را مجدداً شکر

زاری بررسی کنید و از خود بپرسید:

 

این عقیده از کجا ناشی می شود؟

آیا این اعتقاد من است یا من آن را از شخص دیگری پذیرفته ام؟

این باور چگونه به من کمک می کند؟

چگونه این عقیده مانع من می شود؟

چگونه می دانم این عقیده صحیح است؟

اعتقاد جدید و به روز من چیست؟

هشدار - مغز در برابر تغییر مقاومت می کند. استفاده از یک مغز بین 30 تا 60 روز طول می کشد تا از اوضاع جدید یا در این حالت یک باور جدید استفاده شود. اگر در این مدت رکود کنید ، اغلب مجبورید دوباره شروع کنید. نتایج شما غالباً با اعتقاداتی که شما دارید تعیین می شود. نقشه طراحی ، پیش فرض ایجاد نکنید. هیچ وقت خیلی زود یا خیلی دیر شروع به ایجاد تغییرات مثبت در زندگی شما نمی شود.

 

نگاهی به آینده!

white-paper-about-my-brain.jpg در این کاغذ سفید ، ما به زمان رسیدن به عصر تخیل می پردازیم ، در حالی که به بررسی یک مدل جدید و تکنیک های توسعه رهبری می پردازیم که برای یادگیری لازم است تا در آینده کار پیشرفت کنیم. .

 

برای اطلاعات بیشتر بارگیری یک ارتعاش  نسخه دیجیتالی رایگان!

دانلود کاغذ سفید


آموزش کسب درآمد از اینترنت نقشه ,اعتقاد ,باور ,جدید ,عقیده ,تغییر ,باور چیست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیجی یاب پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان خريد دستگاه بند انداز برقي صورت دخترانه زنانه 2020 تامارا آقای مهندس | Mr Engineer | jessiekj Site آموزش طراحی و سئو و بهینه سازی سایت - دوین نت