طرزتهیه لازانیا مرغ

برای تهیه این خوراک مرغ و قارچ در ابتدا قابلمه را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار داده سپس کره را درون قابلمه ریخته و آب نمایید پس از انجام این کار پیازهای خرد شده را اضافه کنید و با کره تفت دهید هنگامی که پیاز تغییر رنگ داد و شفاف شد قارچ را همراه با مقداری نمک و فلفل به مواد اضافه کنید و کمی سرخ نمایید پس از آن ریحان و پونه را ریخته و صبر کنید تا مواد پخته شوند .

در مرحله بعد گوجه‌فرنگی ها را درون مخلوط کن ریخته و بحالت پوره درآورید پس از آن گوجه را درون قابلمه ریخته و به قارچ ها اضافه کنید ، با حرارت کم اجازه دهید تا جا افتاده شود بعد از انجام این مراحل مرغ ها را اضافه کنید ، تا زمانی که مواد آماده می‌شود سس خامه را تهیه کنید ، پس از اینکه کره را آب کردید آره را اضافه کنید و برای مدت زمان ۲ الی ۳ دقیقه تفت دهید ، آب مرغ را اضافه کنید و اجازه دهید تا به غلظت یک سس معمولی برسد .

در مرحله بعد مقداری سس را روی سینی فر بریزید ۳ برگه لازانیا روی سینی قرار دهید حالا یک سوم مواد مرغ را روی برگه ها ریخته روی آنها سس بریزید و در آخر کار پنیر بپاشید به همین ترتیب تکرار کنید تا مواد تمام شود در پایان پنیر رنده شده را اضافه کنید ، لازانیا خوشمزه خود را برای ۲۰ الی ۲۵ دقیقه و با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت درون فر قرار دهید تا پخته شود .


تفریحی دهید ,ریخته ,مواد ,لازانیا ,قابلمه ,قارچ ,اضافه کنید ,اجازه دهید ,قرار دهید ,قابلمه ریخته ,درون قابلمه ,درون قابلمه ریخته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید و قیمت لپ تاپ و انواع لوازم دیجیتالی سبزوانه پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تیر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. رشته مدیریت صنعتی وبلاگ تفریحی ایرانی vahid man united دانستنی های روز آرمان موویز | مرجع دانلود فیلم و انیمیشن با دوبله فارسی