ماجرای شکار خفاش‌ها و لانه آن‌ها مربوط به سال ۹۷ می‌شود، مساله‌ای که علی تیموری مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست هم آن را بیشتر شایعه می‌دانست

پس از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور که سلامت جسمی مردم را به خطر عمده انداخت عده‌ای نیز در فضای مجازی با انتشار شایعات گوناگون پیرامون این بیماری سلامت روان مردم را به خطر انداختند. یکی از این شایعات که در روزهای اخیر به شدت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، شایعه صادرات خفاش توسط هواپیمایی ماهان است.

این شایعه اولین بار در کانال تلگرامی علی جوانمردی، عنصر ضدانقلاب و مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه که تحت عنوان خبرنگار صدای آمریکا فعالیت می‌کند، منتشر شد.

این فرد که ظاهرا از قیمت طلا و ارز تا بزاق دهان خفاش! نظرت فوق تخصصی می‌دهد، در کانال خود نوشت:‌ "سال گذشته در جنگلهای شمال و کوھستانهای کرمانشاە خفاش شکار می کردند تحت عنوان با ارزش بودن لانە آن، زیرا افرادی از تهران ھر خفاش و بە گفتە خود لانە را ۵۰۰ هزار تومان می ند و گفته بودند برای خارج از ایران و تولید دارو خفاش ھا را لازم دارند. زیرا بە گفتە آن ھا بزاق دھان خفاش با ارزش است. این خفاش ھا بە چین صادر می شد و هواپیمایی ماھان بعنوان عامل صادرات مرموز این خفاش ھا، ھیچگاە توضیح نداد. "


مدل مانتو و لباس مجلسی نه جدید خفاش ,شایعه ,بزاق ,شکار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گل چت ، چت گل دبیرستان غیردولتی پویندگان علم پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آموزش پرورش قارچ خوراکی دکمه ای ????یک عدد صـــــورتـــــــی نــازنــازی???? روزمرگی های دخترک کنکوری توره ارز تجهیزات پزشکی بوعلی قاین کتابها- مقالات و آثار بهروز نصرآزادانی دانلود تحقیق