دانلود بازی Grand Theft Auto IV برای کامپیوتر

نسخه فشرده بازی Grand Theft Auto IV با لینک مستقیم

نسخه فشرده FitGirl در 13.3 گیگابایت

Grand Theft Auto IV عنوانی محبوب از سری بازیهای GTA میباشد که توسط شرکت Rockstar Toronto و Rockstar North طراحی و سپس توسط کمپانی Rockstar Games در دسامبر 2008 برای پلتفرم PC عرضه شده است. بدون شک با انتشار این بازی کامپیوتر انقلاب بزرگی در سبک بازیهای جهان باز اتفاق افتاد که بعد از آن مجموعه های دیگری نیز در همین سبک برای بازی عرضه شد که مورد توجه بسیاری از گیمر ها قرار گرفت و اکنون نسخه تست شده بازی در اختیار شما میباشد.

دانلود بازی نسخه فشرده Grand Theft Auto IV برای PC

این نسخه از بازی جی تی ای شامل گیم پلی طولانی تری نسبت به نسخه های قبلی خود میباشد که در این گیم میتوانید برای روز های پیاپی حضور داشته باشید زیرا شرکت راک استار بخش های متنوعی را برای سرگرم کردن شما در بازی قرار داده است. همچنین میتوانید شاهد یک طراحی دیدنی در تمام بخش ها باشید که بازی دارای یک کیفیت HD میباشد و صداگذاری خوبی در تمام مراحل و لحظات بازی وجود دارد.

مانند قبل جدا از ماموریت ها میتوانید در دنیای بازی آزادانه گردش کنید و ماشین هایی که نیاز دارید را با حرف خوش و یا زور صاحب شوید که اگر در چنین شرایطی ماموری در نزدیکی شما جضور داشته باشد به دنبالتان خواهد افتاد. بازی دقیقا مانند واقعیت طراحی شده است که قوانین مخصوص به خود را دارا میباشد. قوانینی که برای شما معنایی ندارند و به آسانی میتوانید آنها را بشکنید و قانون خودتان را در سطح شهر رواج دهید.




SPORT بازی ,نسخه ,میباشد ,میتوانید ,theft ,grand ,theft auto ,grand theft ,نسخه فشرده ,بازی grand ,دانلود بازی ,بازی grand theft منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سراي بي دل بازار خرید و فروش عمده_ مجموعه ممبنی مجله خبری و تفریحی جی پاتوق هر چی که بخوای معرفی کالا فروشگاهی لیست قیمت کمپکتور,کمپکتور دستی,کمپکتور صفحه ای,کمپکتور قورباغه ای,کمپکتور برقی