شاید این سوالی باشد که در ذهن شما که اصلا چرا باید محیط اینترنت کار و جنبش نماییم و اصلا چرا باید تارنما داشته باشیم.

همانطور که خویش شما هم حتما دیده اید در دنیای نوین امروز که اکثر کسان با گوشی موبایل، تبلت و یا لپ تاپ

 

و رایانه خود به اینترنت دسترسی دارند دیگر برای پیدا کردن نیاز خود در اینترنت در پی آن میگردند الی کوچه خیابان ها اگر هم اینطور نباشد دست کم آدرس مکانی که خدمات مورد عقیده را ارئه میکند را از اینترنت گرفتن میکنند و مستقیما به همان مرکز رفته و از آنجا میکنند.

حال اگر شما در اینترنت حضور نداشته باشید یعنی بسیاری از مشتریانی که از این طریق به شما دسترسی خواهند داشت را ندارید، یک وب سایت در واقع یک شعبه سایر از شما در سطح اینترنت است که کلیه اطلاعات شما در آن پیمان گرفته است مشابه اطلاعات تماس شما، تنوع محصولات شما به همراه تصاویر و توضیحات کامل و امکان از راه اینترنت، آگاهی ها شما و .

هرچند ویژگی های وب سایت به همین جا ختم چرا باید برای شرکت خود سایت طراحی کنیم؟  نمیشود، اما شما این نکته را در عقیده بگیرید که می‌توانید صدها خاصیت را با هزینه ای خیلی کمتر از اجاره مغازه و . داشته باشید بماند که تارنما یک اعتبار هم به سوداگری شما می‌دهد و باعث اغلب شدن ارزش تبلیغات میشود.

وب سایت شما که یک بار طراحی میشود و یک خرج دارد و تنها شما سالیانه خرج هاست و حوزه را میپردازید که آن هم در روبرو سودی که حاصل میکنید زیاد ناقابل است.

در طراحی تارنما میتوانید به طراح وب سایت بگویید که سایت را طوری طراحی کند که خدمات شما را بیش از آنکه هست نمایش دهد و این یعنی یه مزیت ویژه برای شما و کسب اعتبار برای شما، و یا اصلا شاید شما یک فعالیتی را آموخته اید که از عقیده شما احتمالاً چیز مهمی نباشد ولی فراموش نکنید که بسیاری از افراد به خدمات شما نیازمندند که شما میتوانید با داشتن یک وب سایت آن را ارائه کنید و کسب درآمد کنید.

جالب این است که وب سایت شما در 24 ساعت روز و 7 روز هفته پذیرای کاربران اینترنت است و در هر ساعتی از شبانه روز کاربر میتواند به تارنما شما دسترسی داشته باشد و ثبت سفارش کند، ویا عقیده خود را در مورد محصولات شما بگوید.

مطمئن باشید اگر وب سایت شما با اصول طراحی شده باشد به طوری که بازدید کننده را تبدیل به مشتری نماید و شما در کار خود پشتکار داشته باشید حتما پیروز خواهید شد و به نتیجه دلخواه خواهید قبض .


akhbar tecnolozhy9 سایت ,اینترنت ,داشته ,طراحی ,تارنما ,عقیده ,داشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جوک میکا Mica کافه فان | کافه چت | سایت تفریحی و سرگرمی | فانکده کهنوج دانلود اجاره خودرو - تشریفات سورنا سیر همه چی موجوده omen دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.