کولر گازی مدل WTFSAK60CC-I از قدرت خنک کنندگی فوق العاده بالایی برخوردار است . این کولر دارای یک پنل داخلی به رنگ سفید می باشد که برروی آن یک صفحه نمایش LED قرار گرفته است و یک سری اطلاعات مربوط به تنظیم دستگاه و میزان درجه حرارت را نمایش می دهد . این دستگاه دارای امکانات و قابلیت های فراوانی می باشد که کمک می کند محیطی خنک برای شما فراهم شود .

کولرگازی مدل WTFSAK60CC-I

از جمله این قابلیت ها می توان به راه اندازی خودکار اشاره نمود در زمان قطع برق تمامی تنظیمات مورد نظر شما ذخیره شود و هنگامی که دوباره برق وصل شود با همان تنظیمات قبلی شروع به کار کند . تایمر خاموش و روشن یکی دیگر از ویژگی های این کولر می باشد که با استفاده از آن می توانید زمان خاموش یا روشن کولرگازی را حداکثر به فاصله 24 ساعت تنظیم کنید . حالت خواب عمیق ویژگی دیگر این محصول است که با فعال کردن آن ، دستگاه به صورت خودکار دما و رطوبت اتاق را به طور دقیق تنظیم خواهد کرد .

این کولر کم مصرف دارای فناوری اینوتر میباشد که باعث شده مصرف برق و سطح سر و صدا به میزان چشمگیری کاهش یابد و در عین حال قدرت خنک کنندگی آن افزایش یابد . برخی دیگر از امکانات و ویژگی ها عبارتند از : قابلیت یخ زدگی هوشمند ، قابلیت خود تمیز شوندگی ، سیستم عیب یاب هوشمند و حالت توربو که همگی در جهت رفاه حال کاربران طراحی شده است .


کولرگازی با کیفیت وایت وستینگ هاوس کولرگازی ,قابلیت ,کولر ,ویژگی ,تنظیم ,wtfsak60cc منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله اینترنتی بهترین ها | زناشويي,دنیای مد,آرایشی,زیبایی,دانلود,آموزشي,پزشكي,روانشناسي,فرهنگي,ورزشي,پورتال خبری,سبک زندگی,روانشناسي تخفیف باران چت |تک باران چت |روم باران | باران چت اسپرت دوربین | ویدئو دیتا پروژکتور ، وایت برد هوشمند و پرده نمایش ، ویدئو دیتا پروژکتور ، وایت برد هوشمند ، پرده نمایش پیکنت | دانلود رایگان فیلم و سریال جدید با لینک مستقیم Doktorblog خودرو بَر فروشگاه cbrn مدیران نواندیش