یکی از مهم ترین وسایل امنیتی مدرن که در خودرو ها به کار گرفته می شود، ایربگ می باشد. این وسیله در هنگام تصادفات و یا حوادث با پر شدن از گاز، مانع برخورد سر نشین ها با اجزا و بدنه خودرو می شود.

در چند ساله اخیر اکثر کمپانی های خودروسازی قابلیت های جدیدی را بر روی قابلیت های دیگر خودروهایشان افزوده اند. به طور مثال کمپانی خودرو سازی سایپا، علاوه بر دیگر ویژگی هایی که داشته اند، قابلیت جدیدی نیز دارند. که می توان از ایربگ پراید یاد کرد.

ایربگ پراید

ایربگ پراید از چه ساخته شده است؟

به طور کلی ایربگ ها از جمله ایربگ پراید از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند.

  • جنس کیسه ی ایربگ پراید از پارچه نایلونی می باشد. دو ایربگ پراید در داشبورد و فرمان آن تعبیه شده اند.
  • از دیگر اجزای ایربگ پراید می توان حسگر را نام برد. این قطعه در هنگام وقوع حوادث و وارد شدن ضربه به بدنه خودرو فعال می شود.(هنگامی که نیرویی معادل با نیروی برخورد خودرو با سرعت 16 تا 24 کیلومتر بر ساعت به دیوار آجری وجود داشته باشد.) با فعال شدن این حسگر گاز مخصوص وارد کیسه هوا می شود.
  • یکی دیگر از اجزای بسیار مهم تشکیل دهنده ایربگ پراید، سیستم باد کننده می باشد. این سیستم در هنگام فعال شدن حسگر موجود در ایربگ پراید، دو ماده سدیم آزد و نیترات پتاسیم را با یک دیگر ترکیب می کند. از مشتعل شدن این دو ماده گاز نیتروژن تولید می شود که با سرعت 322 کیلومتر بر ساعت وارد کیسه شده و آن را از محل خود خارج می کند.

بدین ترتیب با خروج کیسه هوا در هنگام حادثه جان افراد تا در صد زیادی در امان می ماند.

چگونه می توان از قیمت ایربگ پراید مطلع شد؟

 ایربگ پراید

یکی از راه های بسیار ساده برای مطلع شدن از قیمت ایربگ پراید ( Airbag ) مراجعه به نمایندگی های آن می باشد، که متقاضی علاوه بر مشاهده از نزدیک می تواند آن را اری نماید.

یکی دیگر از راه هایی که برای اطلاع از قیمت ایربگ پراید کاربرد دارد، مراجعه به وبسایت های اینترنتی می باشد. این روش در چند ساله اخیر به شدت در میان مردم رایج شده است. اران و متقاضیان می توانند با ورود به درگاه های اینترنتی، هم از قیمت های واقعی کالا مطلع شوند و هم این که آن را اری نمایند.

علل تغییر قیمت ایربگ پراید چیست؟

یکی از علل بسیار شایع آن تحریم ها و واردات بسیار کم کالا ها می باشد که سبب کم شدن یک کالا در بازار مصرفی می شود. با کم شدن کالا در بازار مصرفی، ارزش آن بیشتر شده و به نسبت قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ایربگ پراید هستید، می توانید با مراجعه به سایت یدک یار از مقاله های مفید آن در این زمینه بهره مند شود.

سایت یدک یار یکی از بزرگ ترین وب سایت های ایران در زمینه قطعات خودرو می باشد که می توانید به راحتی لوازم یدکی خودرو خود را با بهترین کیفیت به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

 


yadakyar ایربگ ,پراید ,خودرو ,قیمت ,کالا ,کیسه ,ایربگ پراید ,قیمت ایربگ ,ایربگ پراید، ,دهنده ایربگ ,وارد کیسه ,قیمت ایربگ پراید ,تشکیل دهنده ایربگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده تعاونی ورزشکاران و شطرنج بازان آذربایجان شرقی عايقکاري موتورخانه,عايقکاري سردخانه,عايقکاري لوله ها نسیم عدالت اخبار استخدام نهالستان پالیز مهندس سعید قاسمی