سایتهای وردپرسی به سرعت در حال تسخیر دنیای وب هستند. وردپرس در آغاز امر، سیستم مدیریت محتوایی بود که برای وبلاگ نویسی باره استفاده قرار می‌گرفت. ولی در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها از این سیستم استفاده می‌کنند. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به دلیل داشتن افزونه های متنوع، می تواند نیازهای مشتریان را برطرف نماید. برای داشتن یک سایت وردپرسی بهتر است از هاست‌های لینوکسی استفاده کرد.

1. ساخت سایت وردپرسی

ساخت و مدیریت یک سایت وردپرسی به مراتب از یک سایت که بصورت اختصاصی کدنویسی می گردد آسان تر است زیرا تعلیم های آن در تمامی سایت های گیتی و به زبان های گوناگون هستی دارد.

2. قیمت طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی یک سایت وردپرس کاملا وابستگی به دربایستن های شما دارد اما بصورت متداول این خرج بین 2 الی 12 میلیون تومان قابل اتمام است که رابطه مستقیمی با موعد انجام پروژه دارد.

3. هسته وردپرس بصورت متن مفتوح ارائه می شود

متن مفتوح بودن WordPress به این معناست که توسعه دهندگان وب می‌توانند افزونه ها و کدهای باره نظر خود را به آن اضافه کنند و آن را در اختیار دیگر کسان قرار دهند.

4.مدیریت سایت وردپرسی براحتی امکانپذیر است

هر فردی با حداقل دانش وب و بدون دربایستن به ادب طراحی نمونه های طراحی سایت با وردپرس سایت براحتی می تواند یک وبسایت وردپرسی را مدیریت کند. شیوه چینش منوها، تقویم خورشیدی در تمام افزونه ها، نصب راحت و سریع افزونه های گوناگون و پشتیبانی کامل از بان فارسی از مهمترین امکانات وردپرس است.

5. فزونه های متنوع

بی شک مهمترین انگیزه برتری وردپرس بر دیگر رقبا، تنوع بی همانند پلاگین های کاربردی است. برای هر منظوری دست کم 5 توسعه دهنده مختلف، افزونه های کاربردی را توسعه دادند.

6. توسعه تند افزونه های دلخواه

حتی اگر افزونه مورد نظر شما وجود نداشته باشد براحتی و بر پای بست، متن مفتوح بودن هسته وردپرس، این امکان وجود دارد که افزونه دلخواه خود را فرآوری کنید.

 7. ساخت سایت با وردپرس

برای چنین منظوری کافیست کانفیگ اولیه هاست و در ضمن خطاهای احتمالی در نصب وردپرس را بدانید، پس متعلق به نزاکت ساخت صفحات ، نصب پوسته و افزونه های گوناگون به شما یک طراحی سایت با وردپرس را تعلیم دیتا است.


فناوری اطلاعات سایت ,وردپرس ,افزونه ,وردپرسی ,طراحی ,توسعه ,طراحی سایت ,سایت وردپرسی ,سایت وردپرس ,مفتوح بودن ,قیمت طراحی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم هر چی که بخوای امتحان کد مای دراما nexmachine