گروه سرمایه گذاری ایرانیان گستر کالا

 دوره جدید ثبتنام وام سال 1399

انواع وام بانکی بدون هیچگونه پیش پرداخت

 

با توجه به شرایط حاکم بر دنیا و به طبع وضعیت خاص حفظ شرایط ایمنی و بهداشت فردی در مکانهای عمومی در کشور، در رابطه با انتشار ویروس کرونا و با توجه به اینکه اقتصاد نمی تواند منتظر از بین رفتن کامل کرونا بماند و ممکن است این انتظار بسیار طولانی باشد و به اقتصاد لطمه شدید وارد کند، با رعایت حداکثر موارد بهداشتی در روز 23 فروردین دفتر گروه سرمایه گذاری ایرانیان گستر کالا آغاز به کار خواهد نمود.

ضمن اینکه از همینجا اعلام می نمایم که مجوز نمایندگان تمامی استانهای این گروه باطل اعلام شده و بخاطر تغییر شرایط وامها و سختگیری های جدید برای نمایندگان جهت اجرای بهتر قوانین و جلوگیری از تخطی، نیاز است که حتماً برای تمدید مجوز نمایندگی، به دفتر مرکزی در تهران واقع در خ پیروزی - مترو نبرد مراجعه فرمایند.

نکته مهمی که متقاضیان وام باید رعایت کنند این است که قبل از تشریف فرمایی، حتماً با مشاوران تماس بگیرند و وقت قبلی اخذ کنند. هم بخاطر عدم ازدحام در دفتر، هم بخاطر رعایت موازین بهداشتی در مورد کرونا و بدانید که مراجعین شهرستان هم هستند و اگر این مسئله را رعایت نکنید ممکن است حق آنها ضایع شود.

برای کسب اطلاعات در مورد شرایط جدید وام امسال به واتساپ شماره تلفن 09395171753 پیام بدهید. اگر شماره را ذخیره کردید و نتوانستید واتساپ آنرا پیدا کنید، یک تماس کوتاه بگیرید ، خود را معرفی نموده و بگویید که در واتساپ به شما پیام بدهیم.

irgostarkala.com

 

بدون هیچگونه پیش پرداخت یعنی چی؟

وقتی میگوییم بدون پیش پرداخت، این یکی از شاخصه های اصلی نبودن است. ان قبل از اینکه کار خاصی برای شما انجام بدهند از شما طلب پول می کنند، یا ممکن است کاری هم انجام بدهند ولی منجر به دریافت وام نشود و با بهانه های مختلف به شما می گویند که بانک قبول نکرد و تایید نشد، هزینه های شما را هم بر نمی گردانند. 

شما تا لحظه آخری که با ما همراه هستید و کار اداری دارید، حتی یک ریال پرداخت نمی کنید. وام را نیز از بانک خواهید گرفت نه از دفتر ما.

هزینه های ما  از مسیرهای غیر از جیب متقاضی تامین می گردد.  

 


ارائه دهنده مشاوره رایگان دریافت وام بدون پیش پرداخت رعایت ,پرداخت ,شرایط ,جدید ,دفتر ,واتساپ ,جدید ثبتنام ,بدون هیچگونه ,انجام بدهند ,گستر کالا ,ایرانیان گستر ,سرمایه گذاری ایرانیان ,گروه سرمایه گ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

tabandl نازنین چت | چت نازنین | چت روم طراحی سایت اصفهان | سارین وب با نام غیر قابل انتقال به غیر خرید و فروش سیگار الکتریکی آذربایجان وپیرامون-در انتظاربهار