تردد کم، ترافیک سبک و احساس آرامش، در کنار چیدمان و طراحی استاندارد خانه‌ها و معابر، از دلایل پر متقاضی بودن محله تهران ویلا است.  آپارتمان در تهران ویلا

تهران‌ ویلا از محله‌های واقع در منطقه ۲ و از اولین محله‌های پیشگام تهران در شهرسازی مدرن است. این محله از شمال به بزرگراه جلال آل‌احمد، از شرق به خیابان‌های امام منتظر و منصوری، از جنوب به تقاطع خیابان‌های ستارخان و حبیب‌الهی و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله منتهی می‌شود. مجاورت تهران ویلا با محله‌های شهرآرا، دریان نو، ستارخان و همچنین کوی نویسندگان، موقعیت خوبی را از لحاظ دسترسی به نقاط مرکزی تهران و امکانات رفاهی ایجاد کرده؛ به‌طوری‌که  آپارتمان در تهران ویلا در سال‌های گذشته بیشترین متقاضی را داشته است. مجله دلتا این بار در محله‌گردی خود به تهران ویلا رفته است. با ما همراه باشید.

اغلب مشاوران املاک از بافت مسی تهران ویلا به‌عنوان نقطه قوت محله آن و از دلایل پرمتقاضی بودن رهن و اجاره آپارتمان در تهران ویلا یاد می‌کنند. با شروع ساخت و ساز و ویلاسازی در این محله، برای نخستین بار از شماره به جای نام‌گذاری خیابان‌های فرعی استفاده و خانه‌هایی ساخته شد که از دو طرف حیاط داشتند. توسعه تهران در گذشته نیز از تهران ویلا آغاز و به شهرک غرب رسید.

تهران ویلا در گذشته

تهران ویلا و شهرآرا از زمین‌های واقع در قسمت شرقی منطقه برق‌آلستوم بودند. در دهه ۳۰ با هدف مدرن‌سازی تهران، ویلاسازی در این منطقه آغاز شد. کوی نویسندگان نیز که نام محله و مجتمع مسی نسبتا بزرگی در شمال تهران‌ویلا است، با زمین‌های شمال این منطقه در دهه چهل به سندیکای نویسندگان تاسیس شد.

مراکز تفریحی و ورزشی 

علاوه بر پارک قدیمی تهران ویلا که در ابتدای ایجاد این محله ساخته شده است؛ ساکنان این محله دسترسی خوبی به پارک‌های اطراف همچون پارک ستارخان، پارک شهرآرا و پارک ورزش خواهند داشت. ضمن آنکه باشگاه بدنسازی ستارخان، باشگاه بدنسازی خانه قدرت و مجتمع ورزشی برق آلستوم پذیرای ورزشکاران این منطقه است.

آپارتمان در تهران ویلا

قیمت آپارتمان در محله تهران ویلا نسبتا بالاست و البته این قیمت بالا از تعداد متقاضیان و طرفداران این منطقه کم نکرده است. سازه‌هایی با معماری خاص و خیابان‌ها و معابر مهندسی‌شده از مزایای بافت محله تهران ویلا است. هرچند نرخ خانه در این محله بر اساس متراژ، موقعیت و امکانات ملک متفاوت است؛ اما نرخ آپارتمان معمولا بین ۱۸ میلیون تا ۲۵ میلیون تومان برای هر متر مربع محاسبه می‌شود. برای اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان در تهران ویلا و سایر مناطق تهران، به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:

آپارتمان در شهرک غرب

آپارتمان در بلوار کشاورز

آپارتمان در امیریه ؛ محله اعیان‌نشین تهران قدیم

خانه در قلهک؛ یک انتخاب متفاوت

آپارتمان در تهرانپارس 

برای مشاهده مطالب بیشتر از املاک دلتا دیدن نمایید


مجله دلتا تهران ,ویلا ,آپارتمان ,محله ,منطقه ,پارک ,تهران ویلا , آپارتمان ,محله تهران , خانه ,قیمت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

https://trty.ir/ معرفی کالا فروشگاهی باران صدا فروشگاه GSG9 کانال یابی ارمیاء تکنو یواشکی ها