زبان پایتون


????  #پایتون باید به عنوان ساده ترین زبان برنامه نویسی سطح بالا برای مبتدیان مورد توجه قرار گیرد. نحو این زبان بسیار ساده است. در بسیاری از موارد، حتی یک غیر برنامه نویس هم می تواند با خواندن کد های این زبان نحوه کار آن را توضیح دهد. پایتون ساده بوده و خوانایی کد های آن بالاست  و در بسیاری از موارد نیاز به خطوط کمتری از کد در مقایسه با زبان های دیگر دارد. این زبان سورس باز بوده و پشتیبانی کنندگان آن جامعه ی بزرگی از برنامه نویسان هستند.


???? مطالب آموزشی این زبان به سادگی در اینترنت موجود هستند. محیط های رایگان مختلفی برای کد نویسی پایتون ارائه شده است که #کد_نویسی را ساده تر میکند. با استفاده از پایتون، شما می توانید وب سایت ها و برنامه های کاربردی را ایجاد کنید که نه تنها پویا هستند، بلکه می توانند الگوریتم های یادگیری هوش مصنوعی را نیز اجرا کنند. به همین دلیل #Python یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است.

2️⃣ زبان #جاوااسکریپت


???? جاوااسکریپت یکی از تکنولوژی های اصلی جهان طراحی وب در کنار HTML و CSS است. در گذشته، این زبان به عنوان یک زبان برنامه نویسی سطح بالا در نظر گرفته نمیشد. هدف اصلی جاوا اسکریپت این بود که قابلیت های پویا را در صفحه وب در سمت کاربر و در مرورگر فراهم بیاورد. اما پس از تکامل یافتن موتور جاوا اسکریپت، این زبان توانست در سمت سرور در وب سرور ها مورد استفاده قرار بگیرد. از این زبان برای نوشتن برنامه های موبایل هم استفاده میشود.


 

???? نحو جاوا اسکریپت در مقایسه با زبان های برنامه نویسی مشابه بسیار آسان است. جاوا اسکریپت یک زبان مفسری است، بنابراین میتوانید بدون کامپایل دوباره برنامه کد خود را تغییر داده و نتیجه ی آن را در مرورگر خود مشاهده کنید.

3️⃣ زبان #روبی
???? زبان روبی یک زبان برنامه نویسی پویا است که عمدتا بر سادگی و بهره وری متمرکز است. نحو این زبان برای خواندن و نوشتن بسیار ساده است. این زبان ترکیبی متعادل از زبان های برنامه نویسی قدیمی مانند Perl، Smalltalk، Eiffel، Ada و Lisp و زبان های برنامه نویسی مدرن مانند Python و PHP است.
???? این زبان واقعا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است و مفاهیم آن می توانند برای بسیاری دیگر از زبان های برنامه نویسی سطح بالا استفاده شوند. Ruby برای ساختن برنامه های کاربردی وب، وب سرور ها، کتابخانه های گرافیکی، موتورهای تشخیص تصویر، سرورهای پایگاه داده ، و خدمات سیستم های سطح پایین و .  مفید است.
???? یکی از محبوب ترین فریمورک ها برای ساخت برنامه های کاربردی وب ، Ruby on Rails است .

4️⃣ زبان #PHP
???? پی اچ پی یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای توسعه وب است. این یک زبان برنامه نویسی ساده و منعطف است که به طور گسترده ای استفاده می شود، این زبان می تواند به عنوان یک زبان برنامه نویسی عمومی مورد استفاده قرار گیرد. PHP به طور گسترده ای با وب سرور Apache و پایگاه داده MySQL مورد استفاده قرار می گیرد.
???? این زبان آسان ترین انتخاب برای کسانی است که در حال توسعه وب سرورها هستند. محبوب ترین شبکه اجتماعی اینترنتی "فیس بوک" با میلیاردها کاربر و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا "وردپرس" با میلیون ها وب سایت هر دو توسط PHP نوشته شده اند.
???? پی اچ پی همچنین یک زبان برنامه نویسی سورس باز است. بسیاری از آموزش های آن رایگان است و در اینترنت میتوان به آنها دسترسی داشت. این زبان دارای فریمورک های محبوبی  مانند Laravel و Zend، که باعث می شود ، توسعه وب آسان ،مقیاس پذیر با امنیت بالا باشد.
5️⃣ زبان #C
???? زبانی است که به عنوان مادر همه زبان های برنامه نویسی در نظر گرفته میشود. به عنوان یک مبتدی، اگر شما زبان برنامه نویسی C را یاد بگیرید، می توانید هر زبان برنامه نویسی دیگری را به راحتی یاد بگیرید. C اولین زبان برنامه نویسی با مدیریت حافظه کارآمد و انعطاف پذیر بود. از این زبان عمدتا برای توسعه سیستم عامل یونیکس استفاده می شود.
???? با استفاده از این زبان شما می توانید برنامه هایی را در سطح سیستم ایجاد کنید که می توانند به طور مستقیم به منابع سیستم مانند حافظه و پردازنده دسترسی پیدا کنند. بدون شک C یک زبان بسیار قدرتمند است و ممکن است شما فکر کنید که یادگیری آن بسیار سخت است. اما، این درست نیست! C هنگامی که شما مفاهیم اساسی آن مانند توابع، ساختارها، حلقه ها و غیره را درک کنید، نسبتا آسان است.
6️⃣ زبان ++c #سی_پلاس_پلاس
???? نسخه به روز شده از زبان برنامه نویسی C است که متد شی گرایی به آن افزوده شده است. این زبان را می توان به عنوان پایه ای برای بیشتر زبان های برنامه نویسی شی گرا مورد توجه قرار داد. از این زبان قبلا به طور عمده برای برنامه نویسی سیستم استفاده میشد و در حال حاضر از آن برای توسعه ی بازی های محبوب استفاده میشود. اگر شما مبانی زبان C را بدانید یادگیری زبان ++C چندان سخت نخواهد بود 7️⃣ زبان #c #سی_شارپ
???? یادگیری زبان #C همانند زبان های C و ++C ساده بوده دارای ویژگی های پیشرفته تری نسبت به آنهاست. از این زبان برای توسعه بازی های ویدئویی، برنامه های کاربردی دسک تاپ و و استفاده میشود. برخلاف زبان های C و ++C  که می توانند در کامپایلرهای مختلف کد گذاری و اجرا شود، #C از محیط یکپارچه Visual Studio  استفاده می کند. ویژوال استودیو محیطی است که تمام ابزار های مفید برنامه نویسی در آن جمع شده و برای مبتدیان میتواند بسیار مفید باشد.
8️⃣ زبان #جاوا
???? جاوا یک زبان برنامه نویسی قدیمی و محبوب است که به صورت گسترده استفاده میشود. از این زبان میتوان برای ایجاد هر نرم افزاری استفاده نمود. این زبان یک زبان برنامه نویسی شی گرا بوده که عموما برای توسعه نرم افزارهای وب، نرم افزار های سطح سازمانی استفاده می شود.

عرضه نرم افزار های اورجینال زبان ,برنامه ,نویسی ,استفاده ,ساده ,محبوب ,برنامه نویسی ,زبان برنامه ,محبوب ترین ,برای توسعه ,استفاده میشود ,زبان برنامه نویسی ,برنامه نویسی قدی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پاتوق دانلود فیلم و سریال بهترین سایت لینو طراحی سایت, بهینه سازی سایت, طراحی وب سایت, سئو سـرور happy فروش انواع فلش و کارت حافظه بلاگسر*اشعار خواجوی کرمانی*زندگی نامه خواجوی کرمانی