نتایج جستجو برای عبارت :

همه معلمان دانش آموزان ارام را دوست دارند

???? ده ویژگی معلمان امروزی از دیدگاه یونسکو:1- معلمان موفق امروزی آماده اند بگویند : ما نمی دانیم اما با هم می آموزیم.2- معلمان امروزی می دانندکه در وهله نخست معلم دانش آموزان هستند نه معلم کتب درسی.3- معلمان فقط عرضه کنندگان دانش نیستند بلکه تسهیل گر روند یادگیری اند.4- معلمان موفق امروزی می دانند که اثر گذاری بردانش آموزان بی انگیزه نیز از اهداف مهم آنهاست.5- معلمان موفق امروزی می دانند زنگ تفریح وبازی حق مسلم کودکان است.6- معلمان موفق امروزی می
???? ده ویژگی معلمان امروزی از دیدگاه یونسکو:1- معلمان موفق امروزی آماده اند بگویند : ما نمی دانیم اما با هم می آموزیم.2- معلمان امروزی می دانندکه در وهله نخست معلم دانش آموزان هستند نه معلم کتب درسی.3- معلمان فقط عرضه کنندگان دانش نیستند بلکه تسهیل گر روند یادگیری اند.4- معلمان موفق امروزی می دانند که اثر گذاری بردانش آموزان بی انگیزه نیز از اهداف مهم آنهاست.5- معلمان موفق امروزی می دانند زنگ تفریح وبازی حق مسلم کودکان است.6- معلمان موفق امروزی می
۱-استفاده از روش های فعال تدریس ۲-استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه ۳-عدم استفاده از تنبیه بدنی ۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی ۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان ۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی ۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای ۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان ۹-اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه ۱۰- استفاده از موسیقی سر کلاس درس در موقعیت مناسب ۱۱- تشکیل تیم های ورزش معلمان و مسابقه با دانش آم
به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان در ابتدای مهر ماه هر سال آشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با فضای درس و پژوهش بعد از ۳ ماه آشنایی بهتر با نهاد ریاست جمهوی افزایش مهر و ارتباط دانش آموزان به رئیس جمهور افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در ارائه نظرات خود پرورش روحیه پرسش گری دانش آموزان ایجاد نشاط و شادابی ایجاد توانایی نقد و تحلیل در دانش آموزان و کمک به معلمان رشد و کشف استعداد های برتر منبع:
نگاهی به سیستم آموزشی کشور سوئد     تحصیل در سوئد تا کلاس نهم اجباری است. در دبستانهای سوئد نمره دادن ممنوع است. نمره دادن باعث آسیب شخصیتی دانش آموزان می شود. ارتباط نزدیک معلمان و دانش آموزان باعث شناخت معلمان از دانش آموزان می شود.
از جمله اهداف پرسش مهر از طرف رییس جمهور میتوان به این موارد اشاره کرد:به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان در ابتدای مهر ماه هر سالآشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با فضای درس و پژوهش بعد از ۳ ماهآشنایی بهتر با نهاد ریاست جمهویافزایش مهر و ارتباط دانش آموزان به رئیس جمهورافزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در ارائه نظرات خودپرورش روحیه پرسش گری دانش آموزانایجاد نشاط و شادابیایجاد توانایی نقد و تحلیل در دانش آموزان و کمک به معلمانرشد و کشف استعداد
از جمله اهداف پرسش مهر از طرف رییس جمهور میتوان به این موارد اشاره کرد:به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان در ابتدای مهر ماه هر سالآشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با فضای درس و پژوهش بعد از ۳ ماهآشنایی بهتر با نهاد ریاست جمهویافزایش مهر و ارتباط دانش آموزان به رئیس جمهورافزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در ارائه نظرات خودپرورش روحیه پرسش گری دانش آموزانایجاد نشاط و شادابیایجاد توانایی نقد و تحلیل در دانش آموزان و کمک به معلمانرشد و کشف استعداد
چرا دانشآموزان، مدرسه را دوست ندارند؟سرزندگی و شادی در مدارس کمرنگ شده است این همان نقطه‌ای است که مسئولان آموزش‌ و پرورش و خانواده‌ها نسبت به آن هم‌نظر هستند در حقیقت اوضاع فعلی مدارس دولتی مهمترین عامل شاد نبودن دانشآموزان است.جوان آنلاین: اگر از دانشآموزان قدیم که حالا سال‌هاست از فضای درس و مدرسه دور شده‌اند و خود صاحب فرزند دانش‌آموز هستند درباره روزهای مدرسه سؤال کنیم، همگی می‌گویند دوست دارند بدانند همکلاسی‌ها و معلما
چرا دانشآموزان، مدرسه را دوست ندارند؟سرزندگی و شادی در مدارس کمرنگ شده است این همان نقطه‌ای است که مسئولان آموزش‌ و پرورش و خانواده‌ها نسبت به آن هم‌نظر هستند در حقیقت اوضاع فعلی مدارس دولتی مهمترین عامل شاد نبودن دانشآموزان است.جوان آنلاین: اگر از دانشآموزان قدیم که حالا سال‌هاست از فضای درس و مدرسه دور شده‌اند و خود صاحب فرزند دانش‌آموز هستند درباره روزهای مدرسه سؤال کنیم، همگی می‌گویند دوست دارند بدانند همکلاسی‌ها و معلما
دکتر روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"پرسش مهر برلیان یاقوتی مقدم
دکتر روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"پرسش مهر برلیان یاقوتی مقدم
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محیط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند ایده
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محیط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند ایده
حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"پرسش مهر رئیس جمهور
حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"پرسش مهر رئیس جمهور
روش ارتباط صحیح با دانش آموزان چگونه می شود یک ارتباط صمیمی با دانش آموز برقرار کرد. این مشکلی است که اکثر معلمان با دانش آموزان خود دارند و از اکثر همکارانم بارها شنیده ام که نمی توانند با دانش آموز خود یک ارتباط صحیح و صمیمی برقرار کنند. حال برای رفع این مشکل در زیر به چند نکته که باعث برقراری ارتباط کامل بین معلم و شاگرد می شود اشاره می کنم. امیدوارم که این نکات مورد استفاده شما همکاران و دوستان معلم قرار بگیرد .در پایان اگر نکته ای به ذهن ش
ویژگی یک دانش آموز خوب
ویژگی یک دانش آموز مطلوب از زبان استاد سلام
دانش آموز خوب کیست؟
بیش از هر چیز ، معلمان می خواهند شاهد رشد و پیشرفت دانش آموزان خود باشند. آنها می دانند که کلاس درس آنها مملو از شاگردان بسیاری با سطوح مختلف توانایی است و فقط دوست دارند که هر دانش آموز نسخه های بهتری از خود نشان دهد.
وظیفه معلم این است که آموزش های مختلف درس را در کلاسهای تدریس خصوصی و عمومی برای ارائه به دانش آموزان با نیازهای فردی متفاوت برآور
ویژگی یک دانش آموز خوب
ویژگی یک دانش آموز مطلوب از زبان استاد سلام
دانش آموز خوب کیست؟
بیش از هر چیز ، معلمان می خواهند شاهد رشد و پیشرفت دانش آموزان خود باشند. آنها می دانند که کلاس درس آنها مملو از شاگردان بسیاری با سطوح مختلف توانایی است و فقط دوست دارند که هر دانش آموز نسخه های بهتری از خود نشان دهد.
وظیفه معلم این است که آموزش های مختلف درس را در کلاسهای تدریس خصوصی و عمومی برای ارائه به دانش آموزان با نیازهای فردی متفاوت برآور
به تکاپو انداختن ذهن دانش آموزان در ابتدای مهر ماه هر سالآشنایی دوباره ذهن دانش آموزان با فضای درس و پژوهش بعد از ۳ ماهآشنایی بهتر با نهاد ریاست جمهویافزایش مهر و ارتباط دانش آموزان به رئیس جمهورافزایش اعتماد به نفس دانش آموزان در ارائه نظرات خودپرورش روحیه پرسش گری دانش آموزانایجاد نشاط و شادابیایجاد توانایی نقد و تحلیل در دانش آموزان و کمک به معلمانرشد و کشف استعداد های برتر
معلمان تازه کار زیادی وجود دارند که در سال های اول تدریس خود نیازمند مشاوره درسی و راهنمایی های معلمان با تجربه هستند تا بتوانند برنامه ریزی سال تحصیلی و روش های آموزشی نوین را به خوبی پیش ببرند. معلمانی که سال ها است در زمینه آموزش فعال بوده اند می توانند روش های تدریس، نوع تعامل با دانش آموزان، ترفند های آموزشی، برنامه ریزی درسی و نحوه کنترل عصبانیت در مواقع حساس را به معلمین تازه کار آموزش دهند تا این افراد با خیال راحتر و با اعتماد به نف
معلمان هرسال تحصیلی با عده‌ای دانش آموز آشنا می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های اخلاقی خاصی دارند. دانش آموزان را از نظر اخلاقی، می‌توان به گروه‌های: حساس، خوش خلق، بدخلق، آرام، پر جنب و جوش، حسود، مغرور و . تقسیم کرد. معلمی یکی از مشکل‌ترین مشاغل است و دلیل این ادعا همین تفاوت‌های اخلاقی و فردی شاگردان می‌باشد. یک معلم باید حداقل 30 دانش آموز که هر کدام دیدگاه متفاوتی دارند را یکسان نموده و تدریس نماید.
 
پرسش مهر 18
نقاشی همگانی یكی از برنامه ها و فعالیت های تربیتی در مدارس است که می تواند اهداف و فواید بسیاری داشته باشد:
 - ایجاد شور و نشاط بین دانش آموزان
- تقویت حس همکاری و همیاری
- کشف ، رشد و شناخت استعدادهای هنری نهفته دانش آموزان
- پرورش روحیه شركت در فعالیت های هنری و گروهی مدرسه
- ایجاد سهولت در برقراری ارتباط سازنده بین معلم و دانش آموز
-تشویق به انجام انجام کارهای گروهی
 
همچنین موضوع نقاشی، قوانین و شرایط آن، که از قبل به دانش آموزان اع
تیتر امروز این طور نیست که دانشآموزان ندانند تقلب، کار نادرستی است بلکه مسئله این است که آنها خود را از نظر اخلاقی توجیه کرده و محق می‌دانند سالهاست که معلمان، مدیران و تگذاران نظام آموزشی در سراسر جهان درگیر پدیده تقلب هستند اما پیش از آن شاید این سوال مطرح باشد که تقلب تا چه میزان شیوع دارد؟ در سال 2012 مرکز اخلاقیات جوانان وابسته به موسسه جوزفسن گزارشی را منتشر نمود حاکی از آن که بیش از نیمی از دانشآموزان در مدارس از تقلب در امتحان
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در جسله امروز جزئیات طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان، معلمان و مدارس مورد بررسی قرار گرفت با توجه به اینکه تاکید کمیسیون آموزش در مصوبات امروز خود، بر کنترل آسیب‌های فضای مجازی و دسترسی دانش آموزان به تجهیزات آموزشی تأکید کرد . وی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون، وزارت ارتباطات مکلف به تأمین تبلت مورد نیاز دانش آموزان محروم از دسترسی به تجهیزات آموزشی با همکاری سایر دستگاه‌ها و به
بی ‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تأثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، برنامه‌ریزی آموزشی پویا و خلاق، پیشرفت تحصیلی، کارایی، سلامت و زنده‌دلی دانشآموزان دارد، مدرسه با نشاط موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانشآموزان می‌شود. انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و برای رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند، برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ن
در این مقاله، تاثیر انگیزش بر پیشرفت تحصیلی تشریح شده است. محتوای این مقاله برای دانشآموزان، معلمان و مشاوران، مناسب است. مقدمه برای توجیه اختلاف بین دانشآموزانی که استعداد یکسانی برای یادگیری دارند، اما پیشرفت تحصیلی آنها متفاوت است، می‌توان از مفهوم انگیزش استفاده کرد. پژوهش‌های انجام شده، رابطه بین استعداد تحصیلی و پیشرفت تحصیلی را با ضریب همبستگی 50/0= r نشان داده‌اند. این ضریب نسبتاً پایین است و نشان می‌دهد که در میان دانش‌آموز
آموزش و پرورش برای حفظ شادابی و روحیه معلمان می تواند نسبت به موارد زیر اقدام نماید:
- داشتن برنامه راهبردی برای شناسایی، گزینش و تربیت معلم از میان دانش آموزان نخبه و دارای شرایط
- ترغیب و تشویق معلمان فعال و زحمتکش و برنامه ریزی برای شادابی و نشاط بیشتر معلم
- توجه به وضعیت معیشتی و امور مالی معلمان
- اصلاح و کیفیت بخشی به فضاهای آموزشی
- برنامه ریزی برای ارتقاء شان و منزلت معلمی
- نوسازی نظام آموزشی کشور مبتنی بر نشاط و کرامت معلمان
- ارت
معلمان هرسال تحصیلی با عده‌ای دانش آموز آشنا می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های اخلاقی خاصی دارند. دانش آموزان را از نظر اخلاقی، می‌توان به گروه‌های: حساس، خوش خلق، بدخلق، آرام، پر جنب و جوش، حسود، مغرور و . تقسیم کرد. معلمی یکی از مشکل‌ترین مشاغل است و دلیل این ادعا همین تفاوت‌های اخلاقی و فردی شاگردان می‌باشد. یک معلم باید حداقل 30 دانش آموز که هر کدام دیدگاه متفاوتی دارند را یکسان نموده و تدریس نماید.
 
پرسش مهر 18/ وبلاگ زیب
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محیط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند ایده
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محیط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند ایده
جامعه همواره از آسیب‌ها و چالش‌ها در امان نبوده و از آنجایی که مدرسه نیز جزئی از جامعه است، نمی‌تواند از آسیب‌ها بی‌نصیب بماند. این روزها فضای مجازی نقش پررنگی در آگاهی‌سازی از وضعیت مدارس داشته است، اغلب اخباری که از مدارس به بیرون درز می‌کند، از طریق فضای مجازی است؛ تصاویر و ویدئوهایی که نشان‌دهنده تنبیه‌بدنی و توهین برخی مدیران، معاونان و معلمان به دانشآموزان است. به جرات می‌توان گفت در ماه‌های اخیر هر دو هفته یک‌بار ویدیویی ا
جامعه همواره از آسیب‌ها و چالش‌ها در امان نبوده و از آنجایی که مدرسه نیز جزئی از جامعه است، نمی‌تواند از آسیب‌ها بی‌نصیب بماند. این روزها فضای مجازی نقش پررنگی در آگاهی‌سازی از وضعیت مدارس داشته است، اغلب اخباری که از مدارس به بیرون درز می‌کند، از طریق فضای مجازی است؛ تصاویر و ویدئوهایی که نشان‌دهنده تنبیه‌بدنی و توهین برخی مدیران، معاونان و معلمان به دانشآموزان است. به جرات می‌توان گفت در ماه‌های اخیر هر دو هفته یک‌بار ویدیویی ا
مدیر مدبر با ایجاد فضایی سرشار از صمیمیت موجبات افزایش روحیه‌ گروهی، اعتمادسازی و ایجاد جو عاطفی، دوستانه و شاد را فراهم می‌آورد.ی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانشآموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانشآموزان می‌شود.راهکارهای شاداب سازی مدارس  بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت،
مدیر مدبر با ایجاد فضایی سرشار از صمیمیت موجبات افزایش روحیه‌ گروهی، اعتمادسازی و ایجاد جو عاطفی، دوستانه و شاد را فراهم می‌آورد.ی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت، پیشرفت تحصیلی، کارایی، پویایی و زنده‌دلی دانشآموزان دارد، مدرسه بانشاط- موجب باروری جسم و اندیشه کودکان و دانشآموزان می‌شود.راهکارهای شاداب سازی مدارس  بی‌شک فضای شاداب و دوست‌داشتنی تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها، خلاقیت،
کلیه مدارس از روز شنبه 27 اردیبهشت با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی باز خواهند بود
 
وزیر آموزش و پرورش گفت: تصمیم گرفته شده است از ۲۷ اردیبهشت‌ماه همه مدارس بازگشایی شوند و تمام کارکنان و معلمان در مدرسه حاضر شوند تا اگر دانش آموزان ابهامات و اشکالاتی در خصوص دروس خود دارند، برطرف شود
محسن حاج میرزایی امروز سه‌شنبه در گفت وگویی که از رسانه ملی پخش شد، افزود: حضور همه دانشآموزان در مدارس از هفته آینده با ماسک و دستکش و رعایت فاصل
شاد برنامه اندروید آموزش و پروش مربوط به شبکه آموزشی دانش آموزان است که در راستای آموزش مجازی دانش آموزان در روز های بحران که مدارس در مقاطعی به دلایل مختلف تعطیل می شوند راه اندازی شده است. هدف از استفاده این شبکه های اجتماعی ایجاد ارتباط میان مدیران، معلمان و دانش آموزان است. این شیوه ارتباط با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا شکل گرفته است. حتی بعد از بازگشایی مجدد مدارس این طرح قابل استفاده است.
گاه لوازم یدکی و لو
با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز مدارس دوباره تعطیل گشتند به مدت دو هفته و این چنین دوباره دانش آموزانی که به شبکه شاد متصل نیستند دوباره با مشکل مواجه شدند برای همین بر آن شدیم تا با طرح کتابدار یار مدرسه واسطه این دانش آموزان با معلمانشان شویم تا این دانش آموزان با حضور در کتابخانه در کلاس خود در شبکه شاد شرکت کرده و تکالیف را انجام و از تدریس معلمان بهره مند و امتحانات خود را نیز طبق برنامه ریزی معلمشان داده و اشکالاتشان در
عید غدیر مبارک امیدواریم در راستای داشتن مدرسه ای شاد در سال تحصیلی آتی بتوانیم شادابی کامل را به دانش آموزان انتقال دهیم معلمان هم مثل پرستاران در خط مقدم علم هستند Happy Eid Ghadir We hope that in order to have a happy school in the coming academic year, we will be able to convey full vitality to the students Teachers, like nurses, are at the forefront of science
نقش مدیر در شاداب‌سازی مدرسه
مدیران مدارس وظیفه دارند فرایند آموزش‌ و پرورش را درجهت رشد و بالندگی دانشآموزان تسهیل کنند. بر همین اساس، آنان علاوه‌بر توجه به جنبه‌ های آموزشی، باید جنبه‌ های روحی و روانی دانشآموزان و همکاران خود را نیز مورد توجه ویژه قرار دهند. بی‌تردید، غفلت از شرایط روحی معلمان و دانشآموزان از سوی مدیران، دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی را با دشواری مواجه می‌کند. مدیرانیکه به جنبه‌های مختلف
سربلندی و عزت و خوشایند تو ای خدای بزرگ چیزیست که ارامم می کند من به ارامش نیاز دارم و ارامش تویی . تا ذهنم ارام نگیرد جسم و جان را ارامشی نیست دلم می خواهد در جایی زندگی کنم که دلخوشی های دیگران را مختل نکنم جای من در کنار انسانهای دیگر سر شار از زندگی نیست دوست دارم کنجی ارام داشته باشم تا نیازارد دلی
شاید از نظر والدین کم‌رو و ساکت بودن صفت خوبی باشد، اما در حقیقت کم رو بودن اصلا خوب نیست؛ چرا که این دانش آموزان نمی‌توانند از حق و حقوق خود دفاع کرده و اهداف و آرزو‌های خود را دنبال کنند.یکی از مهم‌ترین مسائلی که در کم‌رویی دانش آموزان در مدارس نقش مستقیم دارد نحوه ارتباط معلم با دانش آموز است. معلمانی که از روش‌های تدریس سقراطی و معلم محور استفاده می‌کنند باعث می‌شوند تا کم رویی در دانش آموزان تقویت شود.: این معلمان با کنترل گری‌های خ
 
با توجه به پست قبل و مطالعه نظرات دانش آموزان در مورد پرسش مهر می توان چنین نتیجه گیری نمود که از نظر دانش­ آموزان:
 
مدرسۀ پرنشاط مدرسه ای است که در آن زنگ های ورزش بیشتری وجود داشته باشد.مدرسۀ پرنشاط مدرسه ای است که دانش آموزان بتوانند آنجا دوست پیدا کنند و دوستی هایشان را تداوم ببخشند.مدرسۀ پرنشاط مدرسه ای است که در آن انواع بازی ها و سرگرمی ها وجود داشته باشد.مدرسۀ پرنشاط مدرسه ای است که معلم خوش اخلاق داشته باشد.مدرسۀ پرنشاط مد
 
با توجه به پست قبل و مطالعه نظرات دانش آموزان در مورد پرسش مهر می توان چنین نتیجه گیری نمود که از نظر دانش­ آموزان:
 
مدرسۀ پرنشاط مدرسه ای است که در آن زنگ های ورزش بیشتری وجود داشته باشد.مدرسۀ پرنشاط مدرسه ای است که دانش آموزان بتوانند آنجا دوست پیدا کنند و دوستی هایشان را تداوم ببخشند.مدرسۀ پرنشاط مدرسه ای است که در آن انواع بازی ها و سرگرمی ها وجود داشته باشد.مدرسۀ پرنشاط مدرسه ای است که معلم خوش اخلاق داشته باشد.مدرسۀ پرنشاط مد
مدام یعنی : مشارکت دانش آموزان در اجرای امور مدرسهبر اساس این طرح در یک روز از سال تحصیلی، دانش آموزان اداره امور مدرسه را بر عهده می گیرند و در نقش مدیر، معاونان و دبیران به انجام وظیفه می پردازند. هدف از انجام این طرح:آشنایی دانش آموزان با مشکلات مدرسه مسئولیت پذیری، و شرکت و هم فکری در حل مشکلات این طرح در همه ی مدارس استان / شهرستان ها و.اجرا می گردد.در این طرح:دانش آموزان تدریس دروس را در کلاس بر عهده دارند.همچنین امور مربوط
معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمی توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگی ندارند.هر معلم باید با توجه به هر گونه نقص در درک و دریافت دانش آموز نه بعنوان نقصی در تدریس خود توجه نماید و تلاشی کند تا در خود توانایی کشف روشهای جدید را به وجود آورد.معلم باید این امکان را داشته باشد تا بهترین روش ممکنه را انتخاب کند.توانایی در کشف روشهای جدید،عدم وا
رئیس اداره آموزش و پرورش اشترینان گفت: متاسفانه اشترینان رتبه‌دار ترک تحصیل دانش آموزان در استان لرستان است. به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، امیر صارمی امشب در جلسه بررسی مشکلات واحدهای آموزشی این شهرستان اظهار کرد: نبود مدارس شبانه‌روزی موجب ترک تحصیل دانشآموزان به ویژه دانشآموزان دختر اشترینان در مقاطع متوسطه شده است. وی عنوان کرد: متاسفانه اشترینان با وجود ۳۳۹ کلاس درس و قریب به ۶ هزار دانش‌آموز در جایگاه نخست ترک تحصیل دانش آم
Ekattor School Management نسخه 3 یک سیستم فوق العاده کاربردی و کامل می باشد که با استفاده از آن قادر هستید به مدیریت مدارس ، معلمان ، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان بپردازید. این سیستم قادر است با ارائه کنترل پنل کاربری به معلمان ، دانش آموزان و اولیای دانش آموز امکانات فراوانی را برای هر یک از آن ها فراهم نماید. از امکانات اصلی این سیستم می توان به جستجوی پیشرفته در هر مکان ، قابلیت ایجاد نمونه سوالات ، طراحی کاربر پسند سایت همراه با نسخه موبایل و تبل
یادگیری یک فرایند اجتماعی است و فعالیت های یادگیری برای رسیدن به مرحله تولید اندیشه و اطلاعات حیاتی است. این فکر راژان پیاژه، که از محققان پیشگام در زمینه تعیین تحول فکر به شمار می رود، تایید می کند.معلمان در مدارس با سه موقعیت آموزشی روبه رو هستند که در بیشتر موارد یکی از آن ها را انتخاب می کنند. ممکن است در هر کلاس معلمان دروس را به نحوی سازماندهی کنند که دانش آموزان وادار شوند برای برنده شدن تلاش کنند. همچنین، آنان به دانش آموزان اجازه می
"مدرسه پروین اعتصامی شهرستان خواف"پیشنهاد به معلمان درباره مدرسه شاد:۱- استفاده از روش های فعال تدریس۲- استفاده از روش های مناسب تشویق و تنبیه۳- عدم استفاده از تنبیه بدنی۴- استفاده از وسایل کمک آموزشی۵- برقراری ارتباط حسنه با دانش آموزان۶- ترغیب دانش آموزان به فعالیت های گروهی۷- استفاده از روش گردش علمی و نمایشنامه ای۸- جلوگیری از هر نوع برخورد لفظی و بی احترامی به دانش آموزان۹- اختصاص بخشی از کلاس به گفتن لطیفه۱۰- استفاده از موسیقی سر کلاس
در این مقاله میخواهیم راجع به ۲ ویژگی مهم نرم افزارهای آموزشی خوب صحبت کنیم. با ما همراه باشید.
مرور دروس با نرم افزارهای کمک آموزشی
هر چندCD های آموزشی  و نرم افزارهای هوشمند سازی مدرسه جایگزین کلاس‌های آموزشی نمی‌شوند، ولی آن به شمار می‌آیند. تفاوت CDهای آموزشی با کلاس‌های آموزشی در این است که برای کلاس‌های آموزشی باید هزینه بیشتری کرد، ضمن این که قسمتی از وقت و زمان را نیز باید به حضور در کلاس‌ها اختصاص داد. شاید در کل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

Sattari_ir labtap مستر تلگرام تکست موزیک MVM AND CHERY Catalog webgardlink فلزیاب تبریز جواهری بینا