نتایج جستجو برای عبارت :

بادرود رسانه

رییس ستاد مردمی غدیر بادرود گفت: با مشارکت خیرین و مردم بادرود تعداد ۲۰ هزار غذای گرم در آستان مقدس آقا علی عباس (ع) تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری عید سعید غدیر بخش بادرود با اشاره به لزوم حفظ شعائر اسلام به ویژه عید غدیر اظهار کرد: غدیر، روز سرور و شادمانی است و روز گره گشایی است
بادرود رسانه
نطنز- مدیر مرکز خدمات جهاد کشاورزی بادرود گفت: برداشت چغندر از ۲۰ هکتار از مزارع بادرود آغاز شد.

احمدعلی مختاریان پور امروز (دوشنبه) در گفت گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، از آغاز برداشت محصول چغندر از ۲۰هکتار از مزارع بادرود خبر داد. 
وی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال از هر هکتارمقدار  ۶۰ تن چغندر برداشت و به بازار و میادین میوه وتربار کاشان، قم و تهران فرستاده شود.
مدیر مرکز خدمات جهاد کشاورزی بادرود خاطرنشان کرد: در بخش کشاورز
خشکسالی به عنوان بلای طبیعی و پدیده ای اجتناب‌ناپذیر از دیرباز در مناطقی که اقلیم گرم و خشک دارد به وقوع پیوسته و خسارت‌های زیادی به بار آورده است، افت میزان آب‌های زیرزمینی یکی از خسارت‌های ناشی از خشکسالی است که در چند سال اخیر در بعضی مناطق، بحرانی شده و روبه روز شرایط را سخت‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مزارع کشاورزی بخش بادرود در محیط بیابانی واقع شده و در طول تاریخ، آب کشاورزی آن از قنوات‌ تامین
 نطنز-رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز گفت: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی، شبانه قاچاقچی چوب را همراه با خودروی نیسان در تاغزارهای بادرود شناسایی و دستگیر کردند.

سعید زمانی امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با اشاره به عملیاتی که شب گذشته در جنگل آقا علی عباس (ع) بادرود انجام شد، اظهار کرد: در این عملیات یک نفر از اهالی روستای فمی دستگیر و خودروی نیسان حامل چوب نیز توقیف شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخ
نطنز-عضو شورای شهر بادرود گفت: اصلاح تعرفه برق منطقه گرمسیری بادرود، مطالبه مردم این دیار کویری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، محسن نوین بخت در جلسه بررسی مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان با اشاره به کویری بودن این منطقه اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما هزینه‌های برق در شهرستان نطنز سرسام‌آور می‌شود که در این راستا می‌طلبد تا مسئولان توجه ویژه‌ای داشته باشند تا تعرفه برق مناطق گرمسیری به ویژه منطقه کویری با
نطنز- دبیر اجرایی دوازدهمین دوره جشنواره انار بادرود از راه اندازی غرفه رادیو انار به منظور ایجاد پویایی و نشاط در محل غرفه‌ها و اطلاع‌رسانی برنامه و معرفی ظرفیت‌های گردشگری منطقه بادرود خبر داد.

محسن نوین بخت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز در این باره اظهار کرد: در غرفه رادیو انار بادرود از ظرفیت هنرمندان عرصه‌های مختلف این شهرستان استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: پخش موسیقی، اخبار جشنواره انار، گفت و گو با مسئولان
سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بادرود گفت: در حال حاضر این واحد به موتور برق و ست کامل امداد و نجات نیاز دارد.
 نعمت سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نطنز اظهار کرد: واحد آتش نشانی شهرداری بادرود در گذشته فقط یک آشیانه داشت، اما شهرداری با اختصاص ۲.۵ میلیارد ریال اقدام به ساخت یک ساختمان مجهز کرد که باعث تحول در این واحد شد.
سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بادرود ادامه داد: با وجود این که طبق استاندارد آتش‌ن
نطنز-سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نطنز گفت: دوستداران حیات وحش در مسیر  رودخانه فصلی اریسمان بادرود یک توله گرگ را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ علیرضا غلامی ظهر امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک قلاده توله گرگ که اسیر سیلاب های اخیر شده بود توسط دوستداران حیات وحش در مسیر رودخانه فصلی اریسمان به بادرود نجات یافت.
وی با بیان اینکه توله گرگ نجات یافته حدود ۱۵ روزه بوده که بر اثر سیلاب اخیر در رودخانه فصلی
نطنز-امام جمعه بادرود گفت:نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است و دشمنان نظام به دنبال تضعیف این نهاد انقلابی هستند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های عبادی، ی نماز جمعه این هفته بادرود، ضمن توصیه همگان به تقوا و پرهیزگاری،اظهار کرد: دشمن دائما به دنبال ایجاد اختلال و ناامنی در کشور است و آن را با بی اعتبار کردن دستگاه ها و نهادهای انقلابی انجام می دهد.
امام جمعه بادرود گفت : دشمن در روزهای اخی
نطنز- مدیرجهاد کشاورزی نطنز گفت: در راستای طرح تعادل بخشی و حفظ آب‌های زی زمینی منطقه، کشت پسته در سطح مزارع بادرود به میزان پنج برابر افزایش داشته است.

عبدالرضا مهدی بادی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، به اقدامات شاخص جهاد کشاورزی شهرستان طی چهار سال گذشته  اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون با بازپرداخت پنج تا هفت ساله جهت انواع تراکتور و ادوات کشاورزی به مبلغ بیش از ۱۵ میلیارد ریال از محل خط اعتباری م
نطنز- مسئول گروه دوستان کوهنورد بادرود گفت: به مناسبت روز ملی هوای پاک و در راستای شعار قانون هوای پاک، برنامه کویرنوردی خانوادگی در کویر بکر و زیبای بادرود برگزار شد.

علی رفیعیان در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک همایش کویر نوردی خانوادگی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره حفاظت محیط زیست ، هیئت ورزش های همگانی و گروه دوستان کوهنورد بادرود برگزار شد.
رفیعی
نظر به اهمیت بخش کشاورزی در مجموعه حیات اقتصادی و اجتماعی بادرود و اولویت بازسازی و توسعه آن و باتوجه به وابستگی معیشتی اکثریت جمعیت کشور به این بخش، ساماندهی مناسب و صحیح که از وظایف دولت در قبال بخش کشاورزی بوده از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نظنز، افزایش تولیدات کشاورزی در کنار رونق صنایع تبدیلی آن به عنوان یک راه حل رشد و توسعه شهرستان‌هاست. از این رو همواره تئوری‌پردازان توسعه تأکید دارند "
نطنز-پیکر پاک و مطهر شهید گمنام همزمان با گرامیداشت هفته بسیج بر روی دستان مردم و مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی بادرود تشییع شد.

مهدی مقری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی بادرود در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام ، اظهار کرد: باورمان این است که حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در واحدهای دانشگاهی مایه برکت است و از لحاظ فرهنگی تأثیر مثبت و بسزایی را در جوانان ایجاد می‌کند و نقش فرهنگی دانشگاه را در جامعه پررنگ‌تر خواهد کرد.
وی با بیان
نطنز- یخچال بادرود از نظر قدمت می توان گفت قدمتی فراتر از دوره صفوی دارد و در متون تاریخی قبل از دوره صفوی استفاده از یخ به وفور یافته می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، یخدان یا یخچال، در معماری قدیم ایران برای تولید و نگهداری یخ ساخته می‌شد، معمولاً هر یخچال دارای یک استخر و یک دیوار بلند (بنام حصار) و یک مخزن گنبد دار بود. حصار طوری ساخته می‌شد که تمام روز سایه آن بر استخر می‌افتاد و از گرم شدن آب جلوگیری می‌کرد. یخی که
نطنز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل و بهره برداری از محور بادرود -کاشان به طول ۵۵ کیلومتر در دستور کار وزارت راه قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، عبدالهاشم حسن نیا عصر شنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نطنز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی، ارتقای ایمنی راه های شهرستان به ویژه محور مهم  بادرود -کاشان و تکمیل روشنایی ایستگاه راه آهن بادرود در دستور کار فوری
آیین افتتاح سبزدهمین جشنواره انار بادرود با حضور مسئولان کشوری، استان و شهرستان و با هدف معرفی این محصول و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، محمدرضا حیدری، عضو شورای اسلامی شهر بادرود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  در این جشنواره بیش از یکصد غرفه در قالب کارگاه‌های سنتی تهیه فرآورده‌های انار مانند رب، سرکه، ژل و رنگرزی سنتی با پوست انار ایجاد شده است
وی گفت: برنامه‌های متنو
آیین افتتاح سبزدهمین جشنواره انار بادرود با حضور مسئولان کشوری، استان و شهرستان و با هدف معرفی این محصول و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، محمدرضا حیدری، عضو شورای اسلامی شهر بادرود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  در این جشنواره بیش از یکصد غرفه در قالب کارگاه‌های سنتی تهیه فرآورده‌های انار مانند رب، سرکه، ژل و رنگرزی سنتی با پوست انار ایجاد شده است
وی گفت: برنامه‌های متنو
نطنز- رییس نمایندگی ورزش و جوانان بادرود گفت: هشتمین دوره مسابقات اسکیت رول بال دستجات آزاد قهرمانی کشور به میزبانی بادرود با صعود تیم های برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، وحید حسنیان صبح امروز (جمعه) درحاشیه برگزاری این مسابقات، اظهار کرد: این بازی ها با حضور تیم‌های ام دات آر تهران، شهرنورد قم، سروش‌ اسکیت البرز، هیأت اسکیت قم، رول کن آریا تهران، هئیت اسکیت طبس، هئیت اسکیت خراسان جنوبی،سایمان تب
نطنز- مردم انقلابی بادرود با برپایی راهپیمایی ، ضمن محکومیت اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه آشوبگران، خشم و انزجار خود را از این تحرکات به همگان نشان دادند.


به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،جمعی از مسئولان و مردم ولایت‌مدار و انقلابی بخش بادرود صبح امروز ۱۵ دی ماه با برپایی راهپیمایی باشکوهی اقدامات اغتشاشگران و آشوبگران را محکوم کردند
در این راهپیمایی که از میدان امام (ره)  تا مصلای نماز جمعه بادرود  برگزار شد، مردم با شعاره
نطنز-رییس هواشناسی نطنز گفت: بارش باران های سیل آسای شب گذشته در شهر کویری بادرود موجب جاری شدن سیل شد.

ناصر عزیزی صبح امروز(سه شنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: بارندگی شدید شب گذشته در شهرهای نطنز و بادرود سبب جاری شدن سیل، آبگرفتگی، مسدود شدن برخی محورها و خسارت به مزارع کشاورزی شد.
رییس هواشناسی نطنز گفت: این بارندگی که طی سالیان گذشته بی سابقه بود به اراضی کشاورزی، باغات و واحدهای مسی در روستاها آسیب زیادی
نطنز- نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: باند دوم محور بادرود – کاشان با تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی، تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با اشاره به تکمیل جاده بادرود -کاشان اظهار کرد: یکی از جاده‌هایی که برای مردم کاشان و منطقه بادرود از اهمیت زیادی برخوردار است محور ۵۵ کیلومتری بادرود - کاشان است که تاکنون بر اثر تصادفات خونین و مرگبار خسارت‌های زیادی ر
نطنز-رییس اداره هواشناسی نطنز گفت: بارش شدید باران موجب ایجاد سیلاب در رودخانه فصلی بادرود-اریسمان شد.

ناصر عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنااز شهرستان نطنز با بیان اینکه دمای هوا نسبت به روزهای گذشته کاهش محسوسی داشته است، اظهار کرد: شب گذشته در پی ورود توده باران‌زا، بیشترین بارش باران در  شهر کویری بادرود به میزان هشت میلی‌متر به ثبت رسید.
رییس اداره هواشناسی نطنز با بیان اینکه میزان بارش از ابتدای سال آبی زارعی تا کنون در این
نطنز-نماینده نطنز ؛بادرود و قمصر گفت: عدم اجرای تعهدات پیمانکار طرف قرارداد سبب تاخیر در تکمیل محور بادرود -کاشان شده است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری در نشست شورای اداری شهرستان نطنز با انتقاد از پرداخت نشدن سهم  ۱۵ درصدی حقوق دولتی معادن اظهار کرد: متاسفانه در ۴۰ سال گذشته حقوق معادن جهت استفاده منابع عمومی شهرستان پرداخت نشده و  سال گذشته مقدار سه میلیارد ریال  بابت حقوق دولتی معادن نطنز به اصفهان داده شد.
رییس هئیت امنای آستان مقدس آقاعلی‌عباس(ع) گفت: همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین روز گذشته با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر عزادار حسینی از حرم میدان امام(ره) شهر بادرود تا حرم مطهر آقاعلی‌عباس(ع) برگزار شد.

حسین سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: از روزهای قبل و بر اساس برنامه‌ریزی آستان مقدس آقاعلی‌عباس(ع) مبنی بر بسیج کردن امکانات ادارات برای خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی، برنامه‌های ویژه‌ای برای
 نطنز-با حضور مسوولان شهرستان ، نخستین دفترخدمات دامپزشکی بادرود افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری نطنزی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، در آیین افتتاح دفتر خدمات دامپزشکی بادرود که در محل مرکز جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جهت ارایه خدمات بهتر به دامداران منطقه و در دسترس بودن خدمات بهداشتی دامپزشکی، پس از پیگیری های مستمر و دیدار با وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی کشور
نطنز-مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در آزاد راه کاشان - نطنز کیلومتر ۱۵ بادرود منجر به مصدومیت پنج نفر از سرنشینان شد.

حسین مخلصی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: ساعت ۱۱ امروز (شنبه) با واژگون شدن یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در آزاد راه نطنز-کاشان متاسفانه پنج تن از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.
وی افزود: مصدومان حادثه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی و پایگاه امداد و
نطنز- نخستین برفی زمستانی با هشت سانتی متر بارش، طبیعت زیبا و کویری بادرود را سفیدپوش کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، ناصر عزیزی صبح امروز (یکشنبه) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارش برف از شب گذشته در سطح شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
رییس اداره هواشناسی نطنز گفت: بارش برف تاکنون در نطنز پنج سانتی متر، در روستاهای کوهستانی ابیانه هفت سانتی متر، یارند شش سانتی متر و در شهرکویری بادرود هشت سانتی متر گزارش شده است.
وی
نطنز- سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بادرود گفت: یک دستگاه کشنده حامل سوخت گازوئیل در محور بادرود -اردستان بر اثر ترکیدگی لاستیک واژگون و دچار آتش سوزی شد.

نعمت سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: حدود ساعت ۱۳ امروز شنبه یک دستگاه کشنده حامل  ۲۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل در محور بادرود-اردستان بر اثر ترکیدگی لاستیک واژگون شد که با آتش گرفتن لاستیک و سرایت آن به مخزن سوخت  دچار حریق شد.
سرپرست
گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ضمن اشاره به یکپارچه‌سازی ۹۴ شرکت آبفای شهری و روستایی استان اصفهان گفت: ایجاد زیرساخت‌های روستایی حوزه آب نیازمند برنامه جهادی است.
هاشم امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، اظهار داشت: در سال‌های گذشته تأمین آب شرب شهر بادرود با چالش‌هایی مواجه بوده است که با حفر دو حلقه چاه و احداث مخزن آب مشکل تأمین آب شرب این منطقه برطرف شد و بابت اجرای تأمین آب شرب پایدار شهر ب
نطنز- مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: برخورد دو دستگاه تریلر در آزادراه کاشان–نطنز، محدوده عوارضی بادرود منجر به مصدومیت دو تن از سرنشینان شد.

حسین مخلصی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز با اعلام این خبر گفت: این حادثه صبح امروز (چهار شنبه) ساعت ۴:۵۰ بامداد در آزادراه کاشان – نطنز محدوده عوارضی بادرود، رخ داد و امدادگران مستقر در پایگاه امداد و نجات و اورژانس ۱۱۵ سرآسیاب بادرود پس از اطلاع از وقوع تصاد
کاشان- ایرنا- سوت آغاز مسابقات اسکیت رول بال قهرمانی کشور، دسته های آزاد آقایان، روز سه شنبه با حضور 9 تیم به میزبانی بادرود در شهرستان نطنز به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هشتمین دوره مسابقات دسته های آزاد اسکیت رول بال قهرمانی کشور با حضور تیم های رول کن آریا و ام.آر تهران، هایپر شهر شاهین شهر، هیات اسکیت خراسان جنوبی، هیات اسکیت طبس، سایمان تبریز، شهر نورد و هیات اسکیت قم، سروش اسکیت سی.تی.پی کرج به میزبانی شهر بادرود آغاز شده و در
مرتضی صفاری نطنزی، نماینده مردم نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی درگذشت.

مجتبی صفاری نطنزی، برادر و مسئول دفتر ارتباطات مردمی مرتضی صفاری نطنزی در گفت‌وگو با ایمنا، ضمن تأیید این خبر اظهار کرد: ایشان پس از ۱۰ روز بیماری سخت به علت ابتلا به سرطان پانکراس بامداد امروز چهارشنبه _ ۵ تیرماه ۱۳۹۸_ در بیمارستان نیکان تهران درگذشت.
به گزارش ایمنا، مرتضی صفاری نطنزی، نماینده مردم نطنز و بادرود در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دکترای اقت
نطنز-با حکم استاندار اصفهان، هشتمین بخشدار بخش بادرود معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، یوسف حسنی، فرماندار نطنز صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید بادرود اظهار کرد: انتظار داریم بخشدار جدید بادرود تکریم ارباب رجوع، رعایت قانون و حقوق شهروندی را سرلوحه کار خود قرار دهد، زیرا مردمان کویر، سخت کوش، نجیب و در عین حال دارای هوش ی بالایی هستند.
وی ادامه داد: مسئولان باید از پرداختن به مسایل حاشیه‌ای و تفرقه ان
سواد رسانه ای در واقع یک نوع درک متکی برمهارت است که میتوان براساس آن انواع رسانه هاراازهم تمیز داد
انواع تولیدات رسانه ای راازیکدیگر تفکیک و شناسایی کرد 
و نحوه کارکرد رسانه هاو معنی سازی درآنهارا درک نمود
سوادرسانه ای بینندگانی راپرورش میدهد که توانایی گزینش دارند  و به شکل ومحتوای رسانه های جمعی را با نگاهی انتقادی مینگرندرسانه ها وسواد رسانه ای*-*
نطنز- مدیر جهاد کشاورزی نطنز گفت: سطح زیرکشت پسته در پنج سال اخیر در کل شهرستان از ۳۰۰ هکتار به بیش از یک‌هزار هکتار رسیده و از آنجایی که این محصول کم آب و با صرفه است جایگزین خوبی برای محصولات پر آب شده و کشت آن با استقبال کشاورزان و به‌ویژه کشاورزان بادرودی روبه‌رو شده است.

عبدالرضا مهدی بادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز با بیان اینکه باغات پسته در منطقه کویری بادرود واقع شده است، اظهار کرد: برداشت محصول پسته از باغ
سراموزه رهگشا که در شهر بادرود قرار گرفته است، آداب و سنن مردمان حاشیه کویر را به گردشگران معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ۱۳۰ کیلومتری اصفهان و در شهر بادرود موزه‌ای تاسیس شده است که بزرگترین گنجینه مردم شناسی بادرود به شمار می‌رود. این موزه با عنوان سراموزه رهگشا شناخته می‌شود؛ بنابراین گزارش، محمد رهگشا مدیر سراموزه رهگشا است. وی یکی از مجموعه داران مشهور کشورم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

متحد ریکوردز | Allie Records مجله انتخاب من شرکت نگهبان سیستم بوکان مدیریت ارتباط با مشتری CRM دستگاه وکس اپیلاسیون اسرار قاراقان وبلاگ پژمان حاتمی سایت رپ بازی Game Rap