نتایج جستجو برای عبارت :

انشادرباره شهدای سانچی

آهنگ: کشتی سانچي. شعر، تنظیم و اجرا: پطروس 1396/10/25 - تقدیم به بازماندگان شهداي کشتی نفتکش سانچي----
توی امواج غریب، کشتی سانچي،
یه نهنگ ایرونی بود توی غر.دریا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پیگیری حادثه نفتکش سانچي - حادثه کشتی نفت‌کش سانچي، حادثهٔ تصادف 2 کشتی در آب‌های چین بود. روز شنبه 16 دی 1396 (6 ژانویهٔ 2018) ام‌وی سانچي متعلق به شرکت ملی.شهریور کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کاریکاتورهای غم انگیز در مورد غرق شدن سانچي
گلچینی از کاریکاتورهای غم انگیز در مورد غرق شدن سانچي را برای شما عزیزان در مجله خبری دانستن قرار داده ایم این کاریکاتورها بسیار زیبا و مفهومی می باشند کاریکاتوریست های خوب کشورمان از غرق شدن کشتی نفتکش سانچي کاریکاتورهایی مفهومی را ترسیم نموده اند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر کاریکاتورهای غم انگیز در مورد غرق شدن سانچي را در مجله خبری دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.
کاریکارتورهای غم ا
لحظه برخورد کشتی چینی با نفتکش سانچي و انفجار
ویدئویی از لحظات اولیه برخورد کشتی چینی با نفتکش سانچي و انفجار. لحظه تصادف کشتی سانچي ساعت 8 شب به وقت محلی بو.آوینا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کشف سوراخ مثلثی‌شکل 35 متری در سانچي/ چین: ربات‌های زیرآبی که برای جست‌وجوی لاشه کشتی سانچي فرستاده شده‌اند، نقطه اصابت را یافتند که یک سوراخ مثلث شکل به اند.دلبر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
 
تسلیت به مناسبت درگذشت سرنشینان سانچي
تسلیت به مناسبت درگذشت سرنشینان سانچي. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب، اولین قالیشویی آنلاین را بخوانید. کارخانه قالیشویی ادیب این واقعه دردناک را به تمام بازماندگان سرنشینان سانچي و مردم ایران تسلیت عرض میکند.
قالیشویی ادیب
این بار سانچي، ایران را عزا دار کرد . . .باز هم دی ماه و باز هم داغی
دیگر بر دل ایرانیان. . .  سال گذشته در همین روزها بود که ده ها تن از آتش
نشانان فداکار پایتخت زیر آوار تراژدی پلاسکو واقع
در خیابان جمهوری تهران به شهادت رسیدند و دی ماه ایرانیان با غم و اندوه
ملی همراه شد. هنوز حادثه جان باختن عزیزانمان در حادثه معدن یورت آزادشهر
در اردیبهشت ۹۶ و زلزله کرمانشاه با صدها کشته و زخمی فراموش نشد که تراژدی
سانچي، بار دیگر ایرانیان را د
بازگشت تکاوران ارتش از محل حادثه سانچي.
تیم 12 نفره تکاوران ارتش که برای عملیات امداد و نجات مفقود شدگان به محل نفتکش سانچي اعزام شده بود، به شانگهای بازگشت.
تندیس کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دبیر کارگروه اتکایی سندیکای بیمه گران گفت: همه طرف های درگیر بیمه مسئولیت نفتکش سانچي خارجی هستند و خسارت های آنها پرداخت شده است.
به گزارش صبحانه،محسن قره خانی در پاسخ به سوالی درباره پرداخت خسارت سانچي گفت: همه شناورها دو نوع بیمه بدنه دارند که یکی بدنه و دیگری مسئولیت است.قره خانی اظهار داشت: خوشبختانه بیمه بدنه سانچي در ایران بود و بیمه مسئولیت خارجی بود؛ کشتی چینی مقصر حادثه و از آن بخش هم از خسارت را پرداخت می کند.دانلود1
نفتکش سانچي! این روزها همه این اسم و عبارت را می شناسند. نفتکش غول
پیکر ایرانی که در دریای چین در اثر تصادف با یک کشتی دیگر دچار حریق شد و
روزها سوخت تا غرق شد. اوج این حادثه دردناک این است که برخی از هموطنانمان
که خدمه این نفتکش بودند در این حادثه ناگوار جانشان را از دست دادند. این
کشتی غول پیکر چندین روز در حال سوختن بود و تلاش ها برای خاموش کردن و
نجات خدمه بی نتیجه ماند تا این که روز یکشنبه خبر رسید که سانچي برای
همیشه غرق شده است. در رو
بیمارستان شهداي تجریش گزارشگر | چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۴۰۲ | 22:40 شهداي غزه گزارشگر | چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۴۰۲ | 22:39 بیمارستان شهداي تجریش گزارشگر | چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۴۰۲ | 22:38 حضور جناب آقای عباس نیا ریاست محترم اداره مشارکت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهر داری تهران در جمع کار کنان بیمارستان شهداي تجریش در حمایت از مردم غزه بیستو ششم مهر ماه 1402 شهداي غزه گزارشگر | چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۴۰۲ | 22:36 شهداي غزه گزارشگر |
به گزارش خبر فوری و به نقل از ایلنا، وزارت حمل‌و‌نقل چین امروز چهارشنبه اعلام کرد که پس از غرق شدن نفت‌کش ایرانی سانچي در شرق دریای چین که روز یکشنبه گذشته به وقوع پیوست، اکنون محل قرار گرفتن این کشتی مکان‌یابی شده است.بنا بر اعلام این وزارت‌خانه اکنون سانچي در عمق ۱۱۵ متری زیر آب قرار گرفته است. ادامه خبر اخبار فناوری فوری
به گزارش جهان نیوز، تعدادی از خانواده‌های قربانیان کشتی سانچي می‌گویند تماس‌های ناشناسی با آنها گرفته شده است که شائبه زنده بودن برخی از آنها را تقویت می‌کند!

نزدیك به 13 ماه پس از سانحه برای نفتکش سانچي، تماس‌های مشكوك از شرق آسیا با خانواده خدمه كشتی، امید به زنده بودن آنها را در دل خانواده‌ها بیشتر كرده است. این در حالی است كه پیش از این در گزارش‌های رسمی اعلام شده بود خدمه سانچي بر اثر انفجار و آتش‌سوزی در كشتی و انتشار گاز سمی جان
#Realfilm
*کشتی نفتکش سانچي ایران دل میلیون ها ایرانی را آتش زد و سپس در اشک های مردم ایران و در دریای دلشان غرق شد
*برای شادی روح آن عزیزان و آرامش دل عزیزا.نماوا کلیپ 10 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
به گزارش خبر فوری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد راستاد جمعه شب در آیین بزرگداشت شهید سید ابوذر نظامی از جانباختگان کشتی سانچي در روستای میانخره شهرستان دشتی استان بوشهر از مردم خواست اخبار مرتبط با حادثه کشتی سانچي و بررسی‌های کارشناسی در این مورد را تنها از رسانه‌های ملی و رسمی کشور دنبال و به شایعه‌های بی پایه و اساس افراد مغرض توجه نکنند.مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: وضعیت شناسایی پیکرهای جانباختگان کش
#Realfilm
*کشتی نفتکش سانچي ایران دل میلیون ها ایرانی را آتش دوئل و سپس در اشک های مردم ایران و در دریای دلشان غرق شد
*برای شادی روح آن عزیزان و آرامش دل عزی.نماوا کلیپ 10 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
انشادرباره ی ضرب المثل زبان سرخ سرسبزمیدهدبرباد
انشا با موضوع زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد انشا پایه 8 با موضوع زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد انشا پایه 8 در باره زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد انشا پایه هشتم با موضوع زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد انشا جالب در مورد زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد انشا جدید جدید زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد انشا جدیددر مورد زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد انشا در مورد زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد انشا درباره زبان سرخ سر سبز
انتقاد تند از سلبریتی‌ها که برخلاف حادثه پلاسکو و زلزله کرمانشاه، در مورد نفتکش سانچي، سکوت کردند!
چون آن‌سوی دنیا بود و امکان شوآف نداشتید، بی‌تفاوت بودید؟
وب کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
به گزارش خبر فوری به نقل از خبرآنلاین، علی ربیعی درباره آخرین وضعیت پیگیری علت حادثه نفتکش سانچي گفت: قرار است روز دوشنبه جعبه سیاه نفتکش سانچي با حضور نماینده کشور سازنده یعنی سوئد و کشورهای ذینفع از جمله پاناما، بنگلادش، ما و چین این جعبه بازگشایی شود.وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تیمی که قرار است از ایران در این جلسه حاضر شود، اظهار کرد:‌ چهار نفر از سازمان بنادر و شرکت ملی نفتکش به عنوان نماینده در این جلسه حضور خواهند داشت. ا
پیکرهای جانباختگان نفتکش سانچي جمعه تشیع می شود - مراسم تشییع جنازه این پیکرها روز جمعه و بعد از نماز جمعه برگزار خواهد شد و محل دفن آنها متعاقبا اعلام می‌ش.خزان کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
عکسی از 32 عزیزی که خدمه نفتکش سانچي بودند .
در سوگ سرنشینان کشتی نفت کش سانچي با قلبی مملو از غرور و عشق می نشینیم و یاد آنها را همیشه در دل خود زنده نگاه خواهیم داشت .
بعد از ""تو"" . تمام ایران به یکباره فرو ریخت و بیشتر از این کشتی قلب مردم سرزمینت سوخت . این شعله ها بالاخره خاموش می شوند اما مطمئن باش چراغ قهرمانی ات تا ابد روشن است . 
راستی . شعله های قلب مادرت را چگونه خاموش کنیم ؟؟
ملوانان سرزمین من ، قهرمانان آب های آزاد روحتان شاد ، یا
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی جان باختگان کشتی سانچي - حضرت آیت الله ‌ای با صدور پیامی حادثه تلخ و دلخراش جان باختن کارکنان کشتی نفت‌کش را تسلیت گفتند.
رها کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
 شهداي هیر 2  -   3 شهید بابایی قزوین

شهید علیجانی    -     شهداي هیر

شهداي هیر     -     شهداي چوبیندر

درخشان نوین بوئین زهرا     -  شهداي هیر

شهداي هیر      -    پترو پلاست 

پردیس دیال آباد    -     شهداي هیر
بـاشـگـاه فـرهـنگـی ورزشـی لـمبـسـر (امید رازمیان)
به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور مدیر عامل شرکت ملی نفتکش، معاونان این شرکت، خانواده این شهدا و جمعی از مردم در حال برگزاری است.
بر اساس این گزارش، سانچي که متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران بوده و در پاناما به ثبت رسیده بود، حامل ۱۳۶ هزار تن میعانات گازی، به ارزش حدود ۶۰ میلیون دلار متعلق به شرکت ملی نفت ایران بود. این میعانات قرار بوده به شرکت هانوا توتال کره جنوبی تحویل داده شود.
مبدا حرکت این نفتکش عسلویه بود و هم نفتکش و هم محموله توسط یک ش
به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، گروه‌ها و هنرمندان نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای نمایشی تئاتر شهر یکشنبه شب 24 دی ماه همزمان با جان باختگان تعدادی از هموطنانمان در سانحه کشتی نفتکش «سانچي» با خانواده‌های این عزیزان ابراز همدری کردند. 
هم اکنون نمایش‌های «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی در تالار اصلی، «فعل» به.
ادامه خبراخبار لحظه ای و فوری - اجتماعی
به همت کتابخانه عمومی شهداي لواسانات؛کلاس آموزش خوشنویسی در کتابخانه شهداي لواسانات برگزار شد.به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شمیرانات؛ به همت مسئول و کتابدار کتابخانه شهداي لواسانات ، کلاس آموزش خوشنویسی، روز دوشنبه (2 دی 1398) ساعت 16:30 الی 18 به سرپرستی منوچهر خسروی  و با حضور 11 نفر از هنرجویان در کتابخانه عمومی شهداي لواسانات شهرستان شمیرانات برگزار شد.ارائه سرمشق و تمرین و تکرار از فعالیتهای جلسه بوده است.  
به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، رویترز نوشت: شبکه تلویزیونی CCTV چین اعلام کرد این لکه نفتی یک تا چهار مایل دریایی وسعت داشته و از روز یکشنبه لحظه به لحظه بر وسعت آن افزوده می‌شود که نگرانی‌هایی را نسبت به صدمات احتمالی به ایستم دریایی غنی منطقه برانگیخته است.این لکه در شرق مکانی کشف شده است که نفتکش سانچي روز یکشنبه غرق شد. ادامه خبر اخبار اقتصادی فوری
این نمایشگاه با موضوع شهادت سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهداي کربلا و شهداي مدافع حرم شامل 10 عنوان کتاب در کتابخانه شادروان حبیب نصرالله زاده برگزار گردید. به یاد تمامی شهداي اسلام و برای شادی روحشان صلوت بر محمد و آل محمد.
وداع باشکوه با شهداي امنیت / مراسم تشییع پیکرهای پاک این شهداي حافظان نظم و امنیت، در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور خانواده معزز، همکارانشان و امت.بهین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
زورخانه شهداي فر حزادی مراسم گل ریزان و کمک به نیاز مندان در زورخانه شهداي فرحزادی عصر روز جمعه 26 دی اه 1399 اسامی ورزشکاران تیم یامهدی(ع) ،زورخانه: ‏این لینک را دنبال کنید تا به گروه من در WhatsApp ملحق شوید: https://chat.whatsapp.com/CwpKUEge2Q1D8fQiQh65UQ 1.طاها آزادی 2.مرتضی مرادآبادی 3.محمد مرادآبادی 4.محمدحسن خسروی 5.امیررضا پیشوا 6.بهزاد بابازاده 7.محمدحسین قریشی 8.سیدعلی شمسی نژاد 9. امیرعباس فرحزادی با مرشد قهرمان ارزنده کشور محمد فرحزادی قهرمان
زورخانه شهداي فر حزادی مراسم گل ریزان و کمک به نیاز مندان در زورخانه شهداي فرحزادی عصر روز جمعه 26 دی اه 1399 اسامی ورزشکاران تیم یامهدی(ع) ،زورخانه: ‏این لینک را دنبال کنید تا به گروه من در WhatsApp ملحق شوید: https://chat.whatsapp.com/CwpKUEge2Q1D8fQiQh65UQ 1.طاها آزادی 2.مرتضی مرادآبادی 3.محمد مرادآبادی 4.محمدحسن خسروی 5.امیررضا پیشوا 6.بهزاد بابازاده 7.محمدحسین قریشی 8.سیدعلی شمسی نژاد 9. امیرعباس فرحزادی با مرشد قهرمان ارزنده کشور محمد فرحزادی قهرمان
زورخانه شهداي فر حزادی مراسم گل ریزان و کمک به نیاز مندان در زورخانه شهداي فرحزادی عصر روز جمعه 26 دی اه 1399 اسامی ورزشکاران تیم یامهدی(ع) ،زورخانه: ‏این لینک را دنبال کنید تا به گروه من در WhatsApp ملحق شوید: https://chat.whatsapp.com/CwpKUEge2Q1D8fQiQh65UQ 1.طاها آزادی 2.مرتضی مرادآبادی 3.محمد مرادآبادی 4.محمدحسن خسروی 5.امیررضا پیشوا 6.بهزاد بابازاده 7.محمدحسین قریشی 8.سیدعلی شمسی نژاد 9. امیرعباس فرحزادی با مرشد قهرمان ارزنده کشور محمد فرحزادی قهرمان
شبکه تعاون روستایی شهرستان قروه با انتشار بیانیه‌ای، حادثه تروریستی گلزار شهداي کرمان را به خانواده‌های داغدار و همه ملت شهیدپرور ایران تسلیت می‌گوید. به نام خدا انا لله و انا الیه راجعون شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در گلزار شهداي کرمان، اندوهی بزرگ در دل ملت آزاده ایران بر جای گذاشت. اقدام تروریستی دشمنان امنیت و استقلال و مردم ایران در پیشگاه هر انسان آزاده‌ای در جهان محکوم است و نشانه عجز و ناتوانی عاملان آن در برابر اراده ملت ایر
مهدی صابری یکی از شهداي افغانستانی مدافع حرم است. او فرمانده گروهان حضرت علی اکبر(ع) نیروی مخصوص تیپ فاطمیون بوده است. پیکر مطهر این شهید و سه تن دیگر از شهداي تیپ فاطمیون چندی پیش همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور گسترده مردم شهر مقدس قم از مسجد امام حسن عسکری (ع) به طرف آستان مقدس حضرت معصومه (س) تشییع و در قطعه شهداي مدافعان حرم بهشت معصومه (س) به خاک سپرده شد. خواهر شهید مهدی صابری در وبلاگی که به نام این شهید راه‌اندازی کرده به

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

وبلاگ آموزشی تفریحی معرفی کالاهای صنعتی baseplan elnazmusic.loxblog.com برای تو بوی جان کافه لرن اورواچ 27