نتایج جستجو برای عبارت :

pdfرمان جنگجوی عشق

بازی محبوب و خاطره انگیز مورتال کمبت یک بازی جنگ تن به تن و سراسر خون و خونریزی است که بازیگران از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و ترکیب کلیدها سبب نمایش حرکات جدید و توانایی های خارق العاده در مقابل حریفان خواهد شد. این بازی یک بازی قدیمی و محبوب در کنسول های قدیمی هچون میکرو و سگا بود که نسخه ی فلش آنرا این بار در نایت اسکین برای شما آماده نموده ایم. با استفاده از کلید های A , S , D و کلید های جهت نما می توانید از قابلیت ها استفاده کنید.
بازی محبوب و خاطره انگیز مورتال کمبت یک بازی جنگ تن به تن و سراسر خون و خونریزی است که بازیگران از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و ترکیب کلیدها سبب نمایش حرکات جدید و توانایی های خارق العاده در مقابل حریفان خواهد شد. این بازی یک بازی قدیمی و محبوب در کنسول های قدیمی هچون میکرو و سگا بود که نسخه ی فلش آنرا این بار در نایت اسکین برای شما آماده نموده ایم. با استفاده از کلید های A , S , D و کلید های جهت نما می توانید از قابلیت ها استفاده کنید.
mortal kombat یک بازی سبک اکشن و مبارزه ای دارد که علاقه مندان بسیار زیادی را به خود جلب کرده است در اینجا چهار نسخه اول بازی موتال کمبت mortal kombat کنسول سگا را به صورت رایگان برای دانلود شما عزیزان در سایت قرار دادیم نسخه اول این بازی در سال 1992 ساخته و عرضه شد که بعد از آن نسخه های جدید با تصاویر و گرافیک و قهرمانان مبارزه ای جدید ساخته و عرضه شده است این بازی به همراه شبیه ساز سگا بوده و نیاز به دانلود جداگانه شبیه ساز نیست
این مجموعه شامل نسخه های زی
ماجرا در هزار سال پس از میلاد مسیح اتفاق می افتد. جنگجوي شورشی، یک چشم، که نیرویی فراطبیعی دارد، در اسارت “بارد” به سر می برد. پسرکی برده به یک چشم کمک می کند تا از زندان فرار کند و با یکدیگر سفری به اعماق تاریکی آغاز می کنند…
دانلود رایگان فیلم و سریال
سگ پیت بول لقب «جنگجوي شکست ناپذیر» را در میان تمامی نژادها به خود ویژه تعلق داده است و نژاد سیاه این سگ نیز خاص تر از رنگ های دیگر به حساب می آید.
چند عکس .ناردون دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مورد نوجوانی است که در مکانی به نام Demon Realm گرفتار می شود و قصد دارد که با نیروهای شرور مقابله کند. در این مکان یک جادوگر و یک جنگجوي ریزه میزه هم در کنا.آوینا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خلاصه داستان : در مورد نوجوانی است که در مکانی به نام Demon Realm گرفتار می شود و قصد دارد که با نیروهای شرور مقابله کند. در این مکان یک جادوگر و یک جنگجوي ر.دریا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خلاصه داستان : در مورد نوجوانی است که در مکانی به نام Demon Realm گرفتار می شود و قصد دارد که با نیروهای شرور مقابله کند. در این مکان یک جادوگر و یک جنگجوي ر.لاله دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خلاصه داستان : در مورد نوجوانی است که در مکانی به نام Demon Realm گرفتار می شود و قصد دارد که با نیروهای شرور مقابله کند. در این مکان یک جادوگر و یک جنگجوي ر.نگارین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خلاصه داستان : در مورد نوجوانی است که در مکانی به نام Demon Realm گرفتار می شود و قصد دارد که با نیروهای شرور مقابله کند. در این مکان یک جادوگر و یک جنگجوي ر.صفحه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
داستان فیلم:
یک جنگجوي نیرومند قرون وسطایی تصمیم می گیرد هیولایی که چندین سال پیش دخترش را به قتل رسانده، از بین ببرد و سرش را به کلکسیون سرهای بریده شده دشم.جهان کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مورد نوجوانی است که در مکانی به نام Demon Realm گرفتار می شود و قصد دارد که با نیروهای شرور مقابله کند. در این مکان یک جادوگر و یک جنگجوي ریزه میزه هم در کنا.سرمه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود بازی جنگجوي نهایی Final Fighter 0.32.5 برای اندروید
بازی موبایل Final Fighter نبردهای جذابی را از یک دنیای کلاسیک برای شما به ارمغان خواهد آورد. بازی سرتاسر زیبایی است و برای تسلط برای دنیای هیجان انگیز آن، باید تا می توانید در برابر آتش و خون قرار بگیرید و توانایی هر کدام از شخصیت های بازی را بشناسید. از دیگر جذابیت های این بازی می توان به فنون جذاب مبارزه ای و استفاده از حرکات حماسی هر کدام از شخصیت ها اشاره کرد. اگر از عاشقان دنیای فایت هستید، می
مجموعه اکشن و هیجانی لاک پشت های نینجا داستان چهار دوست را روایت می کند که هنرهای رزمی و مهارت های نینجایی را نزد استاد اسپیلینتر آموزش دیده اند و حالا در ات.سیمین رخ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خلاصه داستان:
در مورد نوجوانی است که در مکانی به نام Demon Realm گرفتار می شود و قصد دارد که با نیروهای شرور مقابله کند. در این مکان یک جادوگر و یک جنگجوي ر.جاوید کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خلاصه داستان: در مورد نوجوانی است که در مکانی به نام Demon Realm گرفتار می شود و قصد دارد که با نیروهای شرور مقابله کند. در این مکان یک جادوگر و یک جنگجوي ری.جاوید کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
 دانلود بازی Animus Stand Alone برای کامپیوتر
| بازی جنگ در دنیای رو به نابودی |
| نسخه PLAZA |
Animus Stand Alone بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2019 توسط TENBIRDS ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی رایانه‌ای، شما را به عنوان یک جنگجوي بزرگ در یک دنیای آخرالزمانی وارد میدان نبرد می‌کند. افرادی که در مراحل مختلف این بازی در پیش روی شما قرار می‌گیرند، به خوبی بر مهارت شما آگاه بوده و می‌توانند شما را در کسری از ثانیه نابود کنند. ج
در مورد نوجوانی است که در مکانی به نام Demon Realm گرفتار می شود و قصد دارد که با نیروهای شرور مقابله کند. در این مکان یک جادوگر و یک جنگجوي ریزه میزه هم در .سرمه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در دنیای کامپیوتری گرید، برنامه ای جوان و نوظهور به نام بک، انقلابی بزرگ را علیه حاکمیت استبدادی کلو به راه میاندازد. این در حالی است که بزرگترین جنگجوي دنیا.مهشید دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در مورد نوجوانی است که در مکانی به نام Demon Realm گرفتار می شود و قصد دارد که با نیروهای شرور مقابله کند. در این مکان یک جادوگر و یک جنگجوي ریزه میزه هم در .ارنواز دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
نگاهی به عملکرد دیدنی آنتونیو والنسیا بازیکن متعصب و جنگنده منچستر یونایتد.
آنتونیو والنسیا (به انگلیسی: Antonio Valencia) بازیکن اهل اکوادور تیم فوتبال منچس.خزان کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دمش گرم به تنهایی حریف دوتاشون شد نژاد آمریکن پیت بول تریر لقب جنگجوي شکست ناپذیر را در میان تمامی نژادها به خود اختصاص داده است. سر به شکل مستطیل و بخ.پرتو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کاپیتان مارول یک جنگجوي کری است که .
انتشار اولیه: 27 فوریه 2019 (لندن)
مدیران: آنا بودن رایان فلک
بودجه: 152 میلیون دلار
فیلمنامه: آنا بودن رایان فلک .نماوا کلیپ 4 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
هزار سال پیش، پسربچه ای به نام بلال با رویای تبدیل شدن به یک جنگجوي بزرگ، همراه خواهرش توسط عده ای ربوده می شود و به سرزمینی دور از خانه منتقل می گردد. بلال .لاله دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
هزار سال پیش، پسربچه‌ای به نام بلال با رویای تبدیل شدن به یک جنگجوي بزرگ، همراه خواهرش توسط عده‌ای ربوده می‌شود و به سرزمینی دور از خانه منتقل.خانه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تریلری داستانی با مایه هایی از طنز و اکشن . قهرمان مشهوری که ماسک بر چهره دارد با دید جدیدی به زندگی برمی گردد . روح جنگجوي سرخ پوستی به نام تونتو داستان تغییر شخصیت جان رید را از مامور قانون بودن به شخصی افسانه ای و عدالت خواه بیان می کند و بیننده را در ماجراهایی که برای او و جان رید پیش آمده درگیر می کند …
گود دانلود_حس خوب دانلود
این بازی شمشیری می باشد.
قدرت خود را بالا ببرید و با دشمنان مختلف مبارزه کنید.
حدود 20 مدل دشمنو 12 قدرت مختلف برای مبارزه در سه محیط کلی با 20 مرحله وجود دارد.
همچنین در این قسمت انتخاب درجه سختی به بازی اضافه شده است که از آسان شروع شده تا خیلی سخت ادامه دارد که برای آزاد کردن هر بخش باید بخش قبل را تمام کرده باشید و در پایان بعد از تمام کردن درجه آخر قدرت بی نهایت نیز آزاد می شود
آفلایناپک مینی
تریلری داستانی با مایه هایی از طنز و اکشن . قهرمان مشهوری که ماسک بر چهره دارد با دید جدیدی به زندگی برمی گردد . روح جنگجوي سرخ پوستی به نام تونتو داستان تغییر شخصیت جان رید را از مامور قانون بودن به شخصی افسانه ای و عدالت خواه بیان می کند و بیننده را در ماجراهایی که برای او و جان رید پیش آمده درگیر می کند …
گود دانلود_حس خوب دانلود
 
 
نام فارسی فیلم : تانهاجی جنگجوي ستایش نشده
زبان : دوبله فارسی + هندی (دو زبانه)
کیفیت : WEB-DL
ژانر : اکشن | بیوگرافی | درام
محصول : هند (India)
مدت زمان فیلم : 2h 15min
کارگردان : Om Raut
ستارگان : Saif Ali Khan , Ajay Devgn , Kajol , Neha Sharma
: 7.8

خلاصه داستان : تانهاجی جنگجوي ستایش نشده ، نام فیلمی اکشن و درام محصول سال 2020 به کارگردانی اوم روت میباشد. داستان این فیلم درباره‌ی زندگی تانهاجی مالوسار میباشد ، او یک رهبر نظامی قدرتمند بود که در قرن هفدهم در ماهار
2017 The Last Warrior 
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم آخرین جنگجوي قهرمان 2017 با کیفیت عالی
فیلم اخرین جنگجوي قهرمان
ژانر : اکشن | فانتزی 
امتیاز: 10/6.7 
محصول : 2017 روسیه 
زبان: دوبله فارسی
  کیفیت: BluRay 1080p 
کارگردان : Dmitriy Dyachenko 
بازیگران : Viktor Khorinyak, Mila Sivatskaya, Ekaterina Vilkova
منتشر کننده : دانلود روزانه
خلاصه داستان
هنگامی که ایوان دوستان جدید خود را در مکانی عجیب و غریب به نام بلوگوری ملاقات می‌کند، ماموریت او در سرزمین جدید با ماجراجوی
نام انیمیشن: شوالیه و شاهزاده خانم _ The Knight and the Princess
نام کارگردان: بَشیر ال الدیک
محصول سال: 2019
مدت زمان انیمیشن: 95دقیقه
خلاصه داستان انیمیشن: عزم راسخ یک جنگجوي جوان برای نجات ن و کودکان ربوده شده، او را به مقابله با یک ستمگر بی رحم و جادوگر شیطانی سوق می دهد و…
توضیحات انیمیشن شوالیه و شاهزاده خانم
انیمیشن The Knight and the Princess محصول کشور مصر و در ژانر انیمیشن ، تاریخی می‌باشد و به کارگردانی Bashir El Deek در سال 2019 ساخته شده است. در انیمیشن ش
کارگردان: ولفگانگ پترسن
ستارگان: برد پیت ، اریک بانا ، اورلاندو بلوم ، برایان کاکس
داستان فیلم: آگاممنون، پادشاه یونان، توانسته کشورهای مختلف یونان را با هم متحد سازد. او حرص و طمع زیادی دارد و هدف او تصرف تمام دنیاست. او بیشتر پیروزی‌هایش را مدیون جنگجوي دلاورش، آشیل بود، ولی با او بدرفتاری می‌کرد و همیشه شاه اُدیسیوس واسطه بین آن‌ها می‌شد. برادر آگاممنون، منلائوس، می‌خواهد با شهر تروآ صلح کند. شاهزادگان تروآ، هکتور و پاریس به
دانلود انیمیشن Legend of a Rabbit The Martial of Fire 2015 با دوبله فارسی
در انیمیشن Legend of a Rabbit The Martial of Fire 2015 خرگوش قهرمان و جنگجوي قصه ی ما باید با همکاریِ دوستانش جلوی ارباب خبیث و شروری را که قصد آسیب رساندن به مردم شهر را دارد ، بگیرند. اما… این انیمیشن را هم اکنون میتوانید از وبسایت دانلودونی دریافت کنید.
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
 پشت ابر نمان زیبای منآسمانِ شهر گرفته استکمی بیا پشت پنجرهو به ماه بیاموز ، مهتاب بودن را!بگو که پنجره های شهر دیرپاییست که رنگ مهتاب ندیده اندو شبچاره ای جز خواب برای تنهایان نداردبگو که مهتاب بودنبه نور نیست ، به روشنایی نیستبگو که ماه ، همسفره ی شب نیست!بگو که مرگِ پنجره هارا فقط مهتاب میفهمد.زیبای منعشق تلویحیست از روحِ تو!ازین روست که تمام عاشقان تو شاعر می شوند!اما من، شاعرِ جنگجوي توام!زیبای مناگر دستِ این شب سیاه چرده امانم بدهدا
در بازی Sacred Citadel شما می توانید از بین 4 کاراکتر، یکی را انتخاب کنید. هر کدام از کاراکترها قابلیت های خاص خود را دارند. بازی Sacred Citadel به نوعی یک بازی استراتژیک هم به حساب می آید ، چرا که می توانید به جمع آوری آیتم‌های مختلف پرداخته و با مدیریت اقتصادی مجموعه ی خود ، به مردم سرزمین خود نیز کمک کنید . بازی در کل روایت کننده ی زندگی 3 جنگجوي خبره است که برای مبارزه با پادشگاه ظالم سرزمین خود آماده می شوند و … یکی از ویژگی های اصلی بازی Sacred Citadel گی
در بازی Sacred Citadel شما می توانید از بین 4 کاراکتر، یکی را انتخاب کنید. هر کدام از کاراکترها قابلیت های خاص خود را دارند. بازی Sacred Citadel به نوعی یک بازی استراتژیک هم به حساب می آید ، چرا که می توانید به جمع آوری آیتم‌های مختلف پرداخته و با مدیریت اقتصادی مجموعه ی خود ، به مردم سرزمین خود نیز کمک کنید . بازی در کل روایت کننده ی زندگی 3 جنگجوي خبره است که برای مبارزه با پادشگاه ظالم سرزمین خود آماده می شوند و … یکی از ویژگی های اصلی بازی Sacred Citadel گی
زیرنویس فارسی سریال Vikings 2013 ماجراهای راگنار لوتبروک: بزرگترین قهرمان عصر او. این سریال حماسه گروه راگنار از برادران وایکینگ و خانواده اش را نشان می دهد که او برای رسیدن به پادشاه قبایل وایکینگ ها قیام می کند. راگنار علاوه بر اینکه یک جنگجوي بی باک است ، سنت های نورسانی وقف به خدایان را تجسم می کند: افسانه این است که او از نوادگان مستقیم اودین ، خدای جنگ و مبارزان بود.
خبر فوق العاده
   این فیلم سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.
نام فیلم : X-Men Dark Phoenix
ژانر : اکشن , ماجراجویی , علمی تخیلی
محصول : آمریکا
کارگردان : Simon Kinberg
ستارگان : Evan Peters, Jennifer Lawrence, Jessica Chastain
خلاصه داستان : پس از اتفاقات فیلم، اکنون تیم ایکس من یک جنگجوي قدرتمند و جدید را به همراه دارد که آنها را در رسیدن به اهدافشان و مبارزه با دشمنان یاری خواهد کرد. جین گری سعی میکند تا بتواند با تمرین زیاد، قدرت های نهفته و باورنکردنی
   این فیلم سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.
نام فیلم : X-Men Dark Phoenix
ژانر : اکشن , ماجراجویی , علمی تخیلی
محصول : آمریکا
کارگردان : Simon Kinberg
ستارگان : Evan Peters, Jennifer Lawrence, Jessica Chastain
خلاصه داستان : پس از اتفاقات فیلم، اکنون تیم ایکس من یک جنگجوي قدرتمند و جدید را به همراه دارد که آنها را در رسیدن به اهدافشان و مبارزه با دشمنان یاری خواهد کرد. جین گری سعی میکند تا بتواند با تمرین زیاد، قدرت های نهفته و باورنکردنی
اسلحه های کلاشنیکف یا AK-47 یکی از خوشدست ترین و مطمئن ترین سلاح ها در میادین جنگ می باشند این سلاح هیچ وقت نیروی پیاده را در میادین جنگ تنها نمی گذارد و یار همیشگی هر جنگجوي می باشد.از دوره ساخت اولین سلاح کلاشنیکف AK-47 در سال 1947میلادی تاکنون بیش از 100 میلیون قبضه از این سلاح توسط کارخانه روسی کلاشنیکف و دیگر کارخانه جات سازنده در کشورهای دیگر مونتاژ و ساخته شده است.

با توجه به مزایای این سلاح کارخانه امریکائی CIA (Century International Arms inc) که یکی از کار
بازی شادو فایت Shadow Fight 3 به صورت رایگان در
تاریخ 10 فوریه 2018 عرضه شده است و حجم آن برابر 844 مگابایت است. یک بازی
حماسی و حرفهای که دشمنان خود را به رقابت میکشید. در این بازی شما رازهای
دانیای تاریکی را کشف خواهید کرد و در طول این مدت رفته رفته جنگجوي حرفه
ای میشوید. شما در این بازی جنگجويی است که هدفش هنوز مشخص نیست بنابراین
سوالی به وجود میآید که شما آینده را چگونه به وجود میآید که تصمیم این
سوال به خودتان است و طبق این سوال بازی نیز در سبک
بازی شادو فایت Shadow Fight 3 به صورت رایگان در
تاریخ 10 فوریه 2018 عرضه شده است و حجم آن برابر 844 مگابایت است. یک بازی
حماسی و حرفهای که دشمنان خود را به رقابت میکشید. در این بازی شما رازهای
دانیای تاریکی را کشف خواهید کرد و در طول این مدت رفته رفته جنگجوي حرفه
ای میشوید. شما در این بازی جنگجويی است که هدفش هنوز مشخص نیست بنابراین
سوالی به وجود میآید که شما آینده را چگونه به وجود میآید که تصمیم این
سوال به خودتان است و طبق این سوال بازی نیز در سبک
دانلود فیلم سه بعدی Seventh Son 2015
ژانر : اکشن , ماجرایی , فانتزی
مدت زمان : ۱۰۲ دقیقه
زبان : انگلیسی
کیفیت : ۳D
فرمت : Mkv
انکودر : ShAaNiG
حجم : ۱٫۷گیگابایت
محصول : آمریکا , انگلیس , کانادا , چین
ستارگان : Ben Barnes, Julianne Moore, Jeff Bridges, Kit Harington
کارگردان : Sergey Bodrov
 
خلاصه داستان :
یک جنگجوي شجاع که به عنوان پسر هفتم شناخته می شود ، دارای قدرت های فراوانی برای مقابله با ترسناک ترین موجودات دنیا و خبیث ترین جادوگران هستی می باشد. اما او دیگر مانند سابق نمی تواند
دانلود رایگان فیلم Furious 2017
نسخه Bluray اضافه شد.

عنوان فیلم : Furious (Legend Of Kolovrat)
ژانر فیلم : اکشن , فانتزی , تاریخی , ماجراجویی
امتیاز : 4.6 از 10
محصول کشور : روسیه
کارگردان فیلم : Ilya Malakov , Aleksey Serebryakov
بازیگران فیلم : Polina Chernyshova , Dzhanik Fayziev , Ivan Shurkhovetskiy
زمان فیلم : 1 ساعت و 58 دقیقه
سال انتشار : 2017
زبان فیلم : روسی
خلاصه : داستان فیلم در مورد جنگی افسانه ای میباشد که در آن هفت دلاور و جنگجوي نترس در برابر ارتشی از هزاران سرباز ، از سرزمین خود دفاع میکنند.
دانل
   شرح بازی :
سامورایی جنگجو یک بازی آنلاین اکشن است که در آن با تعدادی از دشمنان می جنگید. درست در ابتدای بازی ، شخصیتی را انتخاب خواهید کرد که برای آن بازی خواهید کرد. شما بین مرد یا زن یکی را انتخاب می کنید. دیگر امکان تغییر شخصیت در طول بازی وجود ندارد ، بنابراین با دقت فکر کنید که کدام یک را انتخاب می کنید. بعد می توانید برای جنگ با دشمنان بروید. در کل 5 سطح مختلف در انتظار شما هستند که در آن تعدادی از مخالفان مختلف در مقابل شما قرار خ
بازی شادو فایت 3 نسخه سوم از عنوانی فوق العاده زیبا، محبوب و بی نظیر مبارزه سایه از استودیوی  Nekki برای گوشی های اندروید است با ورود به دنیای این بازی ؛ عصر جدیدی از مبارزه افسانه ای را تجربه خواهید کرد! در Shadow Fight 2 شما به مبارزه با حریفانی قدر می پرداختید که به صورت سایه بودند اما در نسخه سوم آن سایه ها تبدیل به جنگجويانی قوی شده اند! جنگجوي خود را انتخاب کرده و وارد مبارزه هایی نفس گیر شوید و یکی از متفاوت ترین بازیهای مبارزه ای را تجربه کنید
Shadow Fight 3 بازی محبوبی در سبک نقش آفرینی و اکشن برای اندروید است. در این بازی که
نسخه های پیشین آن با محبوبیت زیادی مواجه شده است ماجراجویی ها، جنگوجها،
امکانات، ویژگی ها و مودهای جدیدی به بازی اضافه شده اند که باعث افزایش
جذابیت و هیجان بازی شده اند. وارد جهان سایه ها شده و پرده از اسراسر
تاریک و مخوف آن برداشته و تبدیل به بزرگترین جنگجوي تاریخ شوید. در این
بازی شما نقش قهرمانی را دارید که سرنوشتش را خودش رقم خواهد زد و این
شمایید که مشخص
The Last Warrior 2017 با سه کیفیت بلوری 1080p & 720p & 480p

برنده جایزه Golden Eagle Awards, Russia 2018

 آخرین جنگجوي – Posledniy bogatyr | ژانر: اکشن، خانوادگی ، فانتزی  | انتشار: 2017

زبان: دوبله فارسی + روسی | مدت زمان فیلم: 01:53:58 | زیرنویس فارسی: ندارد

حجم: 1.97 گیگابایت + 1017 مگابایت + 494 مگابایت | امتیاز: 6.7 از 10

خلاصه داستان:
هنگامی که ایوان دوستان جدید خود را در مکانی عجیب و غریب به نام بلوگوری
ملاقات می‌کند، ماموریت او در سرزمین جدید با ماجراجویی‌های جالب آغاز
می‌
The Last Warrior 2017 با سه کیفیت بلوری 1080p & 720p & 480p

برنده جایزه Golden Eagle Awards, Russia 2018

 آخرین جنگجوي – Posledniy bogatyr | ژانر: اکشن، خانوادگی ، فانتزی  | انتشار: 2017

زبان: دوبله فارسی + روسی | مدت زمان فیلم: 01:53:58 | زیرنویس فارسی: ندارد

حجم: 1.97 گیگابایت + 1017 مگابایت + 494 مگابایت | امتیاز: 6.7 از 10

خلاصه داستان:
هنگامی که ایوان دوستان جدید خود را در مکانی عجیب و غریب به نام بلوگوری
ملاقات می‌کند، ماموریت او در سرزمین جدید با ماجراجویی‌های جالب آغاز
می‌
انیمیشن گربه چکمه پوش اسیر در کتاب یا به عنوان دیگر اسیر در یک داستان حماسی ، انیمیشنی است که توسط کمپانی DreamWorks Animation با کارگردانی Roy Burdine و Johnny Castuciano در تاریخ 20 ژوئن 2017 اکران شد.
 
انیمیشن گربه چکمه پوش (اسیر در کتاب)
داستان این انیمیشن از گربه ی چکمه پوشی شروع میشود که قبلا او را در انیمیشن شرک نیز تماشا کرده بودیم. همان گربه جنگجوي چکمه پوش و کلاه به سر با یک شمشیر. اما در این داستان گربه چکمه پوش در ابتدا با سه سارق گنجینه ی طلا وارد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

مجله شیرینی تا 6430090 protezmo Mr.Modler گربه ها هم حرف میزنند پرگار دانلود بازی برای رایانه نقاشی ساختمان با رنگ روغنی - رنگ پلاستیک