الکتروموتور سه فاز موتوژن مدل 0.18 کیلووات

در صنایع مختلف کاربرد دارد و در صنایع کوچک بسیار پر کاربرد است. الکتروموتور سه فاز آلومینیومی 3000 دور موتوژن motogen  توانی برابر 0.18 کیلووات دارد و دور موتور آن 3000rpm می باشد.

مشخصات فنی الکتروموتور سه فاز آلومینیومی 3000 دور Motogen 63-2A 0.18kw

الکتروموتور یا موتور الکتریکی (Electric Motor) نوعی ماشین است که انرژی الکتریکی را به حرکت مکانیکی تبدیل می‌کند. الکتروموتورها توسط اثر الکترومغناطیس کار می‌کنند و ایده کلی بر این اساس است که وقتی که یک هادی حامل جریان الکتریسیته تحت اثر یک میدان مغناطیسی قرار می‌گیرد، نیرویی بر روی آن هادی حامل جریان از سوی میدان مغناطیسی اعمال می‌شود. الکتروموتور سه فاز آلومینیومی 3000 دور موتوژن  پایه بزرگ برای نصب دارد و جنس بدنه آن آلومنیوم است. رده حفاظتی الکتروموتور سه فاز رله ای آلومینیومی 3000 دور موتوژن در حدود ip54 می باشد. اغلب موتورهای الکتریکی دوار هستنند، اما موتور خطی هم وجود دارند.

 

الکتروموتور سه فاز آلومینیومی 3000 دور Motogen 63-2A  0.18kw

در یک موتور دوار بخش متحرک چرخانه یا روتور و بخش ثابت (که معمولاً درون موتور است) ایستانه یا استاتور خوانده می‌شود. در یک الکتروموتور، روتور به علت گشتاوری که ناشی از نیرویی است که توسط میدان مغناطیسی ایجاد شده در استاتور است به حول محور خود می چرخد. هر الکتروموتور بر اساس ساختارش توسط برق جریان مستقیم DC و یا برق جریان متناوب AC تغذیه می گردد. جالب است بدانید اولین موتورالکتریکی توسط مایکل فارادی در سال ۱۸۲۱ اختراع شد و با روند پیشرفت در این نوع موتور در سال ۱۹۱۰ توسط نیکول فرانسوی تکمیل شد استفاده از این وسیله از جایی آغاز شد که برای به حرکت در آوردن وسیله ای نیاز به انرژی مکانیکی وجود داشت، اما در طی زمان و با پیشرفت در صنعت و تکنولوژی انسان توانست الکتروموتورهایی با قدرت هایی بالا تولید کند.


ویدفکتور الکتروموتور ,موتور ,جریان ,میدان ,مغناطیسی ,آلومینیومی ,آلومینیومی 3000 ,میدان مغناطیسی ,هادی حامل ,حامل جریان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چیز در مورد صنعت appwebseo دختر کفشدوزکی وگربه سیاه گروه نرم افزاری خاتون نصب تجهیزات هشداردهنده اعلام حریق گرمایش برودت پارس بیگروید | دانلود بازی و نرم افزار اندروید روئین تن