کرم دور چشم مناسب براي رفع تيرگي و پف دور چشم

ويتامين‌هاي منحصر به فرد A، E، C در آن علاوه بر جوان سازي و کاهش چين و چروک، تيرگي‌‌هاي اطراف چشم را نيز برطرف مي‌کند. براي استفاده از اين کرم مي‌توانيد به اندازه دو قطعه زير چشم زده و با نوک انگشتان آن را به صورت دوراني به دور چشم پخش کنيد.اين کرم براي انواع مختلف پوست مناسب است و در حفاظت از پوست اطراف چشم به خصوص براي پوست‌هاي حساس عملکرد مطلوبي از خود نشان مي‌دهد.

ما در اين بخش مقاله سايت هفت و يک انواع  کرم دور چشم  و کرم دور چشم ويتامين آ و با کيفيت ترين کرم دور چشم و کرم دور چشم پنبه ريز و کرم دور چشم حساس و کرم دور چشم خيلي خوب و کرم دور چشم خارجي و کرم دور چشم شب و کرم دور چشم ضد چروک و کرم دور چشم طبيعي و کرم دور چشم گياهي و ژل کرم دور چشم و کرم دور چشم ضد آفتاب را به شما معرفي مي کنيم.

سياهي و دايره هاي زير چشم ،يک وضعيت بسيار رايج هستند که هر فردي ، از جمله کودکان و سالمندان ميتوانند تحت تاثير آن قرار گيرند.پوست دور چشم معمولا تيره تر از قسمت هاي ديگر ميباشد.ممکن است زير يا بالاي چشم وجود داشته باشند.

پوست زير چشم بسيار نازک و حساس است و به دليل مختلف اين قسمت از پوست آسيب پذيرتر است.چشم بر زيبايي و جوان بودن تاثير ميگذارد. متاسفانه سياهي زير چشم باعث ميشود که چند سالي بزرگتر به نظر برسيد.تحت شرايط عادي ، مشکل خاصي براي سلامتي و زندگي افراد ندارند. اگر تازه ايجاد شده باشند.

عوامل ژنتيکي:

در نتيجه بسياري از مطالعات ، به علت عوامل ژنتيکي ف بسياري از افراد پوست نازک يا رگ هاي خوني کوچک زير چشم دارند.اين بدين معناست که والدين آنها هم چنين خصوصيتي دارند.طبق آخرين تحقيقات، توزيع ملانين در پوست زير چشم نيز تحت تاثير عوامل ژنتيکي قرار ميگيرد.

کم آبي بدن:

هنگامي که بدن خشک باشد ، رگهاي خوني زير پوست حساس چشم متورم ميشوند و باعث تيرگي آن ميشود.

آفتاب:

اشعه ماورائبنفش در خورشيد ،رنگدانه ملانين را زير پوست تحت تاثير قرار ميدهد و باعث سياهي و تيرگي زير چشم ميشود.

کمبود مواد غذايي:

رژيم غذايي ضعيف و کمبود مواد مغذي بر سلامتي شما تاثير ميگذارد. اين شرايط از طريق علائم خارجي مانند پوست خشک، تيرگي ها ،و چين و چروک ظاهر ميشود.

کم خوني:

آنمي ، خونريزي نا منظم را ايجاد ميکند. در حالي که باعث ايجاد همو گلوبين ميشود و در نهايت منجر به ايجاد تيرگي هاي زير چشم ميشود.

با بالا رفتن سن، مقداري از چربي و کلاژن اطراف چشم ها از بين مي روند. اي موضوع همراه با نازک شدن پوست، باعث تيرگي و گودي زير چشم ها مي شود.

ابتلا به بيماري مونونوکلئوز ، بيماري که باعث مي شود چشم هاي بيمار متورم و پف کرده شوند.

سلوليت پري اوربيتال ، بيماري که در واقع نوعي عفونت باکتريايي پلک ها است. در صورتي که اين بيماري به درستي با آنتي بيوتيک درمان شود، جايي براي نگراني نيست.

وجود بيش از حد نمک در رژيم غذايي باعث احتباس آب در بدن مي شود و از جمله در زير چشم ها نيز آب اضافي جمع مي شود.

کم خوني، کم کاري تيروئيد، تنش هاي عصبي و کمبود ويتامين هايي مانند آهن از جمله عوامل اکتسابي تيرگي دور چشم است،

سياهي دور چشم در ن به علت شيوع کم خوني در ن نسبت به مردان است.خستگي پوست دور چشمتان را پير و تيره مي‌کند

البته بايد توجه داشت که خستگي نيز مي‌تواند يک توضيح منطقي براي بروز تيرگي در دور چشم باشد و اين قبيل تيرگي‌هاي دور چشم که به دليل خستگي بروز مي‌کنند، نگران کننده نيستند و به مراقبت پزشکي نياز ندارند چرا که با استراحت، چشم فرصت پيدا مي‌کند به حالت طبيعي خود بازگردد و عوارضي، چون تيرگي دور چشم در اين صورت از بين خواهد رفت.

در صورت خستگي بيش از حد فقط با چند ساعت خوابيدن رنگ پوست دور چشم فرد به حالت عادي خود باز مي‌گردد، اما در کساني که دچار کم‌خوابي يا بي‌خوابي هستند، پوست خسته مي‌شود و در نتيجه بافت‌هاي پوستي تيره‌تر به نظر مي‌آيند و رگ‌هاي خوني زير پوست ديده مي‌شوند.همچنين بي‌خوابي نيز مي‌تواند باعث ايجاد مايع در زير چشمان شما شود و پف و سياهي پوست دور چشم در اين صورت سراغ افراد مي‌آيد. 

کرم دور چشم خارجي مناسب تر است يا ايراني ؟

کرم دور چشم محصول بي نظيري در زيبايي دور چشم و پوست شما مي باشد که بايستي به صورت مرتب و منظم از آن استفاده کنيد. با توجه به عوامل بسيار زيادي پوست دور چشم بعد از گذشتن مدت زماني دچار چروکيدگي و تغيير رنگ مي دهد که اين موضوع براي افراد به خصوص خانم بسيار ناخوشايند مي باشد. به همين جهت به دنبال راه هاي مختلف براي رفع اين مشکل هستند که بهترين راه براي درمان آن استفاده از کرم هاي دور چشم مي باشد. کرم هاي دور چشم از با کيفيت ترين و بهترين مواد اوليه و طبيعي تهيه مي شود و بهترين و شگفت انگيزترين تاثير را در سلامتي و محافظ دور چشم شما خواهد داشت. پوست اطراف دور چشم بسيار نازک و از حساسيت بالايي برخوردار مي باشد که به همان اندازه نيز نياز به مراقبت ويژه دارد و بايستي نهايت توجه و دقت خود را به خرج ببريد. شما مي توانيد انواع بسيار مختلفي از کرم دور چشم را در ويترين هاي گاه هاي لوازم بهداشتي پيدا کنيد و يکي از بهترين آن ها را براي مصارف روزانه خود تهيه و خريداري نماييد. کرم دور چشم يکي از بهترين و واجب ترين محصولاتي مي باشد که امروزه مرود استفاده بسيار از افراد جامعه واقع شده است. شما مي توانيد با توجه به بودجه و علاقه خود يکي از بهترين مارک هاي کرم دور چشم را انتخاب کرده و مورد استفاده خود قرار دهيد.
ليست کرم هاي دور چشم ايراني:

کرم دور چشم درماليفت
کرم دور چشم سيگل
کرم دور چشم پريم
کرم دور چشم دکتر ژيلا
کرم دور چشم سينره
کرم دور چشم مدلين
کرم دور چشم هيدرودرم
کرم دور چشم ماي
کرم دور چشم الارو

ليستي از معروف ترين کرم هاي دور چشم خارجي

L"Oreal Revitalift کرم دور چشم لورال
کرم دور چشم استي لودر Estee Lauder
نئوستراتا (NeoStrata) کرم دور چشم
کرم دور چشم نئوتروژينا Neutrogena
کرم دور چشم کيووي qv
کرم دور چشم اون aven
Oriage کرم دور چشم اورياژ
کرم دور چشم پريميوم ليراک lierac
کرم دور چشم بايودرما
کرم دور چشم ميس ادن
کرم دور چشم لاروش پوزاي
کرم دور چشم نوکس
کرم دور چشم لانکوم
کرم دور چشم ويشي (Vichy
کرم دور چشم کلينيک (Clinique)
کرم دور چشم ايوروشه yves rocher

ما در اين مقاله سايت هفت و يک به وسوالاتي مانند فرق کانسيلر با کرم دور چشم و نظرات راجع به کرم دور چشم و چه کرم دور چشمي خوبه و کرم دور چشم زير 30سال و علائم حساسيت به کرم دور چشم و سوزش چشم با کرم دور چشم و طريقه مصرف کرم دور چشم و کرم دور چشم عالي ميخوام و کرم دور چشم عالي ميخوام پاسخ مي دهيم.

منبع:https://haftoyek.com


میکاپ روز پوست ,تيرگي ,باعث ,بسيار ,بهترين ,تاثير ,عوامل ژنتيکي ,کمبود مواد ,رژيم غذايي ,باعث ايجاد ,عالي ميخوام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عشق و دوستی سایت اصلی رادیو جوان در ایران ((*کلبه تنهایی*)) پریز تلفن | کلید برق | کلید تک | کلید مدرن |کلید لوکس سایت رســـمی شاعــرتاپیلماز مراغه ای saiteservise فروشگاه اینترنتی خرید اینترنتی