طراحی مدرسه دخترانه دارای سیستم های کارآمد انرژی، استفاده از حداکثر نور طبیعی، ارائه فضاهای اداری و خدماتی انعطاف پذیر و فضاهای جمعی می باشد .همچنین ساختمان دارای آتریوم مرکزی می باشد که عنصر شاخص و قلب ساختمان به شمار می رود که به فضاهای جانبی دسترسی دارد و از نور طبیعی بسیاری نیز برخوردار است. طراحی مدرسه دخترانه به صورت مدرن طراحی شده است. و شامل امکانات مورد نیاز برای طراحی مدرسه دخترانه مدرن می باشد.

طراحی مدرسه دخترانه

فضای آموزشی یکی از حوزه های معماری محیطی هستند که نقش عمده ای را در یک جامعه ایفا می نمایند. نقش آموزشی در توسعه جامعه نقش انکار ناپذیر است. بی توجهی و ناآگاهی در طراحی فضای آموزشی در بسیاری از کشورها نتایج نامطلوب خود را نشان داده است.

در همین راستا متا دانلود به عنوان مرجع پروژه های آماده معماری به ارائه انواع طراحی مدرسه و فضای آموزشی می پردازد. و علاوه بر ارائه انواع طرح آماده معماری آماده پذیرش سفارش انجام پروژه معماری نیز می باشد.

برای توضیحات بیشتر و محصول طراحی مدرسه دخترانه، کلیک نمائید.

منبع: https://www.metadownload.ir/

 


گاهی مرجع برای ارائه فایلهای نایاب در زمینه معماری، کامپیوتر، گرافیک و غیره طراحی ,مدرسه ,دخترانه ,معماری ,آموزشی ,ارائه ,طراحی مدرسه ,مدرسه دخترانه ,فضای آموزشی ,ارائه انواع ,آماده معماری ,طراحی مدرسه دخترانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

top art آی پهباد گل خونه رز لاکچری چیتابار رز مووی پیشبینی مسابقات فوتبال فروشگاه آنلاین دانلودستان