هدفون ایکس.سل مدل BHS-500 


قیمت : 199000 تومان


برند : X.Cell


پستی هدفون ایکس.سل مدل BHS-500 


قیمت هدفون ایکس.سل مدل BHS-500 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



هدفون ایکس.سل مدل BHS-500


 



 


نقد و بررسی تخصصی

هدفون‌ها ابزارهای بسیار کاربردی برای گوش‌‎کردن به موسیقی هستند. این ابزارها امکان گوش‌کردن به موسیقی را با صدای بلند و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران فراهم می‌کنند. هدفون‌ها با توجه به نوع اتصال به گوشی موبایل به دو گروه باسیم و بی‌سیم تقسیم می‌شوند. چه هدفون باسیم باشد و چه بی‌سیم، مزایا و معایبی دارد. شرکت «ایکس سل» هدفونی را با نام «BHS-500» روانه‌ی بازار کرده است که می‌تواند به دو صورت باسیم و بی‌سیم به تلفن‌همراه متصل شود. این محصول قیمت مناسبی دارد و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، انتخابی هوشمندانه خواهد بود. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت

هدفون‌ها با توجه به نوع قرارگیری روی گوش به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. این گروه‌بندی شامل هدفون‌های توگوشی، هدفون‌های روگوشی و هدفون‌های دورگوشی است. هدفون BHS-500 شرکت ایکس.سل از نوع روگوشی است که می‌تواند به‌خوبی روی گوش قرار گیرد و کاربر را در گوش‌کردن به موسیقی همراهی کند. این هدفون به‌گونه‌ای طراحی شده که قسمت بازوهای آن قابل‌جمع‌شدن است. این موضوع باعث می‌شود هنگام جابه‌جایی هدفون مشکلی برای کاربر وجود نداشته باشد. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک باکیفیت است. شرکت ایکس.سل این هدفون را به‌صورت دو رنگ (مشکی-قرمز) طراحی کرده است تا زیبایی بیشتری داشته باشد. سرگوشی‌های هدفون BHS-500 از جنس چرم مصنوعی هستند. این سرگوشی‌ها باعث می‌شوند که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از هدفون، احساس خستگی به کاربر منتقل نشود. روی یکی از کاپ‌های هدفون BHS-500 کلیدهای کنترل صدا تعبیه شده است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. ارتفاع قسمت هدبند هدفون BHS-500 قابل‌تنظیم است که این موضوع باعث شده هر کاربری بتواند از آن استفاده کند.

قابلیت‌ها

هدفون ایکس.سل مدل BHS-500 از طریق بلوتوث و جک 3.5میلی‌متری به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی موسیقی متصل می‌شود. اتصال دوگانه‌ی این محصول باعث شده که به‌راحتی بتوان آن را به سطح وسیعی از تجهیزات صوتی متصل کرد. نسخه‌ی بلوتوث پشتیبانی‌شده توسط BHS-500 نسخه‌ی 3.0 است. محدوده‌ی عملکرد بی‌سیم در این محصول برابر با 10 متر است که به کمک آن می‌توان بعد از اتصال بی‌سیم هدفون، تلفن‌همراه خود را در جیب لباس یا کیف خود قرار داد و از وجود دنیای بی‌سیم لذت برد. همچنین وجود جک 3.5 میلی‌متری در BHS-500 باعث شده بتوان در سریع‌ترین حالت ممکن حتی آن دسته از پخش‌کننده‌های صوتی را که از قابلیت بلوتوث پشتیبانی نمی‌کنند، به هدفون متصل کرد.

محصولی بسیار کاربردی

هدفون BHS-500 محصولی بسیار کاربردی است. روی یکی از گوشی‌های این هدفون کلیدهای کنترل صدا و موسیقی مشاهده می‌شود. به کمک این کلیدها می‌توان بدون نیاز به کنترل موسیقی از طریق تلفن‌همراه، صدای موسیقی را کم یا زیاد کرد یا به موسیقی بعدی و قبلی رفت. همچنین شرکت ایکس.سل یک میکروفن روی این هدفون تعبیه کرده است تا به کمک آن بتوان به تماس‌های دریافتی تلفن‌همراه پاسخ داد. هدفون BHS-500 دارای شیار کارت حافظه است که این موضوع استفاده از هدفون بدون تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی موسیقی را فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

هدفون BHS-500 محصولی بسیار خوش‌قیمت و کاربردی برای کاربرانی است که می‌‌خواهند به دو صورت باسیم و بی‌سیم تلفن‌همراه خود را هدفون متصل کنند. وجود قابلیت‌هایی مانند امکان مکالمه و وجود کارت حافظه این محصول را به یک هدفون بسیار کاربردی تبدیل کرده است. BHS-500 کیفیت ساخت خوبی دارد و می‌تواند تا مدت‌ها شما را در گوش‌کردن به موسیقی همراهی کند.


 


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


هدفون «BHS-500» محصول شرکت «X.Cell» است که از طریق فناوری بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی متصل می‌شود. اگر تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی شما از بلوتوث پشتیانی نمی‌کند، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. هدفون BHS-500 از جک 3.5میلی‌متری صدا هم پشتیبانی می‌کند که استفاده از هدفون را در بازه‌ی زیادی از محصولات ممکن می‌کند. محدوده‌ی عملکرد BHS-500 هنگام اتصال از طریق بلوتوث تا 10 متر است. مهندسان شرکت X.Cell هدفون BHS-500 را به یک شیار کارت حافظه تجهیز کرده‌اند که به کمک آن می‌توان بدون نیاز به تلفن‌همراه یا پخش‌کننده‌ی موسیقی، به موزیک مورد علاقه خود گوش کرد. هدفون BHS-500 انرژی خود را از یک باتری داخلی با ظرفیت 300 میلی‌آمپر تامین می‌کند که به کمک آن می‌توان تا 5 ساعت به پخش موسیقی پرداخت. حداکثر زمان مورد نیاز برای شارژ کامل BHS-500 برابر با 2 ساعت است. روی بدنه‌ی BHS-500 یک میکروفون به‌صورت مخفی تعبیه شده است که به کمک آن می‌توان به تماس‌های دریافتی تلفن‌همراه پاسخ داد. وزن این هدفون 158 گرم است که باعث می‌شود هنگام استفاده‌ی بلندمدت از هدفون، احساس خستگی به کاربر منتقل نشود. روی کاپ صدای BHS-500 کلیدهایی برای مدیریت موسیقی مشاهده می‌شود.

 


 



تصاویر بیشتر


 



هدفون ایکس.سل مدل BHS-500
هدفون ایکس.سل مدل BHS-500
هدفون ایکس.سل مدل BHS-500


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



هدفون ایکس.سل مدل BHS-500
هدفون ایکس.سل مدل BHS-500
هدفون ایکس.سل مدل BHS-500


 


 


هدفون ایکس.سل مدل BHS-500 ارزان , هدفون ایکس.سل مدل BHS-500 با قیمت ارزان , X.Cell ارزان , X.Cell با قیمت ارزان , پستی هدفون ایکس.سل مدل BHS-500 , اینترنتی هدفون ایکس.سل مدل BHS-500, هدفون ایکس.سل مدل BHS-500 با قیمت 199000 , هدفون ایکس.سل مدل BHS-500 فقط 199000 , X.Cell هدفون ایکس.سل مدل BHS-500 , X.Cell با قیمت 199000,kharid هدفون ایکس.سل مدل BHS-500, gheymat هدفون ایکس.سل مدل BHS-500  


بهترین سایت هدفون ,ایکس ,موسیقی ,محصول ,تلفن‌همراه ,باعث ,هدفون ایکس , هدفون ,بسیار کاربردی ,کارت حافظه ,محصولی بسیار ,مشاهده جزئیات محصول ,تماس‌های د? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت tracexarleed7 zuhause mycustomer رها کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. معرفی کالا فروشگاهی دانلود کلیپ جدید