در تمام ترند‌های دکوراسیون اداری تلفیق روند‌های دکوراسیون داخلی را می‌توان دید. این روز‌ها دکوراسیون‌های خانگی می‌توانند با دکوراسیون یک رستوران یا کافه تلفیق شوند یا در یک اداره می‌توان از ترند‌های دکوراسیون یک مکان تجاری، هتل یا یک کافه بهره برد.
در این مقاله وبسایت گروه مکعب می‌خواهیم به تلفیق دو ترند و رویکرد دکوراسیون داخلی بپردازیم. شاید یک خانه و محل زندگی با یک دفتر کار منافات‌هایی داشته باشد. در نگاه اول این دو چندان تلفیق پذیر نیستند اما این سبک مدرن و پست مدرن دکوراسیون داخلی است که این اجازه را به ما می‌دهد و اتفاقا تجربیات بسیار موفقی در این باره انجام شده است. اما قبل از این که به امکان و چند و چون این تلفیق بپردازیم باید ضرورت آن را تشخیص دهیم.

دکوراسیون اداری برای یک دفتر خانگی

ضرورت تلفیق دکوراسیون منزل با دکوراسیون اداری

بسیاری افراد هستند که دوست دارند در خانه خود کار کنند یا اساسا از سفر‌های درون شهری خود، دوست دارند بکاهند. همین طور امکان دارد که بودجه اجاره دفتر اداری و خانه را در مناطق خاص شهر را ندارند. از این رو باید یک ساختمان را برای دفتر کار و زندگی انتخاب کنند. همین طور سبک کار کردن 24/ 7 که در آن هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت روز را کار می‌کنیم، گاهی اجازه آن را نمی‌دهد که ما، زمانی را برای رفتن به محیط غیر کاری صرف کنیم.
از این رو برای زندگی یک، دو یا چند نفره باید خانه را با محل کار تلفیق کنیم. در این راه موانعی وجود دارد اما این موانع آنچنان نیست که ما را از این تصمیم منصرف کند.

دکوراسیون اداری برای دفتر کار خانگی را از کجا شروع کنیم

در بهترین حالت شما در خانه‌ای زندگی می‌کنید که بیش از دو اتاق دارد. از این رو می‌توانید محل زندگی را از محل کار جداکنید یک اتاق را به محل کار یک اتاق را به محلی برای زندگی بدل کنید. تنها مشکل این است که باید محل زندگی شما به صورت مجمل و خلاصه باشد. یعنی آشپزخانه، اتاق خواب و نشیمن شما یکی شود. البته در ترند‌های طراحی دکوراسیون منزل الان این موضوع کاملا معمول است. استفاده از تخت خواب‌های جمع شو، جایگزین کردن اپن آشپزخانه با میز نهارخوری همین طور استفاده از کاناپه های تخت خواب شو گزینه‌هایی است که در این رویکرد ساخت دکوراسیون منزل بسیار کاربردی هستند.
اما به دکوراسیون اداری خود وارد شویم. چیزی که عملا تخصص ما در گروه مکعب است. دفتر خانگی با دفتر معمول اداری تفاوت‌های بسیار معنی‌داری دارد. این تفاوت‌ها اول در اندازه این دفاتر است. ما در دفاتر خانگی اغلب با فضایی کوچک رو به رو هستیم که هم باید اتاق کار ما باشد و هم باید اتاق جلسات و پذیرایی ارباب‌رجوع شود.
از این رو باید همه المان‌ها را در مینیمال‌ترین حالت ممکن انتخاب کنیم. بهترین توصیه ما در این باب این است که به کار خود نگاه کنید. گاهی کار شما با تعداد زیادی از جلسات پیش می‌رود که در آن افرادی بیش از 4 نفر حضور دارند. در این حالت میز اداری یا همان میز کار را باید به کوچکترین حالت ممکن تقلیل داد و بجای آن میز جلسات را جایگزین آن کرد. استفاده از ترند‌های مینیمال طراحی دکوراسیون اداری ما را برای ساخت و جای دادن میز جلسات کوچک و در عین حال کاربردی یاری می‌رساند. این یک واقعیت است که اگر صندلی‌های معمول و میز جلسات معمولی به کار رفته در دکوراسیون‌های اداری ادارات را در یک چنین فضای کوچکی جای دهیم بعد از ساخت دکوراسیون اداریمان تمام محیط به میز و صندلی اختصاص می‌یابد.
اگر کار شما به صورت عملیاتی است و جلسات کم تعداد و کم نفری دارید. بهتر است میز کار را بزرگ بدانی و از ارباب رجوع در ست مبل چهار نفره‌ای که در کنار میز دارید پذیرایی کنید.

المان‌های مناسب دکوراسیون اداری یک دفتر خانگی

حتما از فرش یا موکت‌هایی با نقش و رنگ غلیظ استفاده کنید. از قاب عکس عزیزانتان در اطراف این دفتر کار بهره بجویی. از آنجایی که در بیشتر موارد فضای شما کوچک است حتما از رنگ‌های روشن بهره بجویید، این رنگ‌ها محیط شما را هر چه بزرگتر نشان می‌دهد. هر چقدر دفتر شما ساده‌تر باشد، راحت‌تر و دلنشین تر جلوه می‌کند.
در آخر باید به این موضوع هم توجه کنید که دفتر کار خانگی با هر دکوراسیون اداری که باشد؛ جایی برای یک زندگی کامل به خصوص به سبک ایرانی نیست به این معنی که شما نمی‌توانید مثلا با بچه‌های خردسال و همسرتان در این دفتر کاری یا منزل مسی با راحتی یک منزل مستقل زندگی کنید. پس اگر زندگی شما وقف کارتان است به سمت این دفاتر بروید.


نرم افزار حقوق و دستمزد دکوراسیون ,دفتر ,زندگی ,اداری ,خانگی ,تلفیق ,دکوراسیون اداری ,دکوراسیون داخلی ,دکوراسیون منزل ,دفتر خانگی ,ساخت دکوراسیون منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دستگاه تصفیه هوا تخفیف ویژه فقط برای امروز علقمه رشته کشاورزی آپشن خودرو | استریو آرام