اما چیزی که برای ما جذاب است مکانیزمی هست که باعث چرخش و هدایت چرخ‌های عقب می‌شود. به هر یک از چرخ‌های عقب دو پنجه کنترل پیوند یافته است که توسط یک موتور مینیاتوری به چرخش درمی‌آیند، درواقع مانند یک نسخه کوچک‌شده از سیستم فرمان چرخ‌های جلو به نظر می‌رسد.

در هر طرف یک موتور الکتریکی کوچک قرارگرفته و با استفاده از یک تسمه چرخ‌دنده کوچک که به یک پیچ و مهره متصل شده، چرخ‌ها را به حرکت درمی‌آورد.

پورشه 911 کاررا s

پرده های توربو پورشه ۹۱۱ کاررا s

بیشتر بدانید : پورشه کاررا جی‌تی عالیترین خودرویی که تا به حال ساخته شده

اگر در بین دوستانتان به عنوان کسی که از ماشین اطلاعات دارد و سرشناس ماشین باشید احتمالا به این سوال برخورده‌اید که بهترین ماشین چیست؟ به نظر سوال احمقانه‌ایی می‌رسد، زیرا اکثریت افراد می‌گویند ماشینی که من می‌رانم بهترین است. اما به نظر کارشناس خودرو (داگ دی‌مورو) پورشه کاررا جی‌تی‌ عالی‌ترین خودرویی هست که در تاریخ ساخته شده است و نظرش را با نگاهی کوتاه به این خودرو در زیر بیان کرده است.

این خودرو دارای موتور ۱۰ سیلندر بدون توربوشارژ، ۵.۷ لیتر با خروجی ۶۱۲ اسب بخار، مجموعه گشتاور ۴۳۵ پوند-فوت، اندازه رادیاتور ۵ برابر پورشه ۹۱۱ توربو، سیستم ترمز دیسکی سرامیکی، بدنه کربن خالص و سیستم جعبه دنده آن ۶ سرعته دستی است. سرعت ۰ تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۳.۵ ثانیه طی‌ می‌کند. صندلی‌های داخل کابین از چرم، دکمه استارت خودرو در سمت چپ فرمان است که برای مسابقات ‌Le Mans طراحی شده که راننده مسابقه‌ایی با دست چپ خودرو را روشن و با دست راست دنده را تعویض می‌کند که باعث بالا رفتن سرعت رانندگی می‌شود.

این مدل به عنوان خودرو اسپرت به بازار جهانی معرفی، اما بعد از مدتی در جاده‌ها دیده شد. این خودرو بین سال‌های ۲۰۰۴ الی ۲۰۰۷ در آلمان به تعداد ۱۲۷۰ دستگاه تولید شد. مجله بین‌المللی خودرو اسپرت، کاررا جی‌تی را به عنوان خودرو اسپرت سال ۲۰۰۰ برگزید، هم چنین این خودرو توانست در لیست ۸ خودروی برتر تاریخ قرار بگیرد.

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.


ماشین های لوکس خودرو ,کاررا ,ماشین ,پورشه ,موتور ,سیستم ,خودرو اسپرت ,عنوان خودرو ,کاررا جی‌تی ,عنوان خودرو اسپرت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تیم حرفه ای سوسازی لاغری مهتاب رایانه جعبه سازی کفش کلاش کردی سایت کمک درسی برای دانش اموزان منبع آب آرایشگاه عروس و آتلیه عروس