ویژه کفش دخترانه Asena

کفش دخترانه Asena، طراحی و کیـفیت بی نظیر. عرضه شده در سایزهای 37 تا 40. فوق العاده سبک و راحت . گرما و راحتی را در فصل زمستان به پاهای خود هدیه کنید‏.‏ این کفش دخترانه با رویه جنس اشبالت، انتخابی مناسب برای گرم و راحت نگه داشتن پاهایتان می باشد. کفش دخترانه Asena، ساده و مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌ های اداری است. زیره آن پلاستیک(PU) فشرده مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست.این مدل با شلوار جین و کتان بسیار مناسب خواهد شد. کفش دخترانه Asena از جنس اشبالت بوده و دارای زیره ای محکم و مقاوم در برابر سطوح سخت و سرما و گرما می باشد.این کفش دخترانه شیک برای فصل پاییز و زمستان طراحی شده و با توجه به کیفیت جنس راحت و مقاوم است. »  برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .

 

روش : برای پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 38000 تومان


یارنما دخترانه ,کلیک ,asena ,مقاوم ,دخترانه asena ,مناسب برای ,کلیک کنید ,برای استفاده ,دخترانه asena، منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وب سایت تخصصی روانشناسی گالری تصاویر والپیپر کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک امیر حسین دامن دریا دانلودها دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی معرفی کالا فروشگاهی دشت و دمن