در حالی که مشکلات مربوط به حفاظت از اطلاعات در اطراف اینترنت اشیاء غیرقابل انکار هستند ، تحقیقات جدید از نده امنیتی Zscaler تأکید می کند که یکی از جدی ترین مشکلات ناشی از روند رو به رشد "سایه اینترنت اشیا" ، یا استفاده از دستگاه های متعلق به کارمندان در شبکه های شرکتی است. .

 

گزارش "IoT در Enterprise 2020" شرکت می گوید تار شدن خط بین خانه و محل کار باعث می شود که شبکه سازمانی امنیت کمتری برقرار کند ، حتی اگر مشاغل با مشکلات امنیتی در اطراف نقاط پایانی IoT شرکتها مانند پایانه های جمع آوری داده ها و دستگاه های کنترل صنعتی دست و پنجه نرم می کنند.

 

"[تجزیه و تحلیل] او همچنین نشان می دهد که ترافیک شرکت ایجاد شده توسط دستگاه های IoT غیرمجاز مانند دستیاران دیجیتال منزل ، جعبه تنظیم تلویزیون ، دوربین های IP ، دستگاه های خانگی هوشمند ، تلویزیون های هوشمند ، ساعتهای هوشمند و حتی سیستمهای چندرسانه ای خودرو." .

 

براساس تحلیلی از ترافیک شبکه از مشتریان Zscaler ، در این گزارش آمده است که به طور کامل 83٪ از کل معاملات آنلاین IoT - اصطلاحی که Zscaler برای نشان دادن موارد ارتباط بین دستگاهها به کار می برد - بدون استفاده از SSL به صورت ساده ارسال شده است. این تا حدی به این دلیل است که دستگاه های IoT مصرف کننده تمایل به امنیت بسیار کمتری نسبت به دستگاههای متمرکز در سازمان دارند و میزان بالقوه ترافیک ناامن در شبکه های شرکتی را برجسته می کنند.

 

این مشکل مشابه مشاغلی است که سالها پیش با پدیده BYOD بیش از یک دهه پیش روی داد. شبکه های شرکت ها به اندازه کافی آماده هجوم نقاط انتهایی جدیدی نبودند که در حقیقت آنها را در اختیار نداشتند ، و این باعث عجله شد تا راه های جدیدی را برای تأمین امنیت آن شبکه ها در برابر سازش های اتفاقی و فرصت طلب ایجاد کند.

 

در جایی که قبل از این مسئله کارمندان با استفاده از تلفن های هوشمند برای دسترسی به منابع شرکت به روش ناامن - مثلاً ذخیره داده های حساس و بدون رمز در آیفون به راحتی گمشده یا یده شده بودند - مشکل اکنون کارگران با استفاده از شبکه های شرکت برای اتصال به دستگاه های کم ایمن مانند چک کردن هستند. با توجه به Zscaler ، بادامک پرستار بچه از راه دور. بازیگران بد می توانند در تمام این ارتباطات متن ساده به دنبال اطلاعات ورود به سیستم باشند و از آنها برای دستیابی به سیستمهای ایمن تر استفاده کنند و یا دستگاههای ناامن را به بات نت ها وارد کنند.

 

البته شایان ذکر است که جزئیاتی از گزارش را با یک دانه نمک تهیه کنید - البته ندگان امنیتی هنگام ارائه تحقیق درمورد مشکلی که محصولاتشان برای حل کردن دارند ، به دلیل تعادل و محدودیت خود مشهور نیستند. با این حال ، بخش عمده ای از ترافیک ناامن ، متن ساده و گسترش دستگاههای IoT مصرف کننده در شبکه های شرکتی مسائلی غیرقابل انکار هستند.


تکنولوژی مجازی سازی شبکه ,دستگاه ,شرکت ,استفاده ,ناامن ,ترافیک ,ترافیک ناامن ,مصرف کننده ,انکار هستند ,غیرقابل انکار ,غیرقابل انکار هستند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ntheskyfo قناری سکوت آینه ترمز - тормоз Colemanu9eih7zv local رزینت