سیستم تهویه صنعتی چیست؟

ایمنی ، سلامتی و رفاه کارکنان باید یکی از اصلی ترین نگرانی های صاحب مشاغل باشد. گذشته از اینکه شرکت شما برای کارگران خوب جذاب به نظر برسد ، سالانه نیز صرفه جویی زیادی می کند. پول از دست رفته به دلیل جراحات ، بیماری و سایر موارد مراقبت های بهداشتی میلیاردها دلار برای مشاغل ایالات متحده هزینه می کند.با تمیز کردن آلاینده های هوا ، از بین بردن دودهای گرد و غبار و وارد کردن مقدار زیادی هوای تازه ، سیستم تهویه صنعتی یکی از اولین خطوط دفاعی در برابر بیماری است. تهویه صنعتی همچنین ممکن است راهی برای دفع آلاینده باشد.

تهویه صنعتی مناسب برای تأمین فضای کار سالم برای کارکنان مهم است. یک سیستم تهویه صنعتی به خوبی طراحی شده منجر به سلامتی بهتر برای کارمندان شما و همچنین کاهش خطر در محل کار می شود.

 

چرا نیاز به تهویه صنعتی دارید؟

·         تأمین مداوم هوای تازه را در اختیار مردم قرار دهید.

·         از کارگران در مقابل گرما محافظت کنید.

·         خطرات آتش سوزی یا انفجار را کاهش دهید.

·         قرار گرفتن در معرض آلاینده های موجود در هوا را کاهش دهید.

مهمتر از آن ، داشتن یک سیستم تهویه صنعتی ، نیاز به تعمیرات اساسی کامل فرایندهای شما را از بین می برد. اگر از مواد شیمیایی مضر استفاده می کنید ، به دنبال تهویه صنعتی مناسب باشید. پس از ساخت و نصب ، یک تهویه صنعتی مناسب طراحی شده ، هوای آلوده را در عرض چند دقیقه از بین می برید.

هنگام برنامه ریزی برای یک سیستم ، منبع آلودگی را در نظر بگیرید. در یک آشپزخانه ، منافذ درست بالای آشپزخانه قرار می گیرند. اما این همیشه در بعضی از محیط های کاری راحت یا کارآمد نیست. برای حفظ کیفیت هوا در بهترین حالت ، نحوه طراحی یا نصب سیستم کنترل آلودگی هوا از نظر کارایی مهم است.

بخش هایی از یک سیستم تهویه صنعتی

سیستم تهویه صنعتی از دو بخش مرکزی تشکیل شده است: سیستم تأمین هوای تازه و سیستم اگزوز. سیستم تهویه صنعتی شامل ورودی هوا ، تجهیزات فیلتر هوا ، تجهیزات گرمایشی و خنک کننده ، پنکه ها ، مجرای کار و رجیستر توزیع هوا است.

سیستم اگزوز دارای منطقه هوای ورودی ، مجاری است که هوا را از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل می کند ، تهویه صنعتی، پشته های تخلیه و فن ها. هر دو "انتهای" سیستم با هم کار می کنند تا طیف گسترده ای از آلاینده ها را از منطقه خارج کنند.

 

دو نوع اساسی سیستم های تهویه صنعتی برای مناطق کار صنعتی وجود دارد:

تهویه رقیق سازی: با مخلوط کردن هوای آلوده با هوای پاک و تمیز ، میزان آلاینده های موجود در هوا را کاهش می دهد. این روش معمولاً شامل قرار دادن تهویه صنعتی بزرگ در دیوارها یا سقف ساختمان یا اتاق است. این نوع سیستم تهویه صنعتی در شرایطی استفاده می شود که آلودگی هوا خیلی زیاد نباشد و میزان سمیت آن نیز کم و متوسط ​​باشد. سیستم های رقیق سازی نیاز به نگهداری کمتری دارند و بهترین گزینهتهویه صنعتی برای منابع آلوده کننده سیار یا پراکنده هستند.

تهویه محلی اگزوز: این سیستم ناخالصی های هوا و آلودگی های موجود در منبع یا در نزدیکی منبع را ضبط می کند و آنها را بیرون می کند. به هود یا دهانه دیگری احتیاج دارد که آلاینده های موجود در منبع را جذب می کند. تهویه صنعتی، مواد شیمیایی را از طریق سیستم و به دور از داخل حرکت می دهد.

 

 


شرکت مکش و دهش تهویه ,صنعتی ,سیستم ,هوای ,آلاینده ,منبع ,تهویه صنعتی ,سیستم تهویه ,صنعتی مناسب ,هوای تازه ,تهویه صنعتی، ,سیستم تهویه صنعتی ,تهویه صنعتی مناسب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شستشوی فرش، موکت، پرده،مبل عرقیات 1 گیوه کرد تخفیف ویژه Uueu گلدچی