یکی از نکات مهم هنگام لباس و یا تیشرت این است که حتما باید براساس نوع پوستتان لباسی را انتخاب کنید بهتر است قبل از لباس و تیشرت آن را پرو کنید اما اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم باید بدانید لباس هایی با رنگ تیره برای افرادی که پوست روشن دارند مناسب است و برعکس کسانی که پوست تیره دارند باید از لباس های روشن استفاده کنند.

  • لباس برای مهمانی های کاملا رسمی

بای این نوع مهمانی ها باید حتما از لباس های کاملا مجلسی استفاده کنید. بهتر است هنگام لباس برای این نوع مجالس از پیراهن های بلند استفاده کنید و آن ها را با یک کفش پاشنه بلند ست کنید. حواستان باشد در انتخاب اکسسوری ها دقت کنید و در استفاده از آن ها شلوغ نکنید.

در این جور مهمانی ها هرچقدر ساده تر باشید شیک تر به نظر خواهید رسید.

  • اکسسوری های لازم برای لباس مجلسی

همانطور که میدانید به کیف و کفش، جواهرات، کمربند و . اکسسوری می گویند. برای این که یک استایل بیشتر به چشم بیاد باید حتما از اکسسوری های مناسب استفاده کنید. هر اکسسوری را نمی توان با هر نوع لباس مجلسی ست کرد پس در انتخاب اکسسوری ها دقت کنید.

  • لباس برای مهمانی های نیمه رسمی

در این نوع مهمانی ها خانم ها انتخاب بیشتری می توانند داشته باشند. در این مجالس می توانید از لباس های اسپرت استفاده کنید و حتی لباس هایی که بسیار مجلسی می باشند.

اما بهتر است برای این نوع مراسم و مهمانی ها هنگام لباس یک پیراهن مشکی کوتاه تهییه کنید. پیراهن های کوتاه مشکی می توانند برای هر نوع مراسمی در اولویت باشند و بهترین انتخاب از نظر همه ی بانوان است.

تیشرت راحت ترین لباسی است که در مراسم غیر رسمی به عنوان پوشش کژوال می توان بر تن کرد و اگر روانشناسی رنگ را به خوبی رعایت کنیم و لباسی  متناسب با میمیک چهره و رنگ پوست و مکان و زمان انتخاب کنیم، می توانیم ست لباس خوبی را در اختیار داشته و ظاهری موجه و جذاب را به ارمغان آوریم. در نتیجه تیشرت مناسب بسیار مهم است. فرقی نمی کند که پسر هستید یا دختر، بچه یا میانسال یا بزرگسال، پوشیدن این لباس سن شما را کم کرده و تیپ اسپرت به شما می دهد. مخصوصا اگر آستین کوتاه و طرح دار باشد.  افراد معمولا از تیشرت هایی که پشت طرح دار است خودداری می کنند. مگر این که پیراهن تیم ورزشی یا برند خاصی باشد که به هدف خاصی آن را بر تن کرده باشند.

شما برای تیپ های ارزان اما زیبا و با وقار می توانید تیشرت های خوش طرح و نقش را با شلوار اسپرت و کت تک ست کنید تا استایل جذابی را ارائه کنید. اگر چه این لباس برای پوشش های زیر استفاده می شود، اما اغلب به  عنوان پوششی جداگانه به خصوص در نیمه نخست سال استفاده می شود و وجود طرح و نقش های خوش لعاب رنگی روی این لباس هم می تواند به نوعی ماموریت و هدف خاصی را تداعی کند. 

البته نظر ما این است هنگام تیشرت، به تیشرت های رنگی هم روی آورده و فقط از تیشرت مشکی استفاده نکنید. بخشی از هنر مد مفهومی ( Conceptual design ) تلاش دارد تا از طریق نقش های چاپی، مفهوم را به طراحی مد و لباس برگرداند. در واقع کارهای هنری را می توان را روی این لباس منتقل کرد و منعکس کننده یک پیام به جامعه مخاطبان هدف بود.

انتخاب و تیشرت نیز مثل هر  لباسی اصولی دارد و باید به قواعد آن توجه داشت تا در پول و زمان خود صرفه جویی کنیم و گزینه بهینه  را در دستور کار قرار دهیم. نکته اول این است که لباس شما همیشه فیت باشد. این لباس اصلا نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد تا برجستگی های بدن را مشخص کند. به خصوص برای آقایانی که شکم دارند، انتخاب باید متناسب با وزن باشد.

سایت ایران پوشاک بهترین را به شما ارائه می دهد. از شما دعوت می کنیم از این سایت دیدن فرمایید.




iranpooshak لباس ,تیشرت ,استفاده ,اکسسوری ,مهمانی ,پیراهن , لباس ,لباس برای ,استفاده کنید ,هنگام ,لباس مجلسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروشگاه اینترنتی vilachoobi خرداد موزیک | دانلود آهنگ جدید ایلیا چت,چت ایلیا,چت روم ایلیا Red