آیا میدانید اگر در هنگام انجام ورزش های شکمی از گن استفاده نمایید ، سد بزرگی بر سر راه چربی سوزی ایجاد خواهید کرد؟

 انسانها بدنبال راه های میانبر و سریع‌الاثر میگردند و قصد دارند با استفاده از گن لاغری در هنگام تمرینات ورزشی یا چرب کردن سطح شکم بوسیله ی انواع کرم های لاغری و بستن آن با پلاستیک یا لباس هایی از این دست با کمک گرفتن از حرارت ایجاد شده حین تمرینات ورزشی ، چربی های ناحیه شکم را آب نمایند. البته اگر این افراد از متابولیسم بدن و ساختار چربی های ناحیه شکم اطلاع پیدا کنند ، هرگز اینگونه خود را گول نمی زنند و اینگونه به خود سختی و مشقت بیهوده نمی دهند.  اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که درست است که افزایش دما باعث افزایش میزان تعریق بدن می شود ، ولی این افزایش تعریق به معنی از دست دادن چربی نیست بلکه این آب زیر پوستی است که جهت متعادل نگه داشتن دمای بدن و بر اساس متابولیسم طبیعی بدن از سطح پوست تبخیر می شود تا بدن را خنک نگه دارد.

شاید بارها تبلیغات تلویزیونی را دیده باشید که مربی سطح شکم ورزشکار را با یک ماده چرب  ، تحت عنوان کرم لاغری چرب می نماید و از او میخواهد 15 دقیق به تمرینات ورزشی بپردازد و پس از گذشت این زمان، بوسیله یک دستمال حوله ای، تعرقات زیر گن لاغری و یا شلوار ورزشی که تا روی شکم ورزشکار آمده را جمع میکند و آن را در لیوانی می چلاند. در سکانس بعدی لیوانی را نشان میدهد که آب و روغن در آن به دو فاز مجزا تقسیم شده و گوینده اظهار میکند که این روغن همان چربی زیر پوست شکم ورزشکار است که با این روش خارج شده است! عجب !

بنظر بنده اگر تصویر شماتیک بافت چربی زیر پوست شکم را به نمایش گذاریم ، هیچ فرد صاحب تفکری باور نخواهد کرد که این بافت چربی با چنین روشی از منافذ پوست بیرون آمده است. 

بطور کلی استفاده از گن لاغری بطور ظاهری فرد را لاغرتر از آنچه هست نشان می دهد ولی کمکی به سفت شدن عضلات شکم و شکل گرفتن آن نخواهد کرد. 

نتیجه آنکه پیروی از رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی هوازی مانع از تجمع بافت چربی در نواحی مختلف و بخصوص شکم خواهد شد و با استفاده از ورزش های شکمی مانند انواع دراز و نشست های اصولی و کار بر روی عضلات شکمی میتوان شکمی خوش فرم و اندامی متناسب داشت.


گاه اینترنتی چربی ,لاغری ,استفاده ,ورزشی ,پوست ,تمرینات ,تمرینات ورزشی ,بافت چربی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره اندیشه مهر آهن پرایس باران چت |تک باران چت |روم باران | باران چت روز معلم پارمیس طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد کجایی یارم خورستان نودکار