گیوه نه سیمرغ کد 07 


قیمت : 219000 تومان


برند : Miscellaneous


پستی گیوه نه سیمرغ کد 07 


قیمت گیوه نه سیمرغ کد 07 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گیوه نه سیمرغ کد 07


 



 


گیوه نه سیمرغ کد 07

گیوه از جمله قدیمی‌ترین پاپوش‌ها و یکی از اصیل‌ترین صنایع دستی ایران مربوط به مناطق روستایی است. تا جایی که تاریخچه بافت این نوع از کفش به چند قرن پیش بازمی‌گردد و گفته می‌شود استان فارس و شهرهای شیراز و کازرون یکی از اولین و مشهورترین شهرهای باستانی در هنر گیوه بافی بوده‌ و بازارهای پر رونقی در زمان‌های قدیم داشته‌‌اند. البته لرستان، خراسان و کرمانشاه هم از جمله معروف‌ترین گیوه‌بافان ایران به شمار می‌رود. این نوع از کفش معمولا در رنگ‌های ساده و تگ رنگ برای آقایان و طرح‌های چندرنگ برای خانم‌ها بافته می‌شود. این محصول هم یک گیوه نه است که در بافت رویه آن از نخ‌های رنگی و طرح‌های متنوعی استفاده شده است.

این کفش از دو قسمت مجزا تشکیل شده که رویه و زیره هستند و به خوبی به یکدیگر دوخته شده‌اند. قسمت رویه از الیاف ترکیبی پنبه و ابریشم تشکیل شده و در بافت آن هم از ترکیب چند طیف رنگ آبی روی زمینه سفید استفاده شده است. با وجود این ترکیب روشن هم می‌توانید این کفش را به عنوان تنها المان سفید در ست لباس‌تان استفاده کنید و هم می‌توانید آن را با ست‌ها و طرح‌های محلی و هنری به خوبی سازگار کنید. قسمت کفی هم از مواد لاستیکی مصنوعی با ضخامت 3 سانتی‌متر ساخته شده که دوام و راحتی خوبی دارد. لژ این کفش نسبت به گیوه‌های سنتی ضخامت بیشتری دارد و در روزهای گرم سال، کمتر حرارت زمین را به کف پا منتقل می‌کند. در قسمت پشتی کفش یا همان پاشنه، یک تکه جداگانه دوخته شده که هم به فیت شدن پشت کفش روی پای‌تان کمک می‌کند و هم برای بالا کشیدن پشت کفش در هنگام پوشیدن کاملا کاربردی است. کفی این گیوه از خود کفش جدا است و می‌توانید بسته به اندازه پاهایتان از کفی‌های مختلفی در آن استفاده کنید. همچنین در صورت خراب شدن کفی می‌توانید آن را به راحتی تعویض کنید. البته توجه داشته باشید که گیوه با توجه به ماهیت و کاربردی که داشته و به صورت سنتی بیشتر در مناطق گرمسیری کشور بافته می‌شده، برای فصول گرم سال مناسب است و به خوبی هوا در آن جریان دارد. اما برای فصول سرد و بارانی چندان توصیه نمی‌شود، چراکه به راحتی آب داخل آن نفوذ می‌کند و در کل با خیس شدن بافت رویه، کفش سنگین می‌شود. در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که قالب این کفش کمی کوچک است و در هنگام بهتر است یک شماره بزرگتر از کفش‌های معمول‌تان را تهیه فرمایید.


 


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


گیوه محصولی است که جز صنایع دستی ایرانیان به شمار می‌رود، قدمت و پیشینه‌ای دراز دارد و یکی از پاپوش‌های پرطرفدار ایرانی در فصل تابستان است. در تولید رویه گیوه معمولا از الیاف نخ پنبه و ابریشم استفاده می‌شود. این امر تاثیر مستقیمی روی وزن این پاپوش‌ها داشته و به همین دلیل بسیار سبک و راحت است. گیوه نه کد «07» از محصولات سیمرغ است. لژ سفید رنگ گیوه در قسمت زیره 3 سانتی‌متر ارتفاع دارد و از ضربات وارده به پا تا حدی جلوگیری می‌کند. این پاپوش دست ‌دوز از رویه‌ای سفید رنگ و نوارهای آبی رنگ تهیه شده که جلوه‌ی بسیار زیبایی دارد. این الیاف به دلیل نوع بافت خاص آن قابلیت گردش هوا را درون کفش فراهم کرده و پای شما را خنک نگه می‌دارد. گفتنی است، این گیوه را می‌توانید با اکثر لباس‌ها ست کنید و از استایل روزمره خود لذت ببرید.


 



تصاویر بیشتر


 



گیوه نه سیمرغ کد 07
گیوه نه سیمرغ کد 07
گیوه نه سیمرغ کد 07


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



گیوه نه سیمرغ کد 07
گیوه نه سیمرغ کد 07
گیوه نه سیمرغ کد 07


 


 


گیوه نه سیمرغ کد 07 ارزان , گیوه نه سیمرغ کد 07 با قیمت ارزان , Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , پستی گیوه نه سیمرغ کد 07 , اینترنتی گیوه نه سیمرغ کد 07, گیوه نه سیمرغ کد 07 با قیمت 219000 , گیوه نه سیمرغ کد 07 فقط 219000 , Miscellaneous گیوه نه سیمرغ کد 07 , Miscellaneous با قیمت 219000,kharid گیوه نه سیمرغ کد 07, gheymat گیوه نه سیمرغ کد 07  


عزم گیوه ,نه ,سیمرغ ,بافت ,استفاده ,قسمت ,گیوه نه ,نه سیمرغ , گیوه ,کلیک نمایید , miscellaneous ,گیوه نه سیمرغ ,مشاهده جزئیات محصول ,تو? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لاوفن اخبار برتر ناگفته هایی از جنس من ویرایش فایل مپ سورس دانلود رایگان سی موزیک بیت کوین ساز