پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S 


قیمت : 410000 تومان


برند : Maxeeder


پستی پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S 


قیمت پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S


 



 


نقد و بررسی تخصصی

این دستگاه پخش خودرو یکی از محصولات تولیدی شرکت «مکسیدر» (Maxeeder) است که تحت عنوان مدل «MX-DL2722S» به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه پخش یکی از دستگاه‌های ساده‌ی پخش خودرو است و امکانات و قیمت مناسبی دارد.

پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S

مکسیدر یکی از نام‌های قدیمی در زمینه‌ی تولید محصولات صوتی و تصویری خودرو است. این شرکت در سال 1979 در لندن تشکیل شد اما این روزها بیشتر محصولات این برند در کشور چین تولید می‌شوند تا هزینه تولید آنها به حداقل برسد. ارزان بودن محصولات مکسیدر برگ برنده‌ی این شرکت در بازار محصولات صوتی و تصویری خودرو است. مدل Maxeeder MX-DL2722S یکی از رادیو پخش های تک دین عرضه شده توسط مکسیدر است.

طراحی

این محصول زمینه‌ای مشکی دارد که با خطوط نقره‌ای تزئین شده است. ولوم دستگاه نیز سایزی بزرگ و نقره‌ای‌رنگ دارد. درگاه‌های اتصال این محصول در سمت راست آن قرار دارند. پورت USB این دستگاه در زیر یک درپوش پوشانده شده است تا از ورود گردو غبار و آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود. این دستگاه پخش در سایز کوچک 1DIN تولید شده است و فاقد صفحه‌نمایش برای نشان‌دادن فایل‌های تصویری است؛ درعوض از نمایشگری کوچک با نور پس‌زمینه‌ی قرمز برخوردار است که می‌تواند ساعت، تنظیمات دستگاه و. را نشان دهد. مکسیدر برای امنیت بیشتر، پنل این محصول را به صورت جدا شدنی طراحی کرده تا در صورت لزوم بتوان پنل را به خارج از خودرو حمل کرد.

 

 

این دستگاه نیز مانند اغلب دستگاه‌های پخش، یک ریموت کنترل دارد که کار با دستگاه را راحت‌تر می‌کند و سرنشینان خودرو می‌توانند با کمک آن تغییرات و تنظیمات لازم را روی دستگاه انجام دهند. این ریموت دارای 14 دکمه است.

مشخصات فنی

حداکثر قدرت صدای خروجی از این محصول 75 × 4 وات اعلام شده است. شرکت مکسیدر حداکثر قدرت صدای خروجی را این مقدار اعلام کرده است؛ اما باندهایی با این مشخصه، خروجی کامل و صددرصدی نخواهند داشت. برای این منظور کاربر می‌تواند از آمپلی‌فایر استفاده کند. در قسمت پشتی دستگاه، چهار خروجی RCA قرار دارد که با کمک آن‌ها کاربر می‌تواند دو جفت باند یا یک جفت باند و یک ساب‌ووفر را به دستگاه پخش متصل کند.

 

 

 

این محصول دارای رادیو بوده و از قابلیت دریافت و پخش موج‌های رادیویی FM و AM برخوردار است.

شرکت مکسیدر برای این دستگاه درگاه‌های SD ،AUX و USB در نظر گرفته است. این محصول قابلیت پذیرش دیسک ندارد و کاربر تنها از طریق همین سه درگاه می‌تواند به دستگاه متصل شود و موسیقی پخش کند. اگر قصد دارید از یک فلش‌مموری یا کارت SD برای اتصال به دستگاه استفاده کنید؛ باید فرمت فایل‌ها MP3 باشد؛ زیرا این دستگاه تنها قادر به پخش این فرمت است.

سخن آخر

این دستگاه از طراحی ساده و قیمت مناسبی برخوردار است؛ این قیمت با توجه به امکاناتی که این دستگاه دارد و با وجود درگاه‌های مختلف و دو جفت درگاه RCA بسیاری از نیازهای کاربر را تامین می‌کند و اگر از فقدان پشتیبانی دیسک سی دی صرف نظر کنیم این رادیو پخش می‌تواند انتخابی مناسب برای سیستم صوتی خودرو باشد.


 


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


در هنگام رانندگی به‌خصوص مسافت‌های طولانی، وجود یک سیستم صوتی مناسب علاوه بر کاهش خستگی راننده و سرنشینان، باعث لذت بردن بیشتر از مسیر می‌شود. شرکت «مکسیدر» (Maxeeder) ازجمله شرکت‌های تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری است که پخش‌کننده خودروی مدل «MX-DL2722S» را به بازار عرضه کرده است. این محصول در دسته پخش‌کننده‌های 1DIN قرار می‌گیرد، که به معنی پنل کوچک است. پنل قابلیت جدا شدن دارد تا درصورت توقف خودرو در خیابان، راننده بتواند جهت ایمنی بیشتر پنل را به‌همراه خود از خودرو خارج کند. این محصول یک صفحه نمایش با نور پس زمینه متغیر دارد که ساعت و اطلاعات ترک‌ها را نشان می‌دهد و ظاهر زیبایی دارد. پخش‌کننده خودور مکسیدر دارای درگاه USB بوده که به شما این اجازه را می‌دهد تا موزیک‌های دلخواهتان را روی فلش مموری ریخته و در خودروی خود به آن‌ها گوش دهید. ویژگی دیگر این محصول گیرندهی رادیویی امواج FM و AM است که با قابلیت تغییر موج به راننده اجازه‌ی دسترسی به انواع ایستگاه‌های رادیویی را می‌دهد. پخش‌کننده خودروی MX-DL2722S با امکانات مناسب و کیفیت صدای قابل‌قبول، می‌تواند انتخاب مناسبی برای سیستم صوتی خودروی شما باشد.


 



تصاویر بیشتر


 



پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S


 


برای و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S
پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S


 


 


پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S ارزان , پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S با قیمت ارزان , Maxeeder ارزان , Maxeeder با قیمت ارزان , پستی پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S , اینترنتی پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S, پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S با قیمت 410000 , پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S فقط 410000 , Maxeeder پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S , Maxeeder با قیمت 410000,kharid پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S, gheymat پخش خودرو مکسیدر مدل MX-DL2722S  


گل سنگ خودرو ,مکسیدر ,دستگاه ,محصول ,dl2722s ,maxeeder ,خودرو مکسیدر ,سیستم صوتی , maxeeder ,dl2722s ,کلیک نمایید ,مشاهده جزئیات محصول ,شرکت «مکسیدر» maxeeder منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید اینترنتی بهترین سایت اجتماعی تخفیف دونی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود فیلم جدید تولید دستگاههای فیلتر هوا وبلاگ السا کیانی