لیفت صورت (روتیدکتومی) یک عمل جراحی زیبایی برای ایجاد جوانی در چهره شما است. این روش می تواند باعث افتادگی یا افتادگی پوست در روی گونه ها و فک و سایر تغییرات در شکل صورت شما با افزایش سن شود.

 

در هنگام لیفت صورت ، یک لایه از پوست در هر طرف صورت به عقب کشیده می شود و بافت های زیر پوست به صورت جراحی تغییر می کنند تا کانتور صورت را به شکل جوان تر برگردانند. قبل از اینکه بخیه بسته شود ، پوست اضافی برداشته می شود.

لیفت گردن (پلاسماپلاستی) معمولاً به عنوان بخشی از لیفت صورت برای کاهش رسوبات چربی و ساییدگی پوست روی گردن انجام می شود.

 

لیفت صورت باعث کاهش چین و چروک های ریز در پوست شما یا آسیب دیدن در معرض آفتاب نمی شود. سایر روشهای آرایشی می توانند ظاهر یا کیفیت پوست خود را نشان دهند.

هرچه پیرتر می شوید ، ظاهر و شکل چهره شما به دلیل تغییرات عادی مرتبط با سن تغییر می کند. پوست شما کمتر الاستیک و شل تر می شود و رسوبات چربی در بعضی از قسمت های صورت شما کاهش می یابد و در برخی دیگر افزایش می یابد. تغییرات مربوط به سن در چهره شما که ممکن است با لیفت صورت کاهش یابد شامل موارد زیر است:

 

ظاهر چشم گونه های شما

پوست بیش از حد در خط فک پایین شما (jows)

ژرفای چین خوردگی پوست از طرف بینی تا گوشه دهان

ضخامت پوست و چربی اضافی در گردن (اگر این روش شامل لیفت گردن باشد)

لیفت صورت برای درمان چین و چروک های سطحی ، آسیب آفتاب ، چین و چروک های اطراف بینی و لب بالا یا بی نظمی در رنگ پوست نیست.

 

درخواست یک قرار ملاقات در کلینیک مایو

خطرات

جراحی لیفت صورت می تواند عوارضی ایجاد کند. برخی از آنها با مراقبت های مناسب ، دارو یا اصلاح جراحی قابل درمان هستند. عوارض طولانی مدت یا دائمی ، اگرچه نادر است ، می تواند باعث ایجاد تغییرات چشمگیر در ظاهر شود. خطرات شامل موارد زیر است:

 

هماتوم مجموعه ای از خون (هماتوم) در زیر پوست که باعث تورم و فشار می شود ، شایعترین عارضه جراحی لیفت صورت است. تشکیل هماتوم که معمولاً با 24 ساعت جراحی اتفاق می افتد ، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست و سایر بافت ها ، سریعاً با جراحی درمان می شود.

زخم جای زخم برش از روی صورت لیفت دائمی است اما معمولاً توسط مو و خطوط طبیعی صورت و گوش پنهان است. به ندرت ، برش ها می توانند باعث ایجاد زخم های قرمز و قرمز شوند. تزریق یک داروی کورتیکواستروئیدی یا سایر روشهای درمانی ممکن است برای بهبود ظاهر زخم ها استفاده شود.

آسیب عصبی. آسیب به اعصاب ، اگرچه نادر است ، می تواند به طور موقت یا دائم بر اعصاب کنترل کننده احساس یا عضلات تأثیر بگذارد. فلج موقتی عضله منتخب و در نتیجه ظاهر یا بیان صورت ناهموار یا از دست دادن احساس موقتی می تواند چند ماه تا یک سال طول بکشد. مداخلات جراحی ممکن است پیشرفت هایی را ارائه دهد.

ریزش مو. ممکن است موهای موقت یا دائمی مو را در نزدیکی محل های برش تجربه کنید. ریزش دائمی مو با جراحی برای پیوند پوست با فولیکول های مو قابل رفع است.

ریزش پوست. به ندرت ، لیفت صورت می تواند جریان خون در بافت های صورت شما را مختل کند. این می تواند منجر به ریزش پوست (لک شدن) شود. لاغری با داروها ، مراقبت مناسب از زخم و در صورت لزوم روشی برای به حداقل رساندن جای زخم درمان می شود.

مانند هر نوع جراحی دیگر ، لیفت صورت خطر خونریزی ، عفونت و واکنش منفی به بیهوشی را به همراه دارد. برخی از شرایط پزشکی یا عادتهای زندگی نیز می تواند خطر عوارض را افزایش دهد. عوامل زیر ممکن است خطر قابل توجهی داشته باشد یا منجر به نتایج نامطلوب شود و پزشک شما ممکن است در مورد لیفت صورت توصیه کند.

 

داروهای رقیق کننده خون یا ها. داروها یا هایی که خون را نازک می کند می توانند بر توانایی ه شدن خون و افزایش خطر ابتلا به هماتوما بعد از عمل تأثیر بگذارند. این داروها شامل رقیق کننده خون (Coumadin ، Plavix ، دیگران) ، آسپیرین ، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) ، جینسنگ ، جینکو بیلوبا ، روغن ماهی و موارد دیگر است.

شرایط پزشکی اگر شرایط پزشکی دارید که از ه شدن خون جلوگیری می کند ، نمی توانید لیفت صورت داشته باشید. سایر شرایط مانند دیابت ضعیف یا فشار خون بالا ، خطر ترمیم زخم ضعیف ، هماتوم و عوارض قلبی را افزایش می دهد.

سیگار کشیدن. استعمال دخانیات ، خطر ترمیم ضعیف زخم ، هماتوم و ریزش پوست را بعد از لیفت صورت به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

نوسان وزن. اگر سابقه افزایش و کاهش وزن مکرر دارید - عواملی که در شکل صورت و وضعیت پوست شما تأثیر می گذارد - نتیجه عمل ممکن است رضایت بخش نباشد یا فقط برای مدت کوتاهی رضایت بخش باشد


این کارزار بی بازاره مردم آزار صورت ,پوست ,لیفت ,جراحی ,تواند ,ممکن ,لیفت صورت ,ریزش پوست ,شرایط پزشکی ,رقیق کننده ,باعث ایجاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جهان درون شاعرانه های وامق کبودْراهنگی ????مرکز چاپ و تبلیغات نخل ???? دانلودها وکالت هر چی کی بخوای فروشگاه عینک ریبن با تخفیف زمستانه معرفی کالا فروشگاهی