مطالعات جدید محققان دانشگاه لنکستر انگلستان نشان می‌دهد که مصرف ماست طبیعی با پیشگیری از التهاب باکتریایی، خطر ابتلا به سرطان سینه را در بانوان کاهش می‌دهد.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از ایرنا محققان می‌گویند یکی از دلایل بروز سرطان می‌تواند التهاب ناشی از باکتری‌های مضر باشد؛ بنابراین مصرف روزانه ماست طبیعی که باکتری‌های مضر را با باکتری‌های مفید جایگزین می‌کند، می‌تواند راهی ساده و ارزان برای جلوگیری از بروز این سرطان در بانوان باشد.

ماست حاوی باکتری‌های مفید مخمر لاکتوز است که معمولاً در شیر یافت می‌شوند و مشابه باکتری‌ها یا -فلورمی (microflora)- موجود در سینه مادرانی که به نوزاد خود شیر می‌دهند، هستند.

ریچل ریگبی از مولفان این پژوهش می‌گوید: «ما اکنون می دانیم که شیر مادر به طور خودبخودی استریل نیست و فرآیند شیردهی فلورمی سینه را تغییر می‌دهد. باکتری‌های مخمر لاکتوز معمولاً در شیر یافت می‌شوند و احتمالاً در دوران شیردهی و برای مدتی ناشناخته پس از شیردهی مجاری ن را نیز اشغال می‌کنند. »


کاظم سعیدزاده باکتری‌های ,ماست ,شیردهی ,سینه ,سرطان ,مصرف ,یافت می‌شوند ,مخمر لاکتوز ,باکتری‌های مفید ,ماست طبیعی ,مصرف ماست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

راه حل تجارت الکترونیک جنس خوب اینجاست دانلود فایل های کمیاب آهنگ جدید ایرانی دنیای از خوشمزه ها نمایندگی پاناسونیک در تهران ترجمه خطوط رمزگشایی آثار 09120869239 شرکت خرید و فروش فلزیاب 09102191330