این میوه های زیبا طعم بسیار دلنشین دارند .

شهریور فصل انجیر است که هر سال تا مهر انجام می شود. انواع زیادی از انجیر از قفسه های گاه های مواد غذایی مانند انجیر ماموریت سیاه ، انجیر قهوه ای ترکیه و انجیر سبز کادوتا معاف می شوند. می دانید که وقتی لمس آنها کمی نرم باشد بدون هیچ گونه علائمی و یا شکافی روی پوست ، آنها رسیده اند.

 

اگر تا به حال یک انجیر تازه رسیده خورده اید ، می دانید که آنها مانند یک ترکیب آسمانی عسل و توت خفیف با بافتی مانند مربا طعم می دهند. اما آنها بیش از چیزهای خوشمزه هستند - بسیار مغذی نیز هستند. در اینجا چهار روش وجود دارد که انجیر می تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

 

1. از نظر فیبر زیاد هستند

انجیر تازه روی برگهای موز

یک انجیر خام بزرگ حدود 2 گرم فیبر دارد و یک وعده انجیر بسته به اندازه آن 2-3 انجیر است. این بدان معناست که خوردن یک وعده انجیر می تواند 4-6 گرم فیبر فراهم کند - تقریباً یک چهارم از 25 گرم FDA به شما پیشنهاد می کند که هر روز بخورید.

 

فیبر با نرم شدن مدفوع ، منظم تر شدن حرکات روده و جلوگیری از یبوست می تواند به سلامت دستگاه گوارش کمک کند. همچنین به پایین آمدن کلسترول کمک می کند ، زیرا فیبر کلسترول را به هم متصل کرده و آن را از بدن شما ارسال می کند.

 

2. آنها منبع خوبی از پتاسیم هستند

نگه داشتن انجیر تازه خرد شده

پتاسیم ماده معدنی است که برای سلامت قلب و کنترل فشار خون بسیار مهم است. مطمئناً می توانید پتاسیم خود را با موز و سیب زمینی پر کنید. اما انجیر می تواند یک ترکیب جالب جدید به ترکیب اضافه کند! یک انجیر بزرگ حدود 149 میلی گرم پتاسیم دارد و یک وعده انجیر حدود 10٪ از نیاز روزانه شما را دارد.

 

3. آنها منبع خوبی از ویتامین A هستند

انجیر روی درخت رشد می کند

یک وعده از انجیر تازه حدود 9 تا 12 درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین A را دارد. بدن شما از بسیاری جهات از ویتامین A استفاده می کند:

 

-برای ساختن گلبول های قرمز و قرمز جدید ، که برای ایمنی بدن مهم هستند

-برای سالم نگاه داشتن

برای کمک به سلامت قلب ، ریه ها و سایر اندام های شما

-برای کمک به سلامت باروری

انجیر بیشتر در هنگام خشک شدن ویتامین A خود را از دست می دهد ، بنابراین اگر به طور خاص به دنبال این ماده غذایی هستید از انجیر تازه استفاده کنید.

 

4- آنها سرشار از منیزیم هستند.

انجیر خشک شده را روی یک صفحه قرار دهید

انجیر منبع خوبی از منیزیم است و این مزایا حتی پس از خشک شدن انجیر باقی می ماند. یک وعده انجیر بسته به جنس و سن شما حدود 8 تا 10 درصد از نیاز روزانه منیزیم را دارد. منیزیم یک ماده مغذی است که برای بسیاری از موارد مهم است:

 

- عملکرد عضلات و عصب

- سلامت استخوان

- پروتئین های ساختمان

- حفظ قند خون و فشار خون


وبلاگ سپندار انجیر ,وعده ,فیبر ,سلامت ,تازه ,پتاسیم ,انجیر تازه ,وعده انجیر ,نیاز روزانه ,هستند انجیر ,منبع خوبی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان ایده کسب و کار میلیون تومانی بر اساس ژنتیکمان آرنیکا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فوتبال روستای چاه گز دانلود عکس ماشین های سنگین ستاره شناسی نود و هشت پاتوقی