کوکو لوبیا سبز

پس از شستشوی لوبیا سبز آنها را پاک نموده و خرد کرده سپس همراه با یک لیوان آب درون قابلمه ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید تا پخته شود زمانی که آب درون قابلمه کشیده شد لوبیا سبز ها را آبکش کرده و صبر کنید تا خنک شوند .

سپس سیب زمینی را درون تابه ریخته و سرخ نمایید . بصورت جداگانه یک عدد پیاز را خلالی خرد کرده و تفت دهید این مواد را کنار گذاشته و صبر کنید تا خنک شوند . در مرحله بعد ۴ عدد تخم مرغ را درون کاسه ریخته و با نمک و فلفل سیاه و قرمز و مقداری زردچوبه مخلوط میکنیم .

حالا لوبیا سبز و پیاز و سیب زمینی را درون یک کاسه با هم ترکیب کرده سپس تخم مرغ ها را اضافه میکنیم مواد را بخوبی با هم مخلوط کرده و در همان حال آرد را اضافه میکنیم زمانی که مایه کوکو یکدست شد تابه را بر روی اجاق گاز گذاشته و مقداری روغن اضافه میکنیم ، سپس مایه کوکو را درون تابه ریخته و سرخ میکنیم دو طرف کوکو خوشمزه را سرخ کرده سپس آن را سرو نمایید .


تفریحی کرده ,لوبیا ,کوکو ,میکنیم ,ریخته ,تابه ,اضافه میکنیم ,مایه کوکو ,تابه ریخته ,درون تابه ,درون قابلمه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاك اختصاصی خدابخش فرحبخش آرشیو خبری و تصویری هنرمندان سینما وتلویزوین عبدالعلی روان پاک معرفی روش های کسب درآمد گلدوزی کامپیوتری بازرسی غیر مخرب ایران-بازرسی جوش-تجهیزات تست های ndt دستگاه کوچک با قیمت ارزان - مهرفوری چگونه از ايران مهاجرت كنيم دانلود رایگان beaury