قیمت درب یو پی وی سی همیشه یکی از اصلی‌ترین دلایلی بوده است که ما بین این دسته از درب‌ها و در‌ب‌های چوبی یا HDF مردد می‌شویم. اما کارایی و توانمندی‌های درب یو پی وی سی است که آن را می‌تواند از تمام اجناسی که برای ساخت انواع در ساختمان به کار گرفته می‌شود پیش اندازد و عاملی شود که شما بیشتر درب‌های ساختمان خود را از جنس یو پی وی سی انتخاب کنید.

قیمت درب یو پی وی سی

قیمت درب یو پی وی سی آیا ارزش برای آن باقی می‌گذارد؟

قیمت درب یو پی وی سی نسبت به برخی درب های HDF گرانتر است. اما در انتخاب خود باید یک نکته مهم را در نظر بگیرید. قیمت درب های HDF بدون دستگیره و قفل محاسبه می‌شود یعنی شما ابتدا مبلغی برای درب HDF می‌پردازید و بعد باید دوباره به بازار بروید و قفل و دستگیره و حتی لولا برای آن ها انتخاب کنید. این در حالی است که به این خرج‌های سرباری هزینه نقاشی هم بعضا اضافه می‌شود.

اما در ایران یو پی وی سی این موضوع به گونه‌ای دیگر است. قیمت درب یو پی وی سی با قفل و کلید و لولا محاسبه شده است و وقتی شما به صفحه درب یو پی وی سی مراجعه می‌کنید. قیمت این نوع از درب‌ها قابل مشاهده است و تنها هزینه نصب و حمل روی آن حساب می‌شود.
در دیگر درب‌های هم این دو هزینه سربار وجود دارد، اما ما در سایت ایران یو پی وی سی این دو هزینه را هم به شما می‌گوییم و البته وقتی پیش فاکتوری برای هزینه نهایی این درب یو پی وی سی به شما ارائه می‌شود، این دو هزینه سربار نیز در آن درج می‌گردد. اساسا از آن جا که قیمت درب یو پی وی سی بر اساس ابعاد آن و متراژ متریالی که در آن به کار گرفته می‌شود محاسبه می‌شود بسیار مهم است که اندازه‌های دقیقی از جایی که می‌‌خواهید درب یو پی وی سی در آن کار شود را به واحد ما اعلام کنید. این کار را با یک متر خیاطی در خانه هم می‌توان انجام داد.

مزیت‌های درب یو پی وی سی به دیگر رقیبانش

پروفیل‌های یو پی وی سی کاملا ضد آب هستند. این ادعایی است که در‌های با روکش ABS هم مدعی آن‌اند. این در‌ها همان درب‌های HDF یا حتی نئوپان هستند که یک روکش نسبتا ضخیم از جنس پلاستیک روی آنها کشیده می‌شود. گاهی این پوشش خود رنگ است و شما با استفاده از رنگ آن می‌توانید به رنگ دلخواه خود برسید اما در بسیاری از موارد باید این در‌ها را رنگ کنید. استفاده از انواع در‌های ABS برای حمام و دستشویی ها و حتی اتفاق‌ها توصیه می‌شود. اما کافی است ترکی در این روکش این در‌ها به وجود بیاید در به سرعت دچار بادکردگی و ترک‌های عمیق می‌شود.
این به خاطر چوبی است که در درون این درها به کار رفته است. این درها به هیچ عنوان تماما ضد آب نیستند و به هیچ عنوان نمی‌توان به عنوان یک درب ضد آب کامل روی آن‌ها حساب کرد. درب ضد آب آن است که هیچ نوع متریال چوبی در آن به کار نرفته باشد.
درب یو پی وی سی کاملا این مزیت را در خود دارد. تمام اجرای بدنه آن از پروفیل‌های صد در صد مقاوم در برای شستشو با آب و رطوبت بسیار زیاد محیط ساخته شده است. این متریال به نوعی است که تمام درب‌های استخر‌ها را با آن می‌سازند. قیمت درب یو پی وی سی عملا اندکی بیش از انواع چوبی یا HDF است ولی فقط حساب کنید که درب حمام یا هر یک از اتاق ها را بتوانید با آب جاری بشویید و به اوج پاکیزگی برسانید.
از سویی دیگر این متریال کاملا عایق صدا است و بهترین گزینه برای مکان‌هایی است که نیاز به سکوت محض دارند. حال وقت آن است که فقط رنگ و طرح دلخواه خود را در نظر آورید و یک متر در دست بگیرید و ابعاد در‌های خود را به دقت به دست آورید. ایران یو پی وی سی با یک کلیک در خدمت شماست تا زیباترین درب‌ها را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهد.


درب و پنجره upvc | ایران یو پی وی سی قیمت ,می‌شود ,هزینه ,چوبی ,درب‌های ,در‌های ,هزینه سربار ,محاسبه می‌شود ,انتخاب کنید ,گرفته می‌شود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نگارین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. ????خوش اومدین???? ativehasb ثبت شرکت سازه نما خدمات مجالس asacharter SHADMEHR CLASSIC