شرکت کاشی و سرامیک و تجهیزات ساختمانی DCH (یوز کویر)

 

شرکت کاشی و سرامیک و تجهیزات ساختمانی  DCH(یوز کویر) ، فعالیت خود را از سال ۱۳97 در زمینه و توزیع کاشی و سرامیک آغاز نموده است. شرکت DCH با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و متخصص،کارآزموده مستقر در یزد (قطب مرکزی کاشی و سرامیک ایران ) و به کارگیری تکنولوژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تجارت الکترونیکی به فعالیت خود ادامه داده و همواره در زمینه شناخت بازار و بازاریابی اقدام به تولید،پخش و هدفمند در عرصه کاشی و سرامیک و تجهیزات ساختمانی در برند DCH کرده است . هدف مهم و نهایی این شرکت جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات مناسب و به موقع در زمینه و ارسال محصولات به ندگان و مصرف کنندگان محترم می باشد. امید است که با همکاری حامیان خود به این هدف مهم و ارزشمند دست یابیم.

ما با ارائه خدمات بازرگانی در زمینه محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی با رویکرد مشتری محوری در جهت خلق مزیت رقابتی با کیفیت، سرعت و قیمت مطلوب گام بر می داریم و این مهم را با تکیه بر اخلاق حرفه ای و اعتمادسازی در تعامل با مشتریان و تأمین کنندگان و ارج نهادن به سرمایه های انسانی تحقق می بخشیم.

صادرات برای رشد و توسعه اقتصادی کشور است که در برقراری موازنه تجاری و ایجاد تعادل اقتصادی کمک شایانی می نماید و نظر به این که شرکت DCH (یوز کویر)  توجه ویژه ای به بازار های خارجی دارد در امر صادرات توانسته موفق ظاهر شود.

 

شرکت کاشی و سرامیک و تجهیزات ساختمانی DCH (یوز کویر) اصول چهار گانه ذیل را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است:

1-    ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات

2-    افزایش رضایت مشتریان و ذینفعان

3-    افزایش بهره وری

4-    افزایش صادرات و ارز آوری و گسترش بازارهای بین المللی

مدیریت و کارکنان شرکت DCH (یوز کویر)  اعتقاد دارند اجرای هرچه بهتر و مؤثرتر سیستم مدیریت یکپارچه و دستیابی به اهداف سازمانی تنها با اراده ، همدلی و مشارکت کلیه پرسنل محقق خواهد شد و لذا خود را متعهد و موظف به درک ، استقرار و حفظ سیستم مذکور می دانند.


بازي ها و نرم افزار ها و دانستنی های اینترنت سرامیک ,کاشی ,شرکت ,کویر ,ساختمانی ,تجهیزات ,تجهیزات ساختمانی ,زمینه ,ارائه خدمات , شرکت کاشی ,شرکت کاشی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آشپزی pareparvaz بانک سخنرانی مذهبی کتابخانه شادروان حبیب نصرالله زاده فروش و پيش فروش آهنگ ها و آلبوم هاي مجاز خوانندگان فارسي خاطرات من و حدیث کسا زهرا ی عشق ativehasb فان110 ↜هنوز هم من↝