دیتا ویدئو پروژکتور اپتما H183X

عمر لامپ: در حالت روشن 5000 ساعت، در حالت اکو 6000 ساعت، در حالت داینامیک 6500 ساعت، در حالت EDU برابر با 10000 ساعت

وضوح تصویر: 1200×1920 پیکسل

شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
10000:1

معرفی ویدئو پروژکتور H183X

استفاده از یک ویدئو پروژکتور با کیفیت و مرغوب در کلاس درس می تواند به ارائه بهتر مطالب به دانشجویان و دانش آموزان و برگزاری با کیفیت کلاس کمک کند. یکی از ویدئو پروژکتورهای مناسب برای این منظور، دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA H183X است که علاوه بر کلاس های آموزشی، در جلسات اداری و اتاق های کنفرانس نیز کاربرد دارد. از جمله ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA H183X می توان به کیفیت ساخت عالی، نمایش تصاویر با وضوح مناسب و هزینه نگهداری پایین اشاره کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

معرفی ویدئو پروژکتور H183X

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور  OPTOMA H183X

  • نمایش تصاویری شفاف و با کیفیت

شدت روشنایی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما مدل H183X برابر با 3200 انسی لومن است و از این جهت تصاویر به نمایش در آمده با این ویدئو پروژکتور از میزان شفافیت و درخشندگی نسبتا مطلوبی برخوردار است. به طوری که در اتاق ها و کلاس های نیمه روشن از وضوح تصاویر آن کاسته نخواهد شد و مخاطبان در مشاهده محتوای نمایش بر روی پرده نمایش با مشکلی مواجه نمی شوند.

  • تصاویری با کیفیت را شاهد باشید

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، میزان رزولوشن ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA H183X است که برابر با 800×1280 می باشد که حداکثر تا 1200×1920 قابل ارتقا می باشد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده به نمایش در می آیند و مخاطبان شما کاملا تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور  OPTOMA H183X

  • متن ها و نمودارها را جذابتر، دقیق تر و خوانا تر به نمایش بگذارید

لازم به ذکر است میزان کنتراست ویدئو پروژکتور اپتماH183X  برابر با 25000:1 می باشد و سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصویر با کیفیتی عالی به نمایش در می آیند. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند. این ویژگی به نمایش متن ها و نمودار ها با کیفیت عالی کمک می کند.

  • صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه ها

مورد دیگری که باید درباره قابلیت های ویدئو پروژکتور اپتما H183X اشاره کنیم خاموش شدن خودکار در این ویدئو پروژکتور است، بدین صورت که اگر دیتا پروژکتور برای مدتی بدون استفاده قرار بگیرد به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی در بهبود هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت بسزایی دارد.

صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه ها

  • عمر لامپ در شرایط مختلف استفاده

از دیگر ویژگی های ویدیو پروژکتور اپتما H183X عمر مناسب لامپ می باشد که بسته به و شرایط محیطی و حالت های مختلف استفاده می تواند متفاوت باشد و همچنین به میزان مصرف شما از ویدئو پروژکتور نیز بستگی دارد. عمر لامپ پروژکتور در حالت روشن برابر با 5000 ساعت، در حالت اکو(اقتصادی) برابر با 6000 ساعت، در حالت داینامیک برابر با 6500  ساعت و در حالت EDU برابر با 10000 ساعت می باشد. از این جهت می توانید تا مدت ها از ویدئو پروژکتور استفاده کنید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

عمر لامپ در شرایط مختلف استفاده

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA H183X

  • محدوده وسیع ابعاد تصاویر پخش شده

دیتا پروژکتور اپتما H183X تصاویری در ابعاد 27 اینچ تا 316 اینچ را با قدرت بزرگنمایی 1.1 برابر نمایش می دهد. بنابراین با تنظیم محدوده ابعاد تصاویر می توانید از این ویدئو پروژکتور اپتما هم در سالن جلسات بزرگ و هم در اتاق های درس کوچک استفاده کنید. همچنین این ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر از فناوری DLP بهره مند می باشد و با بالاترین سرعت پاسخدهی تصاویر را به نمایش می گذارد.

محدوده وسیع ابعاد تصاویر پخش شده

  • پورت های ارتباطی متنوع و کاربردی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما H183X از لحاظ پورت های ارتباطی در شرایط مطلوبی قرار دارد و به پورت های HDMI، VGA، AUDIO،USB  و کامپوزیت مجهز است که امکان اتصال به لپ تاپ، مانیتور، کامپیوتر و دیگر دستگاه های دیجیتال را برای شما فراهم می کند. همچنین این ویدئو پروژکتور دارای بلندگوی داخلی 2 وات می باشد که از  کیفیت صدای کمی برخوردار است.

پورت های ارتباطی متنوع و کاربردی

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA H183X را می توان دستگاهی با کیفیت تصاویر مطلوب، لامپ با دوام و میزان کنتراست بالا دانست که در کلاس های درسی و جلسات اداری عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد. اگر به دنبال ویدئو پروژکتوری با قابلیت نصب آسان هستید، ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA H183X را مدنظر داشته باشید.

شما می توانید برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه ویدئو پروژکتور اپتماOPTOMA H183X  با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. در صورتی که در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA H183X


ایده برتر پارسیان پروژکتور ,ویدئو ,h183x ,نمایش ,اپتما ,دیتا ,ویدئو پروژکتور ,پروژکتور اپتما ,optoma h183x ,دیتا ویدئو ,اپتما optoma ,ویدئو پروژکتور اپتما ,دیتا ویدئو پروژکت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

sogol77 کسب در آمد از تولید محتوا موج استیکر عاشقانه موزیک فیلم دانلود آلبوم نوین ماشین آلات مدرن تبریز | دستگاه قطعه شویی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان