هندزفری بلوتوث فیلیپس SHB1600

نوع گوشی: تو گوشی

نوع اتصال: بی سیم

رابط اتصال: بلوتوث

معرفی هندزفری فیلیپس SHB1600

یک هندزفری بدون سیمِ با کیفیت می تواند به سریع تر و راحت تر پیش رفتن کارهای روزمره شما کمک زیادی کند. به خصوص اگر تماس های زیادی در طول روز دریافت می کنید و یا به شنیدن موسیقی در حین انجام کارهایتان عادت دارید، هندزفری بدون سیم کارایی بیشتری نیز برایتان پیدا خواهد کرد. از میان انواع هندزفری موجود در بازار باید به هندزفری بلوتوث فیلیپس Philips SHB1600 اشاره کنیم که دارای یک گوشی بوده و از نوع بلوتوثی است. با استفاده از این هندزفری می توانید از کیفیتی بسیار مناسب در پخش موسیقی و انجام مکالمه بهره مند شوید. در ادامه به بررسی مشخصات هندزفری فیلیپس SHB1600 می پردازیم.

معرفی هندزفری فیلیپس SHB1600

قابلیت های هندزفری Philips SHB1600

  • سبک و خوش ساخت، مناسب برای استفاده های طولانی مدت

هندزفری فیلیپس SHB1600 با وزن تنها 15 گرم و ابعاد 45 میلی متر طول، 22 میلی متر عرض و 17 میلی متر ضخامت روانه بازار شده و می توان آن را یک هندزفری سبک و جمع و جور دانست. این ویژگی برای کسانی که قصد هندزفری به منظور استفاده های طولانی مدت در طی روز را دارند، کارایی بالایی خواهد داشت. همچنین هندزفری فیلیپس SHB1600 دارای طراحی ظاهری زیبایی است و از بدنه فلزی و سطحی صیقل خورده بهره می برد. ضمن اینکه این هندزفری به گیره نگه دارنده نیز مجهز می باشد که در هنگام استفاده دور گوش قرار می گیرد و از خارج شدن هندزفری از گوش در حین حرکت شما جلوگیری می کند.

قابلیت های هندزفری Philips SHB1600

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث

در هندزفری رو گوشی فیلیپس SHB1600 از بلوتوث نسخه 3.0 استفاده شده است. برای اتصال این هندزفری به گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه های دارای بلوتوث، تنها کافیست تا هندزفری را روشن کرده و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظرتان به آن دسترسی خواهید داشت.

یکی از نقاط قوت هندزفری فیلیپس مدل Philips SHB1600 توانایی بالای آن در اتصال بلوتوثی است؛ به طوری که در هنگام استفاده از آن مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا یا خش دار بودن آن برایتان رخ نخواهد داد. البته پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت در اتصال بلوتوثی، به سازگار بودن نسخه بلوتوث هندزفری و دستگاه متصل به آن توجه داشته باشید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که حداکثر بُرد هندزفری بلوتوثی فیلیپس SHB1600 برابر با 10 متر است و برای قطع نشدن اتصال، فاصله هندزفری از دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود.

اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث

هندزفری بلوتوث فیلیپس Philips SHB1600

  • کیفیت بسیار مناسب در هنگام پخش موسیقی و مکالمه

با استفاده از هندزفری فیلیپس SHB1600 می توانید با کیفیتی بسیار مناسب به موسیقی های دلخواهتان گوش داده و از صدایی شفاف و واضح بهره مند شوید. همچنین میکروفون به کار رفته در این هندزفری مقاومت قابل قبولی در برابر نویزها و سروصداهای محیطی دارد و تجربه مطلوبی از انجام مکالمه را برایتان به ارمغان می آورد. در کناره بدنه هندزفری فیلیپس SHB1600 دو دکمه فلزی نیز تعبیه شده اند که برای کنترل صدا و مدیریت تماس های دریافتی مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی هندزفری بی سیم فیلیپس SHB1600 قابلیت هایی مانند تغییر حالت از پخش موسیقی به مکالمه و بالعکس، پذیرفتن یا رد کردن تماس دریافتی، ری مجدد آخرین شماره گرفته شده، قابلیت mute و انتقال تماس را در اختیار شما قرار می دهد و کارایی بالایی در مدیریت تماس های دریافتی برای شما خواهد داشت.

از دیگر ویژگی های هندزفری بی سیم بلوتوث فیلیپس SHB1600 باید به قابلیت اتصال آن به دو دستگاه به صورت هم زمان اشاره کرد. همچنین با استفاده از این هندزفری می توانید به صورت صوتی فرمان های مد نظرتان را به گوشی ارسال نمایید. البته برای این منظور، گوشی شما نیز باید از قابلیت فرمان پذیری صوتی پشتیبانی کند.

کیفیت بسیار مناسب در هنگام پخش موسیقی و مکالمه

  • بدون نیاز به شارژ چندباره در طول روز

یکی از ویژگی های مهم هندزفری فیلیپس مدل SHB1600 مجهز بودن آن به یک باتری لیتیوم پلیمری قدرتمند است که خیال شما را به طور کامل از تمام نشدن شارژ هندزفری در طول روز راحت می کند. این باتری قادر به تأمین انرژی هندزفری برای 7 ساعت مکالمه یا پخش موسیقی و 200 ساعت روشن نگه داشتن آن در حالت استند بای می باشد و نیازی به شارژ چندباره آن در روز نخواهید داشت.

بدون نیاز به شارژ چندباره در طول روز

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید هندزفری بلوتوث فیلیپس Philips SHB1600 دارای امکانات متعددی است و تمام نیازهای شما برای انجام مکالمه تلفنی و گوش دادن به موسیقی را برطرف می کند. این هندزفری یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره و عادی به شمار می آید و به شما کمک می کند تا هیچ یک از تماس های دریافتی تان را در حین انجام کارهای روزانه و رانندگی از دست ندهید.

شرکت ایده برتر پارسیان انواع لوازم جانبی موبایل را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. برای دریافت قیمت هندزفری بی سیم بلوتوثی و همچنین اطلاع از نحوه هندزفری رو گوشی فیلیپس SHB1600 به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب هندزفری مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش نظرات سایت ایده برتر درج کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

هندزفری بلوتوث فیلیپس Philips SHB1600


ایده برتر پارسیان هندزفری ,shb1600 ,فیلیپس ,بلوتوث ,استفاده ,موسیقی ,فیلیپس shb1600 ,هندزفری فیلیپس ,philips shb1600 ,بلوتوث فیلیپس ,هندزفری بلوتوث ,هندزفری فیلیپس shb1600 ,هندزف? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فراورده های کنجدی و عطاری ترنانه دنیای از خوشمزه ها دانلودستان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان آموزش فتوشاپ از مبتدی تا پیشرفته یوکار آپشن خودرو کیف و کفش سارا