پرینتر ریکو MP 4055

چاپ: مشکی
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 40 برگ بر دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی چاپگر سه کاره لیزری ریکو4055   MP

 پرینتر یکی از وسایل پرکاربرد وضروری در محیط های شرکتی و اداری محسوب می شود و نقش مهمی در بهبود بازده کاری کارمندان دارد. از جمله انواع پرینترهای لیزری موجود در بازار، به پرینتر لیزری سه کاره ریکو Ricoh MP 4055 اشاره کنیم که از قابلیت چاپ سیاه و سفید به هر دو صورت یک رو و دو رو برخوردار است. این پرینتر لیزری برای استفاده در شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط گزینه ایده آلی بوده و به خوبی انتظارات شما از یک پرینتر با کیفیت برآورده می سازد.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری ریکو4055 MP

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره ریکو MP 54055

  • قابلیت استفاده به صورت گروهی

اگر قصد استفاده از چاپگر سه کاره لیزری ریکو MP 4055 را به صورت گروهی در محل کار خود دارید، این امکان برای شما مهیا است. چرا که بر روی بدنه این چاپگر لیزری پورت اترنت تعبیه شده و امکان آن در شبکه های پرسرعت و در ارتباط با چند دستگاه متفاوت وجود دارد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره ریکو MP 54055

  • در کمترین ثانیه با بالاترین کیفیت پرینت بگیرید

پرینتر سه کاره ریکو MP 4055 برای ارائه اولین پرینت به 4 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن سرعت پرینت و کپی متوالی این دستگاه در هنگام چاپ به 40 برگ در دقیقه می رسد. همچنین این پرینتر چاپ صفحات را هم به صورت یک رو و هم دو رو انجام می دهد.

در ادامه معرفی پرینتر چند کاره ریکو Ricoh MP 4055 می توان گفت این پرینتر توانایی انجام 50 هزار چاپ در طول ماه را دارد و بنابراین برای استفاده در منازل، ادارات، شرکت ها و سازمان ها مناسب می باشد. یکی از مهم ترین مشخصات این پرینتر سه کاره لیزری، کیفیت چاپ عالی آن است.

در کمترین ثانیه با بالاترین کیفیت پرینت بگیرید

چاپگر چند کاره لیزری ریکو MP 4055 دارای رزولوشن 1200dpi  بوده و تصاویر به خصوص متن های سیاه و سفید چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی بالایی برخوردارند. پس اگر به دنبال پرینتری هستید تا خیال شما را بابت کیفیت چاپ راحت کند، پرینتر لیزری اداری ریکو Ricoh MP 4055 مناسب شما خواهد بود.

  • کاربری آسان با صفحه نمایش تمام لمسی

با استفاده از صفحه نمایش رنگی و تمام لمسی چاپگر سه کاره Ricoh MP 4055 به آسانی از تمام امکانات پرینتر استفاده کنید و تنظیمات مورد نظرتان را اعمال نمایید. بنابراین کار با این پرینتر برای افراد تازه کار نیز بسیار راحت و سریع می باشد.

کاربری آسان با صفحه نمایش تمام لمسی

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh MP 4055

  • ظرفیت چاپ بالا در ابعاد بزرگ

در حالت استاندارد پرینتر لیزری Ricoh MP 4055 دارای دو سینی اصلی با ظرفیت 550 برگ و یک سینی چند منظوره با ظرفیت 100 برگ مجهز است. در صورت لزوم می توانید با استفاده از سینی اختیاری ظرفیت برگ های موجود در این پرینتر چند کاره را به 4700 برگ برسانید و برای مدتی طولانی بدون نگرانی از تمام شدن کاغذ از پرینتر استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Ricoh MP 4055

علاوه بر این شما می توانید در پرینتر از کاغذهای معمولی، کاغذهای ضخیم، سربرگ دار، رنگی، از پیش چاپ شده، پاکت نامه،لیبل و پانچ شده  در اندازه A3 و کوچکتر استفاده کنید.

  • پشتیبانی از تونر کارتریج با دوام

در پرینتر لیزری A3 ریکو Ricoh MP 4055 یک تونر کارتریج مشکی از مدل MP 6054 به کار رفته است. این تونر کارتریج دارای ظرفیت چاپ 37000 برگ می باشد و بالاترین کیفیت در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که در طول مدت استفاده از آن با خشک شدن یا افت کیفیت عملکرد آنها مواجه نمی شوید.

پشتیبانی از تونر کارتریج با دوام

پرینتر لیزری سه کاره ریکو Ricoh MP 4055

  • از اسناد با سرعت مناسبی کپی بگیرید!

درصورتی که به تهیه کپی از اسناد نیاز داشتید، پرینتر لیزری سیاه و سفید ریکو MP 4055 به کمک شما می آید. این پرینتر برای اولین کپی به 4 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن قادر به انجام 40 برگ کپی در دقیقه است که سرعت مناسبی می باشد. از جمله ویژگی های پرینتر چند کاره ریکو Ricoh MP 4055 در حین کپی می توان به بزرگنمایی 25 تا 400 درصدی اشاره کرد که حتی کوچکترین جزئیات را با وضوحی عالی کپی می کند!

  • تصاویر را در کمترین زمان اسکن کنید

 پرینتر لیزری سیاه و سفید A3 ریکو Ricoh MP 4055 به یک اسکنر با وضوح 600dpi  مجهز است و کیفیتی مناسب در تهیه اسکن از اسناد مورد نظرتان را برای شما به ارمغان می آورد، همچنین توانایی اسکن 110 تصویر یک رو و 180 تصویر دورو را در یک دقیقه در ابعاد A4 دارا می باشد که سرعت بسیار مطلوبی به شمار می آید.

تصاویر را در کمترین زمان اسکن کنید

  • عملکردی نرم و روان و سازگار با انواع سیستم عامل ها

در پرینتر سه کاره لیزری ریکو MP 4055 یک پردازنده قدرتمند 1.46 گیگا هرتزی و حافظه رم 2 گیگا بایتی به کار رفته و عملکردی سریع، روان و نرم را از خود نشان می دهد. به طوری که در هنگام کار کردن با آن مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم رخ نخواهد داد.

لازم به ذکر است که پرینتر ریکو مدل Ricoh MP 4055 با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک سازگار است و در محیط های مختلف کاری قابل استفاده می باشد.

عملکردی نرم و روان و سازگار با انواع سیستم عامل ها

جمع بندی

پرینتر لیزری سه کاره ریکو Ricoh MP 4055 با ویژگی هایی مانند کیفیت چاپ عالی، قابلیت تهیه اسکن و کپی و نمایشگر تمام لمسی یکی از ایده آل ترین انتخاب ها محسوب می شود و بهترین عملکرد را در ادارات، شرکت ها و منازل از خود نشان می دهد.

چنانچه قصد پرینتر لیزری را با بهترین قیمت دارید، با شماره 021-73027 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر لیزری سیاه و سفید و همچنین نحوه پرینتر لیزری ریکو Ricoh MP 4055 را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید سوالات خود در رابطه با این محصول را در بخش <<نظرات>>  سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

پرینتر لیزری سه کاره ریکو Ricoh MP 4055



ایده برتر پارسیان پرینتر ,لیزری ,ریکو ,کاره ,ricoh ,استفاده ,پرینتر لیزری ,ریکو ricoh ,کاره ریکو ,لیزری ریکو ,کاره لیزری , پرینتر لیزری ,پرینتر لیزری ricoh منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولیدی فلاسک چای alprogra خان طلا دات کام مامان درس خوان! حرم شاه - بانک جامع اشعار مذهبی روضه و مرثیه ربات پرنما طراح سایت وردپرس رسیدگی به شکایات سوالات استخدامی بانک تجارت عمومی و تخصصی