دیتا پروژکتور اپتما EH505

عمر لامپ:  1500ساعت در حالت روشن، 3500ساعت درحالت استاندارد

وضوح تصویر: 1920*1200

شدت روشنایی: 5000 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 2000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH505

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH505 یکی از محصولات شرکت معتبر اپتما است که به عنوان نسل جدید تجهیزات آموزشی توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در کلاس های درس یک گزینه ایده آل است و شما را به طور کامل از روش ها و تجهیزات سنتی مانند وایت برد و تخته های گچی بی نیاز می کند! پس اگر خواهان بهبود کیفیت برگزاری کلاس و یادگیری دانش آموزان خود هستید، از ویدئو پروژکتور اپتما EH505 استفاده کنید!

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH505

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA EH505

  • شاهد تصاویری با کیفیت باشید

دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA EH505  در ابعاد 429.2*340.3*180.3 میلی متر به بازار عرضه شده و برای استفاده در کلاس های کوچک و معمولی کاملا مناسب است. از این جهت می توانید از وضوح مناسبی برای پخش تصاویر برخوردار است! همچنین شدت روشنایی مطلوب ویدئو پروژکتور OPTOMA EH505 برابر با 5000 لومن می باشد و حتی در اتاق های نیمه روشن از شفافیت و وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA EH505

اگر به دنبال کیفیت مطلوب تصاویر هستید، ویدئو دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA EH505 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این ویدئو پروژکتور با کیفیت FULL HD دارای رزولوشن 1200*1920 پیکسل است و تصاویری با وضوح و کیفیت مطلوب به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور اپتما EH505 برابر با 2000:1 است که باعث می شود نواحی دارای رنگ مشکی و رنگ روشن با کیفیت معمولی به نمایش در آیند.

  • قابلیت تغییر لنز با توجه به شرایط استفاده

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH505 از لنزهای مختلف پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا متناسب با شرایط محل استفاده از این ویدئو پروژکتور اپتما ، لنز مناسب را انتخاب کنید. بنابراین میزان بزرگنمایی، میزان درجه تصحیح زاویه تصویر و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده شما بستگی دارد.

قابلیت تغییر لنز با توجه به شرایط استفاده

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH505

  • پورت های اتصالی متنوع

ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA EH505 از لحاظ ارتباطی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به پورت های HDMI، DVI، DisplayPort، Audio، USB و کامپوزیت مجهز می باشد. بنابراین امکان اتصال به لپ تاپ، مانیتور، کامپیوتر و. را برای شما فراهم می کند. همچنین می توانید از طریق کابل همزمان به چندین دستگاه متصل شوید.

پورت های اتصالی متنوع

  • زمان تعویض لامپ ویدئو پروژکتور

در ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH505 لامپ 370 وات به کار رفته است و درباره عمر لامپ ویدئو پروژکتور می توان گفت در حالت روشن برابر با 1500 ساعت و در حالت استاندارد برابر با 3000 ساعت می باشد. بدین جهت برای مدت کوتاهی می توان بدون تعویض لامپ از ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH505 استفاده نمود. میزان مصرف برق در این ویدئو پروژکتور در بیشترین حالت برابر با 480 وات و در کمترین حالت برابر با 330 وات می باشد.

زمان تعویض لامپ ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH505 از 19 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و زبان فارسی هم در منوی این پروژکتور قرار دارد.

جمع بندی

اگر به دنبال یک ویدئو پروژکتور با دوام و به صرفه هستید ما به شما دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH505 را توصیه می کنیم. این ویدئو پروژکتور با قابلیت های کاربردی و انعطاف پذیری در نصب امکان استفاده آسان را برای شما فراهم می کند. بنابراین در رابطه با نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور کار سختی نخواهید داشت. همچنین به دلیل قابل تغییر بودن لنز دیتا پروژکتور می توانید متناسب با شرایط از لنز انتخابی خود بهره ببرید.

چنانچه قصد ویدئو پروژکتور برای مصارف آموزشی و یا اداری را دارید می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا از طریق مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان از قیمت روز ویدئو پروژکتور مطلع شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH505


ایده برتر پارسیان پروژکتور ,ویدئو ,eh505 ,اپتما ,optoma ,دیتا ,ویدئو پروژکتور ,پروژکتور اپتما ,optoma eh505 ,اپتما optoma ,دیتا پروژکتور ,ویدئو پروژکتور اپتما ,اپتما optoma eh505 ,پر? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بازار اینترنتی ارزان کده برای آقای الف عبادی گروه ریاضی متوسطه (دوره دوم) آران وبیدگل وبلاگم؛ آرامشم فروشگاه خرید اینترنتی