به طور معمول دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها برای زنده نگه داشتن آنها به یک پاوربانک پشتیبان احتیاج دارند ، بیشتر ما بطور جداگانه حتی بیش از یک دستگاه دارند. با این حال ، همه ما نمی دانیم که چگونه پاور بانک به معنای واقعی کلمه عمل می کند و چگونه پاور بانک را وقتی شارژ نمی شود یا نقایص دیگری رخ می دهد ، چگونه تعمیر کنیم.

پاور بانک کار نمی کند

من برخی از حقایق جمع آوری شده از دلایل مختلف و رویکردهای عملی را برای برطرف کردن مشکلات با ابزارهای آسان استفاده کردم.

به طور کلی 3 نوع مشکلی که معمولاً توسط کاربران روبرو می شود وجود دارد:

1. نشانگر شکست

2. شارژ نیست

پورت USB 3.Losose

به ما اجازه دهید موارد را یکی یکی حل کنیم.

چگونه پاوربانک را با نشانگر شکسته تعمیر کنیم؟

به جای استفاده از کلمه "تعمیر" در واقع "به درستی اعمال شود" مناسب تر است. چرا؟ اگر این نشانگر عملکردی نداشته باشد ، این احتمال وجود دارد که مدار شارژ یا مبدل ولتاژ ناقص باشد ، یا باتری ها به سادگی دیگر شارژ را قبول نکنند. بنابراین ، اولین چیزی که در لیست شما وجود دارد این است که اطمینان حاصل کنید که عملکرد شارژ هنوز کار می کند و این بدان معنی است که تنها نشانگر شکست خورده است ، باز کردن کیس و تعمیر باتری ها یا مدارها برای اکثر کاربران ، انتخاب درخشان نیست ، مگر اینکه شما جامد داشته باشید. پیشینه دانش الکترونیکی.

 

Drok-dual-usb-digital-multimeter-how-to-Repair-power-bank

برای اندازه گیری توان عبور از آن ، کافیست از یک متر USB استفاده کنید ، یک روش ایمن برای دانستن پاوربانک به طور کامل شارژ یا تقریبا خالی است. این عملیات به اندازه کافی آسان است ، کافی است پاوربانک خود را شارژ کرده و آن را از طریق USB USB به شارژر متصل کنید ، به ظرفیت منتقل شده آن توجه داشته باشید ، در صورت متوقف شدن افزایش ، احتمالاً شارژ انجام می شود. این گزینه همچنین خوب است برای اینکه بگوییم ظرفیت باتری کاهش یافته است یا اینکه تأیید کنید که آیا پاوربانکی که اخیراً اری کرده اید ، واقعاً از ظرفیت ادعای خود برخوردار بوده است یا نه.
پاوربانک راوپاور 10000
چگونه پاور بانک را که شارژ نشده است تعمیر کنیم؟

اگر پاوربانک شما با باتری های Li-Ion 18650 ساخته شده است ، در هنگام شارژ نشدن ، ممکن است مدار شارژ خراب شود اما باتری ها هنوز هم استفاده خوبی دارند ، یا برخی از باتری ها هنوز کار می کنند ، در این صورت ، هنوز هم می توانید استفاده از باتری ها به DIY پاوربانک ، این روش شبیه به مقاله نحوه ساخت پاوربانک از باتری لپ تاپ استفاده شده است ، فقط باتری لپ تاپ استفاده شده را به باتری پاوربانک بانک تعویض کنید ، آنها تقریباً همان چیز هستند - 18650 باتری.

چه اتفاقی می افتد اگر همه باتری ها از بین رفته باشند؟ در این حالت بهتر است یک نمونه جدید ب ، تخته مدار چاپی به راحتی ثابت نمی شود.

چگونه پاوربانک را با پورت USB شل ترمیم کنیم؟

استفاده از لحیم کاری ایده آل برای آماتورها نیست ، من ترجیح می دهم روشی آسان تر برای آن معرفی کنم ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک پیچ گوشتی یا حتی یک خلال دندان است ، این روند را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهید ، جزئیات در فیلم زیر اعلام شده است.

اگر پاوربانک شما با استفاده از روشهای فوق ثابت نشده است ، من اکیداً توصیه می کنم یک مورد جدید برای نگرانی در مورد ایمنی بدست آورید.

توصیه بانکهای قدرت با کیفیت بالا:

1. شارژر قابل حمل Anker 20000mAh PowerCore 20100

این یک پاوربانک فوق العاده با ظرفیت بالا و دارای خروجی 4.8A ، فناوری PowerIQ ، ترکیب کاملی از قابلیت حمل و دوام است ، علاوه بر این پر ترین نده در آمازون است.

آنکر-20000-آیفون-ایکس باتری-عمر-زمان
پاوربانک راوپاور
2. شارژر قابل حمل EasyAcc 20000mAh شارژ مجدد سریع

ورودی پورت دوگانه منحصر به فرد در زمان شارژ 50٪ صرفه جویی می کند ، از خروجی 4.8A با 4 پورت USB پشتیبانی می کند. سرعت شارژ خود را منحصر به فرد برای دستگاه خود را برای سرعت شارژ بالا تا 2.4A تشخیص داده و تغییر می دهد ، این یک همراه خوب برای کاربران چند دستگاه است.


پاوربانک شیائومی 20000 شارژ ,پاوربانک ,باتری ,استفاده ,تعمیر ,بانک ,پاور بانک ,شارژر قابل ,وجود دارد ,anker 20000mah ,20000mah powercore ,anker 20000mah powercore منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آنلاین منتقل شد ارزانی اینجا همه چی هست پرسش مهر 19 ریاست جمهوری پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان بروز دانلود عمومی