معرفی مواد غذایی ضروری برای زیبایی پوست

افراد بسیاری در پی داشتن پوستی شفاف و روشن هستند که زیبایی و جذابیت چهره آنها را چندین برابر کند. قبل از استفاده از کرم های شیمیایی روشن کننده پوست، از این روش های خانگی استفاده کنید. علاوه بر ماسک های خانگی روشن کننده پوست، انتخاب رژیم غذایی مناسب نیز در شادابی و طراوت پوست تاثیر بسیاری دارد.
روشن کننده های طبیعی
از آنجا که بعضی از کرم ها و سرم های روشن کننده پوست قیمت بالایی دارند توصیه می شود برای روشن کردن پوست تان در ابتدا سراغ مصرف گروهی از مواد غذایی بروید. از این راه نه تنها پوست تان روشن می شود، بلکه دیگر قسمت های بدنتان هم سالم می ماند و از ابتلا به بیماری های مختلف مصون می مانید.از خوردن غذای های خیلی چرب و سرخ شده حتی الامکان خودداری کنید. متخصصان پوست و مو معتقدند اگر چه هنوز کاملا مشخص نیست که چه غذاهایی در فرایند روشن سازی پوست های تیره تاثیر دارند اما به طور حتم داشتن یک رژیم غذایی متعادل به طراوت و درخشش پوست کمک می کند. در ضمن بهتر است از مصرف بیش از حد غذاهای چرب و سرخ شده خودداری کنید.
چای سبز :

چای سبز منبع بزرگی از آنتی اکسیدان ها بوده و حاوی یک آمینو اسید منحصر به فرد به نام L-theanine است که به آرامش دادن به بدن و کاهش تنش و اضطراب کمک می کند.
دم کردن آن موجب منتشر کردن «کاتچین» نوعی آنتی اکسیدان می شود که ثابت شده دارای خواص ضد سرطان و ضد التهاب است.
چای سبز همچنین خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهس می دهد.برای مشاهده نتایج چای سبز باید روزی 1-2فنجان چای سبز بنوشید.
آب:نوشیدن مقادیر کافی آب در هر روز به پوست  کمک می کند که ظاهری صاف نرم انعطاف پذیر و جوان تر داشته باشید. وقتی بدن را هیدراته(دارای آب) نگه میدارید ظاهر کلی شما از نظر بافت پوست مو ناخن ها بهبود می یابد. اگر احساس رم می کنید ممکن است به دلیل افزایش میزان سدیم بدن شما باشد. افزایش دریافت آب به خروج سدیم از بدن کمک می کند.به طور کلی آب کمک زیبادی به شفاف شدن و زیبا شدن پوست میکند.

منبع:https://haftoyek.com


آرایشگران ماهر پوست ,روشن ,غذایی ,کننده ,شفاف ,مواد ,روشن کننده ,مواد غذایی ,خودداری کنید ,آنتی اکسیدان ,رژیم غذایی ,روشن کننده پوست، ,مواد غذایی ضروری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی وبلاگ بیست moein7474 اولتران دانلود اینجا همه چی هست مقالات طراحی سایت شیدا موزیک خشکبار و خرید اینترنتی میوه خشک همه چیز در مورد دنیای دیجیتال