سوزن کش نووس مدل B80 


قیمت : 8500 تومان


برند : Novus


پستی سوزن کش نووس مدل B80 


قیمت سوزن کش نووس مدل B80 



 


برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.



سوزن کش نووس مدل B80


 


نقد و بررسی تخصصی

سوزن‌کش B80 نووس ابزاری کاربردی برای روی میز کار شماست. این محصول با وجود بدنه‌ی فلزی سبک و کم‌حجم است و فضای کمی را اشغال می‌کند. خوش‌دست بودن آن سبب می‌شود به راحتی در دست قرار بگیرد و هنگام کار کردن با آن فشار کمی به دست وارد شود.

سوزن کش نووس مدل B80


 



 


برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


خیلی از اوقات ممکن است در اثر عجله یا کمبود وقت، برگه‌ها را اشتباه به هم منگنه کنیم. در چنین مواقعی یک منگنه‌کش باکیفیت مانند B80 «نووس» (Novus) به شما در جبران این اشتباه کمک شایانی می‌کند. این منگنه‌کش بادوام تا مدت‌ها می‌تواند به‌عنوان ابزاری کاربردی مورداستفاده‌ی افراد گوناگون قرار بگیرد. کاربرد آسان و اشغال فضای کم از دیگر ویژگی‌های متمایزکننده‌ی این محصول است. منگنه‌کش B80 نووس دارای بدنه‌ای است فلزی که روی آن را روکشی از پلاستیک فشرده پوشانده است. چنین بدنه‌ای منگنه‌کش نووس را در برابر ضربه خوردن و افتادن از ارتفاع بسیار مقاوم کرده است. ویژگی مهم دیگر این دستگاه، وزن کم آن با وجود فلزی بودن بدنه است. به همین دلیل کاربرد طولانی‌مدت آن به مچ دست شما آسیبی نخواهد زد. این وسیله به دلیل ابعاد کوچک 1 × 2 × 6 سانتی‌متری خود به‌راحتی روی میز کار شما قرار می‌گیرد. حتی اگر زیاد با این وسیله سروکار دارید و نیاز دارید همیشه آن را به همراه داشته باشید، می‌توانید به‌‎راحتی آن را در جامدادی خود قرار دهید.


 



تصاویر بیشتر


 








 


برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 





شبنم نووس ,سوزن ,محصول ,منگنه‌کش ,فلزی ,نمایید ,کلیک نمایید ,محصول کلیک ,مشاهده محصول ,قرار بگیرد ,ابزاری کاربردی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عسل طبیعی کوهستان : خرید عسل طبیعی در تهران و شهرستانها همه چی موجوده شرکت سازنده پارکینگ مکانیزه طبقاتی GroceryC اخبار خودرو های داخلی فایل4